نصر الله: روسیه با محور مقاومت هماهنگ است

کد خبر: 668353

دبیرکل حزب ا... لبنان با بیان اینکه روسیه بیش از هر زمان دیگری با محور مقاومت و سوریه هماهنگ است، اتهامات را درباره تلاش ایران و حزب ا... برای تغییر بافت جمعیتی در مناطقی از سوریه رد کرد وگفت: آن طرفی که تلاش دارد در سوریه دست به پاکسازی قومی و دینی بزند، گروه های مسلح طرفدار عربستان، ترکیه، قطر و آمریکا هستند .

روزنامه خراسان: دبیرکل حزب ا... لبنان با بیان اینکه روسیه بیش از هر زمان دیگری با محور مقاومت و سوریه هماهنگ است، اتهامات را درباره تلاش ایران و حزب ا... برای تغییر بافت جمعیتی در مناطقی از سوریه رد کرد وگفت: آن طرفی که تلاش دارد در سوریه دست به پاکسازی قومی و دینی بزند، گروه های مسلح طرفدار عربستان، ترکیه، قطر و آمریکا هستند .
نصرا... افزود: حزب ا... از هرگونه آتش‌بسی در سوریه که رهبران این کشور با آن توافق کرده باشند، استقبال می‌کند. حزب ا... با هدف کمک به دولت و مردم سوریه به آنجا رفت و به مذاکرات امنیتی و نظامی کاری ندارد بلکه به آنچه دولت سوریه درباره آن تصمیم بگیرد پایبند است.دوره نکبت نیز نسبت به ملت های ما به پایان رسیده است و یکی از اقدامات سست دشمن اسرائیلی این است که برای ساخت دیوار نزدیک مرزهای جنوبی لبنان تسریع می کند و این نشانه این است که ضعیف شده است.سیدحسن نصرا... تاکید کرد: جنگ آینده بین اسرائیل و حزب‌ا... در مناطق تحت تصرف رژیم صهیونیستی درخواهد گرفت.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد