استقبال رسمی رئیس مجلس الجزایر از قالیباف

کد خبر: 1201626

رئیس مجلس شورای اسلامی برای حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی وارد فرودگاه الجزیره کشور الجزایر شد.

استقبال رسمی رئیس مجلس الجزایر از قالیباف

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که عصر روز شنبه (۸ بهمن ماه ۱۴۰۱) تهران را به مقصد کشور الجزایر ترک کرده بود، وارد فرودگاه الجزیره پایتخت این کشور شد و مورد استقبال رسمی ابراهیم بوغالی، رئیس مجلس کشور الجزایر قرار گرفت.

هدف از این سفر دو روزه حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی است که با موضوع همبستگی کشورهای جهان اسلام و حل اختلافات میان این کشورها و ارتقای همکاری‌ها برگزار می‌شود.

مهر

مسائل اقتصادی، مبارزه با اسلام‌هراسی، و وحدت مذاهب اسلامی: برخی از محورهای سفر به الجزایر

 محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، پیش از عزیمت به PUIC در کشور الجزایر:

 در این فرصت علاوه‌بر نشست‌های دو و چندجانبه‌ای که در حاشیهٔ این کنفرانس خواهیم داشت، به‌طور ویژه روابط دوجانبهٔ ایران و کشور الجزایر را دنبال خواهیم کرد.

 آفریقا، در شرایط فعلی یکی از فرصت‌های مهم مسائل اقتصادی و فرهنگی جهان اسلام است که امیدواریم از این فرصت دوروزه، بتوانیم استفاده لازم را ببریم و در توسعه روابط به خصوص برای وحدت در بین کشورهای اسلامی تلاش کنیم.

 امروز یکی از تلاش‌های دشمنان جهان اسلام، تفرقه بین مذاهب و فرق مختلف است که این کنفرانس و مباحث مطرح در آن فرصتی را فراهم خواهد کرد که با انسجام بیشتر وحدت منسجم‌تری را برای عزت امت اسلامی، پیشرفت اسلام، مبارزه با کسانی که می‌خواهند اسلام را در دنیا خدشه‌دار کنند و مسلمانان را به عنوان تروریست معرفی کنند، دنبال کنیم و بتوانیم کار جدی و اساسی را انجام دهیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد