پرداخت 3 وام برای متقاضیان وام فوری یکروزه | وام 30 ،200 و 400 میلیونی بدون سود با شرایط اقساط طولانی مدت

کد خبر: 1313800

بانک صادرات برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی کم سود به نام «67» را تدارک دیده است. این وام با نرخ سود شش درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

پرداخت 3 وام برای متقاضیان وام فوری یکروزه |  وام 30 ،200 و 400 میلیونی بدون سود با شرایط اقساط طولانی مدت

بانک صادرات برای حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی کم سود به نام «67» را تدارک دیده است. این وام با نرخ سود شش درصدی به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود.

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی کم سود بانک صادرات هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند و برای مدت زمانی میانگین حساب ایجاد کنند. پولی که در حساب متقاضی به منظور ایجاد میانگین واریز می‌شود، برای ضمانت پرداخت وام مسدود خواهد شد. مشتریان تا پایان زمان بازپرداخت امکان استفاده از این پول را نخواهند داشت. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام 36 ماه است. البته طی این مدت زمان به پول مسدود شده در حساب، سود هفت درصدی تعلق خواهد گرفت.

افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند، نیازی به مراجعه حضوری در شعب بانک نخواهند داشت. این وام به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه شمس قابل درخواست و متقاضیان می‌توانند برای آن بدون هیچ معطلی ثبت نام کنند.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود شش درصدی و مدت زمان بازپرداخت میزان هر قسط از تسهیلات مذکور 6 میلیون و 84 هزار تومان خواهد بود. میزان اقساط در پایان مهلت سررسید این تسهیلات به 218 میلیون تومان خواهد رسید.

برخی از خدمات بانک صادرات ایران

بانک صادرات یکی از بانک‌های قدیمی و باسابقه خصوصی در کشور  است که از سال 1331 تاکنون به مشتریان واجد شرایط خود خدمات‌ قابل توجهی ارائه می‌کند. این بانک در حوزه بانکداری الکترونیکی و دیگر بخش‌های بانکی اعم از سپرده‌های ارزی، قراردادهای بانکداری اسلامی، ضمانت نامه، ارائه انواع کارت بانکی، فعال سازی انواع حساب  انواع سپرده بانکی و… خدمات رسانی می‌کند./تجارت نیوز

شرایط و نحوه دریافت وام 400 میلیون تومانی بدون سود بانک رسالت

بانک رسالت یکی از بانک‌های قرض الحسنه کشور است که به دلیل ارائه تسهیلات با کارمزد دو یا چهار درصدی مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. در حال حاضر این بانک وام 400 میلیون تومانی بدون بهره و با کارمزد دو درصدی ارائه می‌دهد.

به نقل از سایت طلا، مشتریانی که در بانک رسالت سپرده قرض الحسنه دارند با ایجاد میانگین حساب سه تا شش ماهه امکان درخواست وام 400 میلیون تومانی این مجموعه را خواهند داشت. طی مدت زمان ایجاد میانگین حساب، سپرده مسدود نخواهد شد و متقاضی وام امکان استفاده از آن را دارد. تضمین اصلی برای بازپرداخت این وام رتبه اعتباری متقاضی است. متقاضی بعد دریافت وام حداکثر طی 60 ماه امکان بازپرداخت آن را دارد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت آن هر قسط به 7 میلیون و 227 هزار تومان می‌رسد و در نهایت کل مبلغ وام و سود آن 424 میلیون تومان خواهد بود.

روند دریافت وام از بانک رسالت

بانک رسالت به منظور آسان شدن فرآیند انجام خدمات بانکی، تمام مراحل افتتاح حساب و درخواست وام را به صورت آنلاین تدارک دیده است. متقاضیان وام به منظور افتتاح حساب در بانک رسالت باید به وبسایت اصلی این مجموعه مراجعه کرده و روی گزینه خدمات بانکداری دیجیتال کلیک کنند. بعد از افتتاح حساب لازم است که اعتبارسنجی متقاضیان تسهیلات در سامانه اعتبارسنجی مرات انجام شود. پس از انجام این دو مرحله، متقاضیان باید سفته الکترونیکی دریافت کنند. بعد از انجام تمامی مراحل، متقاضی باید به اینترنت بانک یا همراه بانک رسالت وارد شده و برای تسهیلات 400 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهد. پس از تکمیل فرآیند درخواست تسهیلات، بانک به منظور تکمیل فرآیند دریافت وام به مشتری اطلاع خواهد داد.

شرایط فوق العاده دریافت وام 50 میلیون تومانی بدون سود از بانک کارآفرین

مشتریان بانک کارآفرین دارای حساب قرض الحسنه در یکی از شعب این مجموعه و با معدل حساب امکان دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح «نیک آفرین پلاس» را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و تنها به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

 به نقل از تجارت نیوز، مشتریان بانک کارآفرین که مایل به دریافت وام بدون سود هستند کافی است معدل حداقل سه ماهه برای حساب قرض الحسنه خود ایجاد کنند. متقاضی در زمان دوره انتظار امکان استفاده از حساب خود را ندارد و نمی‌تواند پولی برداشت کند. در صورتی که مشتری در دوره انتظار و زمان ایجاد معدل حساب پول برداشت کند، امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را نخواهد داشت. متقاضی برای دریافت این وام باید ضامن کسر از حقوق داشته باشد. بعد از دریافت وام، حداکثر 36 ماه زمان برای بازپرداخت آن وجود دارد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، میزان هر قسط 1 میلیون و 476 هزار و 199 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 3 میلیون و 143 هزار و 173 تومان می‌رسد. جمع اصل وام و سود آن هم 53 میلیون و 143 هزار و 173 تومان است.

درباره دستاوردهای بانک کارآفرین بدانید

بانک کارآفرین یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که از پنجم آذرماه 1379 فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک در مدت فعالیت خود علاوه بر ارائه خدمات پولی و مالی مجاز، به دلیل کسب نشان برنزین در پنجمین جایزه ملی مدیریت منابع انسانی 34 هزار در سال 1400، رتبه نخست بهره وری در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری در بین 500 شرکت بزرگ ایران و همچنین مقام سوم در پاسخگویی به شهروندان در بین بانک‌های خصوصی و دولتی و … مورد توجه قرار گرفته است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد