گرد و غبار ۸ استان کشور را در بر می‌گیرد

کد خبر: 540309

سازمان هواشناسی از وقوع پدیده گرد و غبار در هشت استان کشور طی روزهای آینده خبرداد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده ابرناکی، گاهی رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و در دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات کرمان پیش‌بینی می‌شود.
برپایه این گزارش،‌در سه روز آینده وزش باد گاهی با گرد و خاک در شرق کشور و برخی نقاط استان‌های اصفهان، قم، مرکزی و جنوب استان‌های سمنان و تهران پیش‌بینی می‌شود.
همچنین از بعدازظهر امروز پنج‌شنبه 17 تیر و روز جمعه 18 تیر در استان‌های خوزستان، ایلام و کرمانشاه پدیده گرد و غبار پیش‌بینی می‌شود.
به پیش‌بینی سازمان هواشناسی، در سه روز آینده شرق عمان و در روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 تیرماه خلیج فارس مواج است.
همچنین در روز جمعه، هوای استان تهران صاف تا کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر پیش‌بینی شده است. دمای هوای تهران در گرمترین ساعت روز جمعه 37 و در سردترین ساعت به 24 درجه بالای صفر می‌رسد.
روز شنبه نیز آسمان استان تهران کمی ابری، دربعدازظهر همراه با افزایش ابر و گاهی وزش باد، با بیشینه و کمینه دمای 38 و 28 درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد