کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ /محسن نژاد به گروه بازنده ها رفت

کد خبر: 1306594

فرنگی کار سنگین وزن ایران در نخستین مبارزه خود در المپیک پاریس مقابل رقیب آمریکایی به برتری رسید.

کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ /محسن نژاد به گروه بازنده ها رفت

در نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امین میرزازاده نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان، در نخستین مبارزه مقابل آدام کون از آمریکا به روی تشک و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. میرزازاده در تایم نخست با اخطار حریف و همچنین اجرای بارانداز ۳ امتیاز گرفت و در تایم دوم یک امتیاز بخاطر اخطار از دست داد تا ۳-۱ پیروز مسابقه شود.

میرزازاده در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده میخاین لوپز دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان از کوبا و لی از کره جنوبی می‌رود./ایسنا

غول کوبایی به میرزازاده رسید

میخاین لوپز کوبایی با شکست حریف کره‌ای، در دومین مبارزه به مصاف امین میرزازاده می‌رود.

به گزارش ایسنا، میخاین لوپز دارنده ۴ طلای المپیک و ۵ طلای جهان از کوبا در نخستین مبارزه خود در فینال 130 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک پاریس مقابل لی از کره جنوبی به راحتی و با نتیجه ۷ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

به این ترتیب میرزازاده و لوپز در فینالی زودرس برای رسیدن به نیمه نهایی وزن ۱۳۰ کیلوگرم المپیک پاریس به مصاف هم می روند.

شکست امین میرزازاده مقابل لوپز/ فرنگی‌کار ایران در شانس مجدد

امین میرزازاده فرنگی‌کار ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان مقابل لوپز شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در ادامه رقابت‌های کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، امین میرزازاده، ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی ایران، در دومین مسابقه خود در المپیک پاریس با نتیجه سه بر یک برابر میخاین لوپز کوبایی، قهرمان ۴ دوره المپیک، شکست خورد تا شانس حضور در فینال را از دست بدهد. در صورت حضور لوپز در فینال، میرزازاده شانس کسب برنز خواهد داشت.

امین میرزازاده در دور نخست با نتیجه ۳ بر یک حریف آمریکایی را برد و لوپز نیز در مصاف با کشتی‌گیر کره جنوبی کار سختی نداشت و در حالی که می‌خواست شش دقیقه کشتی بگیرد، حریف کره‌ای را با نتیجه ۷ بر صفر از پیش رو برداشت.

پیروزی مقتدرانه محسن نژاد مقابل حریف الجزایری

مهدی محسن نژاد فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان در برابر حریف الجزایری خود با نتیجه ۹ بر صفر مقتدرانه پیروز میدان شد.

به گزارش خبرنگار مهر از پاریس، در دومین مسابقه کشتی فرنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، مهدی محسن نژاد فرنگی کار وزن ۶۰ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف «عبدالکریم فرگات» از الجزایر رفت که با نتیجه ۹ بر صفر به پیروزی رسید. در این وزن ۱۷ کشتی‌گیر حضور دارند.

محسن نژاد در دور بعد با برنده کشتی میان «کوین آرماس رودریگوئز» از کوبا و «کنیچیرو فومیتا» دارنده مدال‌های نقره المپیک و جهان از ژاپن مبارزه خواهد کرد.

«ژولامان شارشنبکوف» قهرمان قرقیزستانی این وزن، در گروه محسن نژاد حضور دارد و احتمال برخورد این دو کشتی گیر تا دیدار نیمه نهایی وجود ندارد.

محسن نژاد به گروه بازنده ها رفت

با پیروزی کشتی گیر ژاپنی مقابل حریف قرقیزستانی و صعود به فینال وزن ۶۰ کیلوگرم المپیک، مهدی محسن نژاد نیز راهی گروه بازنده ها شد.

به گزارش ایسنا، در جریان دیدار نیمه نهایی ورن ۶۰ کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، کنیچیرو فومیتا دارنده ۲ مدال طلای جهان و یک نقره المپیک از ژاپن مقابل ژولامان شارشنبکوف دارنده ۲ مدال طلای جهان از قرقیزستان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسید و راهی فینال شد تا به این ترتیب مهدی محسن نژاد که در یک چهارم نهایی مقابل فومیتا شکست خورده بود نیز راهی گروه بازنده ها شود.

فومیتا پیش از این در مرحله یک چهارم نهایی موفق به شکست ۹ بر صفر مهدی محسن نژاد از ایران شده بود.

محسن نژاد در صورت رسیدن به دیدار رده بندی کار بسیار سختی را برای کسب مدال برنز المپیک مقابل شارشنبکوف خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد