جدال آسیایی‌ها به راند سوم رسید/ قسمت اول؛ استقلال و ذوب آهن +جدول

کد خبر: 643242

رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به هفته سوم رسید، جایی که تیم های استقلال و ذوب آهن در روز اول این رقابت ها قرار است به مصاف حریفان خود بروند.

جدال آسیایی‌ها به راند سوم رسید/ قسمت اول؛ استقلال و ذوب آهن +جدول
سرویس ورزشی فردا: مجموع روزهایی که بازیکنان استقلال در تمرین‌های این تیم شرکت نکردند بدون احتساب روزی که برای بازی با سایپا به ورزشگاه آزادی رفتند به عدد 5 می‌رسد. 3 روز قبل از بازی با سایپا و 2 روز هم بعد از بازی با سایپا. از روز گذشته اما بازیکنان رضایت دادند در تمرین شرکت کنند و معلوم نیست اگر پای آبروی ایران در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا وسط نبود این اعتصاب‌ها شکسته می‌شد یا نه؛ به هر حال هرچه بود تمام شد و استقلالی‌ها دیروز به تمرین رفتند. عیدی استقلالی ها به هواداران تیم فوتبال استقلال در سومین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه ساعت 19 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم لوکوموتیو تاشکند می‌رود. این آخرین بازی باشگاهی استقلال در سال 95 است و آبی‌پوشان امیدوارند با حضور پرتعداد تماشاگران‌شان بتوانند دومین برد آسیایی خود را به دست بیاورند و ادامه صدرنشینی در آسیا را به هواداران‌شان عیدی بدهند. استقلال در حال حاضر صدرنشین گروه است اما سه تیم دیگر هم سه امتیاز دارند. آبی‌پوشان با 4 گل زده بهترین خط حمله این گروه را تا امروز در اختیار دارند و ازبک‌ها نیز با دریافت یک گل نشان داده‌اند که خط دفاع مستحکمی دارند.
حضور پرتعداد تماشاگران در ورزشگاه می‌تواند از نظر روحی به بازیکنان استقلال کمک کند. آبی‌پوشان روی ضربات ایستگاهی و کرنر همیشه خطرساز هستند و چنین ضربه‌هایی برای آنها بوی گل می‌دهد.
شاگردان منصوریان در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانند با صدرنشینی به تعطیلات بروند هرچند بازیکنان استقلال نسبت به پرداخت نشدن به موقع مطالبات‌شان گلایه‌های زیادی دارند اما در زمین مسابقه به فکر دفاع از اعتبار فوتبال خودشان و استقلال و ایران هستند.
جدول
آشنایی با حریف استقلال: استقلال تهران باید روز دوشنبه میزبان تیم لوکوموتیو ازبکستان باشد. وضعیت این تیم به شرح زیر است:
آندره میخایلوف سرمربی ازبکستانی لوکوموتیو است. او خودش در این تیم بازی می‌کرده و دو سال است که هدایت لوکوموتیو را برعهده دارد. او سال گذشته موفق شد که این تیم را قهرمان ازبکستان کند. از سوابق بازیگری او می‌توان به حضور در سسکا مسکو اشاره کرد. او ۴۹ سال سن دارد و در دوران بازیگری در پست مدافع به میدان می رفته است.
این تیم افتخار آسیایی خاصی ندارد و آنها در فصل گذشته بهترین عملکرد خود را داشتند و تا جمع یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفتند.
ایگناتی نستروف دروازه‌بان ۳۳ ساله لوکوموتیو با ۹۲ بازی ملی نقطه اتکای مهمی برای لوکوموتیو به شمار می‌رود. بعد از او می‌توان به تیمور کاپادزه اشاره کرد که کاپیتان لوکوموتیو است. این هافبک ۳۵ ساله ۱۱۹ بازی ملی دارد و بار تجربی تیمش در میانه زمین محسوب می شود.
لیگ ازبکستان دو هفته است که برگزار شده و در این دو هفته لوکوموتیو دو پیروزی به دست آورده است. شاید این مسئله نتواند قدرت این تیم را به خوبی روشن کند و به همین دلیل باید از فصل گذشته لیگ ازبکستان نام برد. فصلی که آنها با ۷۴ امتیاز قهرمان شدند و با تیم دوم یعنی بنیادکار، ۱۱ امتیاز فاصله داشتند.
بنیادکار در فصل گذشته با ۷۷ گل زده برترین خط حمله لیگ ازبکستان را در اختیار داشت و با ۲۴ گل خورده، دومین خط دفاع برتر این لیگ محسوب می شد. آنها در فصل قبل تنها دو باخت آوردند تا در این زمینه هم رکورددار باشند. ذوبی ها آبروداری می کنند؟ تیم فوتبال ذوب آهن ایران روز دوشنبه ساعت 16 و 30 دقیقه در تاشکند به مصاف بنیادکار ازبکستان می‌رود. این سومین مسابقه شاگردان مجتبی حسینی در لیگ قهرمانان آسیاست. ذوب آهن در بازی با الاهلی عربستان در عمان غافلگیر شد و در حالیکه یک بازیکن از حریف بیشتر داشت با یک ضربه کاشته شکست خورد. ذوب آهن برای بازگشت به جدول لیگ قهرمانان و امیدواری به صعود باید در تاشکند سه امتیاز را بگیرد.
بنیادکار دو باخت متوالی دارد و بدون امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته است. به همین دلیل ازبک‌ها نیز در این بازی انتحاری بازی خواهند کرد. ذوب آهن در 6 بازی آخرش در لیگ برتر بردی نداشته است. 4 باخت متوالی تا حدی این تیم را در شرایط سخت قرار داده است. ذوبی‌ها برای شکستن طلسم نبردن خود در سال 95 با تمام توان به مصاف بنیادکار می‌روند.
جدول
آشنایی با حریف ذوب آهن: تیم فوتبال ذوب آهن روز دوشنبه به مصاف بنیادکار ازبکستان می رود.
سرگئی لوشجان سرمربی ۴۳ ساله این تیم است. او در دوران بازیگری در تیم‌های مختلفی از ازبکستان بازی کرده و در دوران مربیگری هم سابقه هدایت تیم ملی زیر ۱۹ ساله کشورش را دارد.
آنها دوبار در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافته‌اند. داستانبک خامداموف سال ۲۰۱۵ به عنوان بهترین بازیکن جوان سال آسیا انتخاب شد. او در جناح راست تیمش بازی می‌کند و ۲۱ سال سن دارد. خامدادوف در سال ۲۰۱۵ بهترین بازیکن جوان آسیا شد. او در همه رده‌های ملی برای کشورش بازی کرده است.
تیم بنیادکار درحال حاضر و بعد از دو بازی با ۴ امتیاز در نیمه بالایی جدول این کشور قرار دارد. آنها در فصل گذشته با ۶۳ امتیاز به دومی در لیگ ازبکستان قناعت کردند.
تیم بنیادکار فصل گذشته با ۴۶ گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ ازبکستان را در اختیار داشت و با ۱۳ گل خورده برترین خط دفاعی را در اختیار داشت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد