ابراز خرسندی دمیر از بازی کردن در ایران

کد خبر: 638856

بازیکن خارجی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: بازی بسکتبال با حجاب اسلامی برایم تازگی داشت اما زمانی که بازی کردم متوجه شدم بازی کردن به این شیوه سخت نیست.

خبرگزاری تسنیم: سوندا دمیر اظهار داشت: من در لیگ‌های ترکیه، تیم ملی نیجریه و لیگ برزیل و استرالیا بازی کرده‌ام. به هیچ وجه نمی‌توان بسکتبال بانوان این کشورها را با بسکتبال ایران مقایسه کرد اما نکته‌ای که در بسکتبال بانوان ایران وجود دارد پتاسیل و ظرفیت بالا برای رشد و پیشرفت است.
وی افزود: بسکتبال بانوان ایران بازیکنان مستعد خوبی دارد بازیکنانی که با تمرین بسیار و خوب می‌توانند بهتر هم بشوند اما برای پیشرفت بیشتر نیاز به بازی‌های خارجی است. در ایران بسکتبال بانوان ایران بسته است و محدود به بازی‌های داخلی است. موضوع دیگری که باید به آن توجه داشت اتحاد بیشتر در بازی گروهی است.
بازیکن نیجریه‌الاصل تیم بهمن ادامه داد: با این وجود اگر برای سال بعد هم از من دعوت شود حتما برای بازی به ایران می‌آیم. این کشور را دوست دارم و دوباره می‌خواهم که به ایران بیام. در این مدت که در لیگ بسکتبال بانوان ایران بازی کردم بازی‌های خوبی داشتم و از این بابت راضی‌ام.
دمیر گفت: موضوعی که برای من در کشور ایران تازگی داشت، بازی کردن با حجاب بود. این اتفاق برای من تازگی داشت اما زمانی که دیدم بازیکنان و هم تیمی‌هایم به راحتی با حجاب تمرین و بازی می‌کنند من هم با حجاب بازی کردم و سختی در این رابطه نداشتم.
دمیربازیکن نیجریه الاصل است که در حال حاضر در لیگ دسته دو ترکیه بازی می‌کند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد