اعدام ۱۱تروریست در پاکستان

کد خبر: 557513

«راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان حکم اعدام 11 تروریست خطرناک را که در عملیات‌های تروریستی بلوچستان دست داشتند، صادر کرد.

خبرگزاری فارس: «راحیل شریف» فرمانده ارتش پاکستان حکم اعدام 11 تروریست خطرناک که در عملیات‌های تروریستی بلوچستان دست داشتند را صادر کرد.
به گزارش اردو تایمز، تروریست‌هایی که حکم اعدام آنها صادر شده در ترور رضا‌خان فرمانده پلیس بلوچستان و کامران فرمانده پلیس کویته دست داشته‌ و عملیات‌های تروریستی و فرقه‌ای متعددی را در ایالت بلوچستان مرتکب شده‌اند.
این تروریست‌های خطرناک در ترور سرتیپ عبد المجید از فرماندهان برجسته ارتش نیز دست داشته‌اند.
تروریست‌های محکوم به مرگ در دادگاه‌های نظامی محاکمه و حکم اعدام آنها صادر شد که بعد از تأیید فرمانده ارتش این حکم به سرعت اجرا می‌شود.

ضیاالحق، فضل ربی، محمد شیر، عمر زاده، لطیف الرحمان، محمد عادل، اسراراحمد، حضرت علی، عبدالمجید، سید اعظم و قیصر خان در حمله به مقرهای نظامی و مدرسه‌ها شرکت داشته‌اند. پس از آنکه مجلس ملی و سنای پاکستان و بیشتر رهبران سیاسی همچنین دیوان عالی، با برپایی دادگاه‌های نظامی موافقت کردند قرار شد مجازات تروریست‌ها به مدت 2 سال به این دادگاه‌ها سپرده شود. بر اساس قوانین جدید کسانی که علیه ارتش و سازمان‌های امنیتی وارد عمل شوند، در گروگانگیری دست داشته باشند، علیه پاکستان اعلان جنگ کنند، در پشتیبانی مالی از شبه‌نظامیان دست داشته باشند، عضو گروه‌های تروریستی باشند، کسانی که مواد منفجره نگهداری می‌کنند یا در جابه‌جایی این مواد دست دارند، افرادی که برای مردم ایجاد رعب و وحشت می‌کنند و خارجی‌هایی که داخل کشور عملیات تروریستی انجام می‌دهند در دادگاه نظامی محاکمه می‌شوند. بر اساس قوانین جدید، دادگاه‌های نظامی برای اثبات جرم تروریست‌ها نیازی به شهادت افراد مختلف ندارند و مستقیم در زمینه جرمی که ثابت شده وارد عمل می‌شوند. گزارش‌ها حاکی از این است که دولت مرکزی نیز می‌تواند پرونده‌هایی که رسیدگی به آنها به طول انجامیده را به دادگاه‌های نظامی ارجاع دهد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد