آخرین اخبار پارالمپیک ۲۰۲۴| زهرا رحیمی فینالیست شد

کد خبر: 1311664

نماینده پاراتکواندو کشورمان با برتری در دومین مبارزه خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس صعود کرد.

آخرین اخبار پارالمپیک ۲۰۲۴| زهرا رحیمی فینالیست شد

در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک 2024 که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن گرندپَله شهر پاریس آغاز شده است، زهرا رحیمی نماینده کشورمان با برتری مقابل نماینده برزیل به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

رحیمی  که در گام نخست موفق به برتری 13 بر 2 مقابل ژیان شائو از چین شده بود، در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های وزن 52- کیلوگرم کلاس K44 مقابل ماریا ادواردو ماچادو از برزیل با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید. رحیمی در مرحله نیمه نهایی از ساعت 18:59 امروز (به وقت تهران) با برنده دیدار آنا یاپاریدزه از گرجستان و مریم بتول کاودار از ترکیه دیدار خواهد کرد.

مریم عبدالله‌پور دیگر نماینده پاراتکواندو کشورمان در رقابت‌های امروز پس از استراحت در دور نخست رقابت‌های وزن 47- کیلوگرم کلاس K44، در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 19 بر 9 مغلوب کانزا اسپینوزا از پرو شد تا از ساعت 18:30 امروز در جدول شانس مجدد برای دستیابی به نشان برنز تلاش کند.

شکست عبدالله‌پور مقابل نماینده پرو

در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، مریم عبدالله‌پور مقابل حریفی از پرو خود مغلوب شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک 2024 که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن گرندپَله شهر پاریس آغاز شده است، مریم  عبدالله‌پور در نخستین دیدار خود مقابل حریفی از پرو مغلوب شد.

عبدالله‌پور پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های وزن 47- کیلوگرم کلاس K44 پاراتکواندو پارالمپیک 2024 پاریس در مقابل کانزا اسپینوزا از پرو با نتیجه 19 بر 9 مغلوب شد. او در جدول شانس مجدد و برای دستیابی به مدال برنز از ساعت 18:30 امروز مجدداً پای به میدان می‌گذارد.

پیش از این زهرا رحیمی در نخستین دیدار خود در رقابت‌های وزن 52- کیلوگرم کلاس K44 موفق به برتری مقابل حریفی از چین شده بود و قرار است از ساعت 15:05 امروز با تکواندوکاری از برزیل رقابت کند.

رتبه سوم فاطمه همتی در مرحله مقدماتی کامپوند

 رتبه سوم فاطمه همتی در مرحله مقدماتی کامپوند

بانوی ملی‌پوش پاراتیروکمان ایران رتبه سوم در مرحله مقدماتی ماده کامپوند را به خود اختصاص داد.

به گزارش ایسنا، در نخستین روز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، مرحله مقدماتی مسابقات پاراتیراندازی با کمان به منظور تعیین رنکینگ در ماده کامپوند انفرادی بانوان از ساعت ۱۳ به وقت محلی در ورزشگاه اینولید برگزار شد.

در این رقابت‌ها فاطمه همتی از ایران امتیاز ۶۹۶ را به ثبت رساند و در رده سوم قرار گرفت. ورزشکاری از ترکیه نیز رکورد جهان را شکست.

همتی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با قرعه استراحت مواجه شده است.

رتبه رحیمی و عرب‌عامری در مرحله مقدماتی ریکرو مشخص شد

جایگاه دو ملی‌پوش پاراتیروکمان در مرحله مقدماتی ماده ریکرو انفرادی مشخص شد.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های پاراتیروکمان پارالمپیک پاریس در مرحله مقدماتی ماده ریکرو مردان برگزار شد و غلامرضا رحیمی و محمدرضا عرب‌عامری، دو ملی‌پوش ایران، مقابل سیبل قرار گرفتند. در این رقابت که ۲۰ ورزشکار حضور داشتند، عرب‌عامری با امتیاز ۶۴۵ در رده پنجم و رحیمی با امتیاز ۶۴۰ در رده هشتم ایستادند.

نکته مهم در جریان این رقابت، ثبت رکوردی بالاتر از رکورد پارالمپیک توسط پنج ورزشکار از فرانسه، کره جنوبی، اندونزی، ترکیه و ایران بود که البته رکورد جدید به نام نماینده فرانسه با امتیاز ۶۵۲ به ثبت رسید.

رقبای دو نماینده ایران در مرحله حذفی تا ساعتی دیگر به طور رسمی اعلام خواهند شد.

عبدالله‌پور به دیدار رده‌بندی رفت

با دیسکالیفه‌شدن نماینده مکزیک در رقابت‌های پاراتکواندوی پارالمپیک پاریس، نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم ایران راهی دیدار رده‌بندی شد.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های روز نخست پاراتکواندوی پاریس ۲۰۲۴، مریم عبدالله‌پور، نماینده وزن ۴۷- کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست، برابر کارانزا اسپینوزا از پرو در دور یک‌چهارم نهایی با نتیجه ۱۹ بر ۹ شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند اما در ادامه مسابقات این وزن نماینده مکزیک به دلیل خطا روی حریفش از مسابقات دیسکالیفه شد تا عبدالله‌پور راهی دیدار رده‌بندی شود.

پیش از این زهرا رحیمی، نماینده وزن ۵۲- کیلوگرم ایران، با کسب دو پیروزی راهی دیدار نیمه‌نهایی شده بود.

عبدالله‌پور به مدال برنز نرسید

مریم عبدالله‌پور با شکست در دیدار رده‌بندی رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از دستیابی به مدال برنز بازماند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از پاریس، در ادامه رقابت‌های پاراتکواندو پارالمپیک 2024 که از صبح امروز (پنجشنبه) در سالن گرندپَله شهر پاریس آغاز شده است، مریم  عبدالله‌پور با شکست در دیدار رده‌بندی از دستیابی به مدال بازماند.

براساس این گزارش، عبدالله‌پور در دیدار رده‌بندی وزن 47- کیلوگرم کلاس k44 به مصاف خوانسودا فوئانگکیتاچا از تایلند رفت و در وقت قانونی مقابل حریف خود به تساوی 4 - 4 رسید، اما در راند طلایی مغلوب حریف خود شد و از رسیدن به مدال برنز بازماند. 

عبدالله‌پور در رقابت‌های امروز پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی مقابل کانزا اسپینوزا از پرو با نتیجه 19 بر 9 مغلوب شد، اما در جدول شانس مجدد با توجه به دیسکالیفه شدن تکواندوکار مکزیکی به دیدار رده‌بندی رسید.

پیش از این زهرا رحیمی دیگر نماینده تکواندوی کشورمان با برتری مقابل حریفانی از چین، برزیل و گرجستان به دیدار نهایی وزن 57- کیلوگرم کلاس k44 راه یافته بود و از ساعت 22:32 امشب به مصاف حریفی از مغولستان خواهد رفت.

زهرا رحیمی فینالیست شد

«زهرا رحیمی» جوان‌ترین نماینده کاروان ایران در پارالمپیک با ۱۵ سال و ۹ ماه سن، در نیمه‌نهایی وزن ۵۲- کیلوگرم کلاس K۴۴ مسابقات پاراتکواندو پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس مقابل آنا ژاپاریدزه از گرجستان با نتیجه ۶-۰ به برتری رسید و فینالیست شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد