ناکامی نمایندگان ایرانی در شب درخشش ذوب آهن+ جدول

کد خبر: 144959

اولين هفته از دور برگشت مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا درحالی با ناکامی تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال همراه شد که ذوب آهن، دیگر نماینده ایرانی حاضر در این رقابت ها و نائب قهرمان دور گذشته لیگ قهرمانان آسیا حریف قطری خود را در خاک این کشور شکست داد.

ناکامی نمایندگان ایرانی در شب درخشش ذوب آهن+ جدول

چهارمين هفته از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان آسيا چهارشنبه شب درحالي به پايان رسید كه 3 نماینده ایران با ناکامی دل به هفته های پایانی خوش کردند. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» اولين هفته از دور برگشت مرحله گروهي رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا درحالی با ناکامی تیم های سپاهان، پرسپولیس و استقلال همراه شد که ذوب آهن، دیگر نماینده ایرانی حاضر در این رقابت ها و نائب قهرمان دور گذشته لیگ قهرمانان آسیا حریف قطری خود را در خاک این کشور شکست داد. در روز اول از هفته چهارم تیم های استقلال و ذوب آهن به مصاف حریفان خود رفتند و در روز دوم، سپاهان براي صعود مقتدرانه به مرحله بعد رودرروي حريف ‌ايستاد و شانس پرسپوليس در ورزشگاه خانگي برای‌ ماندن در كورس مدعيان گروه C کمرنگ شد. سپاهان باخت و در صدر جدول باقی ماند چهارشنبه شب سپاهان موفقترین تیم ایرانی در مرحله رفت لیگ قهرمانان آسیا هم در زمین الغرافه قطر یک به صفر شکست خورد. آمارا دیانه با گلی که در دقیقه 19 نیمه اول به ثمر رساند به روند موفق سپاهان پایان داد. سپاهان با وجود این شکست به خاطر پیروزی در 3 بازی گذشته، صدرنشین گروه A ماند. مهدی رحمتی، دروازه بان سپاهان در این بازی، پنالتی جونینیو، ستاره سابق تیم ملی برزیل را گرفت. او در چند صحنه دیگر هم روازه تیمش را نجات داد. در همین گروه الهلال عربستان 3-2 الجزیره امارات را برد و با 9 امتیاز و بدلیل باخت در بازی رو در رو پایین تر از سپاهان در رده دوم جدول ایستاد. الغرافه هم با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و امید صعود به مرحله شانزدهم را زنده کرد.

امیدهای استقلال کمرنگ شد

استقلال به عنوان نخستين نماينده ايران كار خود را در هفته چهارم ليگ قهرمانان آسيا آغاز کرد. تيمي كه لیگ قهرمانان را خوب آغاز نکرد و با یک تساوی و یک شکست مقابل السد قطر و النصر عربستان قعرنشین گروهش شد. روزهای تاریک استقلال در لیگ قهرمانان اما با پیروزی بر پاختاكور در بازي رفت دو تيم در تهران به پايان رسيد. اما تيم آبي‌پوش در حالی با شکست یک بر صفر برابر پاختاکور رده دوم جدول رده‌بندی را از دست داد که برای صعود بدون اما و اگر به مرحله یک هشتم نهایی باید از سه دیدار پیش رو هفت امتیاز کسب می کرد. كارشكني ازبك‌ها و تغيير ناگهاني هتل محل اقامت آبي‌پوشان در بدو ورود كاروان اعزامي استقلال به اين كشور، دردسرهاي فراواني را براي استقلال به وجود آورد.

صعود شاگردان دایی به خطر افتاد

پرسپولیس در چهارمین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا 3- یک بازنده شد و شانس اش برای صعود به مرحله شانزدهم کمتر شد. روز چهارشنبه و در ورزشگاه آزادی پرسپولیس که تنها دو امتیاز نداشت وضعیت خود را بهتر کند و با دومین شکست خود در قعر جدول گروه C قرار گرفت. در حضور تنها 20 هزار تماشاگر، دو تیم نیمه اول را بدون گل به پایان بردند. اما در نیمه دوم بنیادکار در دقیقه 60 توسط رجب اف به گل نخست رسید و 9 دقیقه بعد علیرضا محمد که دقایقی از حضورش در زمین گذشته بود روی مهاجم بنیادکار مرتکب خطای پنالتی شد که علاوه بر اخراج خودش یک پنالتی به حریف داد. کریم اف در دقیقه 71 و در شرایطی که ضربه پنالتی به تیر دروازه خورده بود توپش در برگشت به بدن حقیقی دروازه بان پرسپولیس برخورد کرد و گل دوم بنیادکار به ثبت رسید. پرسپولیس ده نفره بالاخره در دقیقه 87 و بعد از اشتباه مدافع و دروازه بان بنیادکار با دخالت اشپیتیم آرفی به تنها گل خود رسید. در اوقات تلف شده و بعد از آنکه پرسپولیس موقعیت خوبی را را از دست داد بازیکنان بنیادکار ناگهان در ضدحمله به سرعت خود را به هجده قدم پرسپولیس رسیدند و ویکتور کارپنکف گل سوم را به ثمر رساند. بنیادکار با 5 امتیاز بعد از الاتحاد 9 امتیازی در رده دوم ایستاد. تیم های الاتحاد عربستان و الوحده امارات چهارشنبه شب به مصاف یکدیگر می روند.

ذوب آهن تنها نماینده موفق ایرانی

با پیروزی یک به صفر مقابل الریان قطر، تیم فوتبال ذوب آهن به یک امتیازی حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا رسید. تنها گل این بازی را که در اصفهان برگزار شد، اسماعیل فرهادی در دقیقه 22 زد. "مورا" بازیکن تیم الریان در دقیقه 92 با کارت قرمز داور، از زمین اخراج شد. در دیگر بازی گروه D، تیم الامارات 2 به یک الشباب عربستان را شکست داد. ذوب آهن اکنون با 10 امتیاز از 4 بازی، با نزدیکترین رقیبش در جدول گروه 4 امتیاز فاصله گرفته و برای صعود به مرحله حذفی تنها یک امتیاز از دو بازی آینده می خواهد. الامارات 6، الشباب 5 و الریان تنها یک امتیاز دارد. در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، تیم های اول و دوم گروه D، با تیم های دوم و اول گروه B- که استقلال در آن حضور دارد- بازی می کنند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد