عصبانیت ارتش اسرائیل از انتشار تصاویر پایگاه گولانی

کد خبر: 1321461

ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از انتشار تصاویر سالن غذا خوری پایگاه گولانی پس از اصابت پهپاد حزب الله به آن عصبانی و عاملان فیلمبرداری را توبیخ کرد.

عصبانیت ارتش اسرائیل از انتشار تصاویر پایگاه گولانی

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد، ارتش اسرائیل در حال شناسایی افرادی است که به جای کمک به همقطاران مجروح خود، تصاویر این حادثه را با تلفن همراه خود ضبط و از این طریق این تصاویر را راهی شبکه‌های اجتماعی از جمله کانال‌های تلگرامی عرب زبان وابسته حزب الله، حماس و ایران کردند.

به نوشته این رسانه عبری زبان، شب گذشته حتی پیش از آنکه رسما خبر اصابت هواپیمای بدون سرنشین توسط مسئولین تایید شود، تقریبا همه مردم از طریق شبکه‌های اجتماعی فهمیده بودند که یک پهپاد به پایگاه ارتش اصابت و تمامی تلفات آن هم از نظامیان است، این در حالی است که منابع رسمی این خبر را در حوالی نیمه‌های شب تایید کردند.

با این وجود حوالی ساعت 9 شب و دقایقی بعد از وقوع این حادثه تصاویر آن که گاها فجیع هم بودند در شبکه‌های اجتماعی بارگزاری شدند.

در این ویدیوها تصاویری از غذا خوری پایگاه در حالی که غرق خون بود منتشر شد، تصاویر دیگری از خونی که در راهروها جمع شده بودند، منتشر گردید و حداقل تصویر یک نظامی زخمی هم بدین شکل به شبکه‌های اجتماعی راه یافت.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی، بدبختانه همانند آنچه که در حوادث 7 اکتبر هم شاهد آن بودیم این بار در حادثه هم رخ نمایان کرد و تصاویر این حادثه طی چند دقیقه کوتاه به تلفن همراه تقریبا همه مردم رسید، اما بر خلاف 7 اکتبر این بار فیلم بردارها طرف مقابل و متخاصم نبودند بلکه نظامیان و حاضرین در پایگان این تصاویر را به ثبت رسانده و منتشر کردند.

فقط چند دقیقه کافی بود که این تصاویر به کانال‌های تلگرامی مشهور جهان عرب هم برسد، به طور مثال کانال تلگرامی شبکه المیادین با 190 هزار دنبال کننده که یکی از کانال‌های نزدیک به حز بالله است، تصاویر خرابی‌‌هایی که به سالن غذا خوری وارد شده را منتشر کرد و در زیر یکی از عکس‌ها نوشت: سالن‌های غذاخوری نظامیان اسرائیلی به تله‌های مرگ تبدیل شده‌اند.

این رسانه به شکل مصداقی به انعکاس تصاویر ضبط شده از داخل پایگاه در بقیه کانال های خبری همسو با مقاومت هم اشاره کرده و عصبانیت خود را از این امر ابراز داشت./تسنیم

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد