برتری پرگل استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تساوی پرسپولیس+ جدول

کد خبر: 143357

سپاهان و الاتحاد تنها نمایندگان 9 امتیازی مسابقات/ صعود استقلال به رده دوم جدول/ پرسپولیس تنها نماینده ناکام لیگ قهرمانان آسیا/ رویش گل های زیبای اصفهانی به دست ذوب آهنی ها

برتری پرگل استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تساوی پرسپولیس+ جدول

نمایندگان ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته سوم این مسابقات خوش درخشیدند و توانستند نتایج خیره کننده ای مقابل حریفان کسب کنند. به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی «فردا» در روز اول این مسابقات تیم فوتبال پرسپولیس که برای دیدار با بنیادکار ازبکستان به این کشور سفر کرده بود در زمین حریف توانست یک امتیاز کسب کند. سپاهان دیگر نماینده کشورمان نیز توانست با برتری 3 گله صدر جدول را با 9 امتیاز در اختیار خود درآورد. شب دوم این مسابقات نیز با درخشش تیم های ذوب آهن و استقلال تهران همراه شد و هر دو نماینده شایسته ایران با گل های بسیار حریفان خود را شکست دادند. سپاهان و الاتحاد تنها نمایندگان 9 امتیازی مسابقات تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان ايران سومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا را هم با پيروزي پشت سر گذاشت تا صعودش به مرحله بعد تا حد زيادي قطعي شود. نماينده ايران در سومين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا در ورزشگاه فولادشهر ميزبان الغرافه بود و در پايان با برتري 2 بر صفر میهمانش را بدرقه كرد. سپاهان با اين پيروزي امتيازهاي كامل تمام ديدارهاي دور رفت مرحله گروهي را به دست آورد و با 9 امتياز در آستانه صعود به مرحله يك هشتم نهايي قرار گرفت.

تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 31 فروردین از ساعت 20:20 دقیقه به مصاف الغرافه برود.
صعود استقلال به رده دوم جدول

استقلال بالاخره در بازی سوم لیگ قهرمانان برنده شد و با چهار امتیاز شانس زیادی برای صعود ار گروه B پیدا کرد. چهارشنبه عصر در ورزشگاه آزادی تهران و در حالیکه تماشاگران کمی برای بازی به ورزشگاه آمده بودند شاگردان پرویز مظلومی 4 به 2 پاختاكور ازبكستان را شکست دادند. هوار ملامحمد(12)، فرهاد مجیدی(23)، مهدی سیدصالحی(57) و آرش برهانی (4+90) برای استقلال گل زدند و دوشان ساویچ(5) و شیخف(90) زننده گلهاي پاختاكور بودند. السد قطر با 7 امتياز سرگروه است و النصر عربستان با 4 امتياز پشت سر استقلال ايستاده است. كارلوس كي روش، سرمربي جديد تيم ملي ايران، تماشاگر ويژه اين بازي بود.

تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 30 فروردین از ساعت 18 به مصاف پاختاکور برود.
پرسپولیس تنها نماینده ناکام لیگ قهرمانان آسیا

پرسپوليس در سومين ديدار خود در ليگ قهرمانان آسيا در برابر بنيادكار ازبكستان به تساوي بدون گل دست يافت. پرسپوليس كه در اين بازي با تغييراتي چند در تركيب خود به ميدان رفته بود،‌ سعي در كنترل بازي در نيمه اول داشت كه با دفاع منطقي در برابر فشار تيم ميزبان،‌ كار را به نيمه دوم كشاند. سرخپوشان تهراني در اين نيمه دوم نيز با كنترل بازي، بنيادكار را در برنامه هاي هجومي خود ناكام گذاشتند و در دو صحنه نيز صاحب موقعيت هاي خوبي براي گلزني شدند. هادي نوروزي در اين نيمه مي توانست از محوطه شش قدم دروازه حريف را باز كند اما مدافعان حريف مانع گلزني وي شدند. هر دو تيم در وقت اضافه نيمه دوم صاحب ضربه هايي ايستگاهي شدند كه آن را از دست دادند. اين بازي در نهايت با تساوي بدون گل به پايان رسيد تا سرخپوشان تهراني با يك امتياز به كشور بازگردند. پرسپولیس و بنیادکار دو امتیازی هستند با این وجود پرسپولیس پایین تر از این تیم در رتبه چهارم قرار دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 31 فروردین از ساعت 18:30 دقیقه به مصاف بنیادکار برود.
رویش گل های زیبای اصفهانی توسط ذوب آهنی ها

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که در دو دیدار نخستش در نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به یک پیروزی و یک تساوی دست پیدا کرده بود،چهارشنبه شب با پیروزی مقتدرانه برابر الریان به صدرنشینی‌اش در گروه چهارم این رقابتها تداوم بخشید. به گزارش مهر دیدار تیم های فوتبال الریان قطر و ذوب آهن اصفهان در هفته سوم نهمین دوره رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20 امروز چهارشنبه به قضاوت آندری حداد در ورزشگاه احمد بن علی برگزار شد که در پایان شاگردان منصورابراهیم زاده با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست دادند. در این دیدار که در حضور 1500 تماشاگر برگزار شد تیم ذوب آهن در اکثر دقایق بازی بر توپ و میدان حاکم بود و در پایان نیز مزد برتری اش را دریافت کرد و جشنواره ای از گل های زیبای اصفهانی را تقدیم قطری ها کرد. این پیروزی در حالی حاصل شد که از دقیقه 56 تیم الریان به دنبال اخراج ایتمار 10 نفره به بازی ادامه داد. برای تیم فوتبال ذوب آهن در این دیدار محمدرضا خلعتبری(11)، ایگور کاسترو(24) و قاسم حدادی فر(71) به ثمر رساندند و تنها گل تیم الریان را جارالله المری(13) وارد دروازه شهاب گردان کرد. گل های بازیکنان ذوب آهن به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه حریف شد. حدادی فر از فاصله 30 متری دروازه الریان را باز کرد. تیم فوتبال ذوب آهن که قبل از این برابر الامارات به پیروزی رسیده بود و با تیم الشباب عربستان نیز مساوی کرده بود، با پیروزی برابر الریان قطر 7 امتیازی شد تا حدود زیادی صعودش به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرد. شاگردان منصور ابراهیم زاده عنوان نایب قهرمانی آسیا را با خود یدک می کشند.

تیم فوتبال ذوب آهن در اولین دیدار خود در دور برگشت این مسابقات باید روز 30 فروردین از ساعت 21 به مصاف الریان برود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد