شهر اشغالی صفد، پایگاه های رامیا، نفتالی و الزاعوره زیر آتش حزب الله/ حزب الله ۱۷۰ موشک به سمت حیفا شلیک کرد

کد خبر: 1321655

رزمندگان حزب الله لبنان، مواضع و پایگاه های نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی را با آتش توپخانه و موشک‌های هدایت شونده و راکت‌های سنگین هدف حمله قرار دادند و شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف حمله جدید موشکی مقاومت قرار گرفت.

شهر اشغالی صفد، پایگاه های رامیا، نفتالی و الزاعوره زیر آتش حزب الله/ حزب الله ۱۷۰ موشک به سمت حیفا شلیک کرد

رزمندگان حزب الله لبنان، مواضع و پایگاه های نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین اشغالی را با آتش توپخانه و موشک‌های هدایت شونده و راکت‌های سنگین هدف حمله قرار دادند و شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی نیز هدف حمله جدید موشکی مقاومت قرار گرفت.

به نقل از رسانه‌های لبنانی، حزب الله در بیانیه کوتاهی تاکید کرد رزمندگانش در حمایت از ملت فلسطین و مقاومت آنها در نوار غزه و همچنین دفاع از لبنان، محل استقرار نظامیان اشغالگر در نزدیکی پایگاه رامیا را با آتش توپخانه هدف حمله قرار دادند.

رزمندگان مقاومت اسلامی همچنین در عملیات دیگری، یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش اشغالگر را در هنگام پیشروی در اطراف روستای رامیا، با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند که منجر به آتش گرفتن آن و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.

حزب الله لبنان، همچنین اعلام کرد رزمندگانش، شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله موشکی قرار دادند.

حزب الله در عملیات دیگری، شامگاه سه شنبه، پایگاه «نفتالی» در نزدیکی شهر صفد را با شلیک یک فروند موشک هدف قرار داد.

مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه نظامیان اشغالگر موسوم به «الزاعوره» را با شلیک راکت مورد هدف قرار دادند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است.

افزایش عملیات مقاومت در پاسخ به تجاوزگری رژیم اشغالگر، باعث فرار شمار بیشتری از صهیونیست‌ها از مناطق شمالی فلسطین اشغالی و ناامیدی آنها از بازگشت به شهرک‌هایشان شده است./ایرنا

 حزب الله ۱۷۰ موشک به سمت حیفا شلیک کرد

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در یک ماه گذشته ۱۷۰ موشک از لبنان به سمت حیفا شلیک شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های فلسطینی، حملات موشکی حزب الله خسارات زیادی به حیفا و مناطق مجاور آن وارد کرده است.

منابع رژیم صهیونیستی دقایقی پیش بار دیگر از حمله موشکی مجدد از لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع تاکید کردند که در پی این حمله آژیر خطر در منطقه شلومی، بتست و راس الناقوره در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمده است.

این حمله در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان صورت می گیرد.

در تازه ترین این حملات، در پی حملات اسرائیل به شهرک قانا در جنوب لبنان چندین تن کشته و زخمی شدند.

از سوی دیگر، رسانه‌های رژیم صهیونیستی با اشاره به تداوم حملات راکتی و پهپادی حزب‌الله به مواضع این رژیم، اذعان کردند که در نتیجه این حملات آسیب شدیدی به گردشگری حیفا وارد آمده است.

به گزارش ایرنا، در نتیجه تداوم حملات راکتی حزب‌الله به شهر حیفا، فعالیت گردشگری در این شهر به شدت آسیب دیده است.

پایگاه خبری واللا همچنین از افزایش شکایت و ترس ساکنان حیفا از کمبود پناهگاه‌ها با وجود گسترش حملات راکتی حزب‌الله خبر داد.

حیفا بزرگ‌ترین شهر در شمال فلسطین اشغالی است، این شهر یک بندر مهم واقع در ساحل دریای مدیترانه است و خلیج حیفا نیز مرکز صنایع سنگین، پالایش نفت و فرآوری شیمیایی است.

در همین ارتباط رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در «حورفیش» و «متات» واقع در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

جنبش حزب‌الله امروز همچنین از حمله راکتی به حیفا خبر داده بود و در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که حزب‌الله در این دور از حمله دست‌کم ۲۵ موشک به سمت حیفا و «الکریوت» پرتاب کرده است.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تا این لحظه بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد.

تداوم حملات حزب‌الله به مواضع رژیم صهیونیستی

حزب الله لبنان مناطق مختلفی در اراضی اشغالی و یک پایگاه رژیم صهیونیستی در نزدیکی شهر صفد را هدف حمله قرار داد.

حزب الله لبنان طی حمله‌ای موشکی، اراضی اشغالی مقابل شمال جولان اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که پس از به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در غرب طبریا، شلیک ۲۰ موشک از لبنان که برخی از آنها در دو راهی گولانی در غرب طبریا سقوط کرد، رصد شد.

حزب الله لبنان همچنین شهر اشغالی صفد و پایگاه نفتالی در نزدیکی صفد را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

مقاومت اسلامی در لبنان همچنین منطقه الزاعوره در اراضی اشغالی را هدف قرار داد.

از طرفی دیگر، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند.

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز روستاهای الطیبه، رب ثلاثین و ارتفاعات العدیسه و کفرشوبا در جنوب لبنان را بمباران کردند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد