سهمیه روزانه ۲۰ تن گوشت برای جمعیت تهران کافی نیست

کد خبر: 868433

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه روزانه ۲۰ تن گوشت به میادین و بازار‌های میوه و تره بار تحویل و توزیع می‌شود، گفت: این سهمیه به هیچ وجه با تقاضای موجود و برای جمعیت ۹ میلیون نفری تهران کافی نیست.

سهمیه روزانه ۲۰ تن گوشت برای جمعیت تهران کافی نیست
ایرنا: به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان مدیریت میادین؛ عبدالحسین رحیمی افزود: در غرفه‌های گوشت میادین و بازار‌های میوه و تره بار ۲ نوع محصول عرضه می‌شود که اولی از نوع بسته بندی شده و به اصطلاح بشقابی است و دومی به اصطلاح لاشه‌ای است که در حضور مشتری بسته بندی می‌شود.
وی گفت: هر ۲ تابع قیمت‌های طرح تنظیم بازار هستند، اما نوع دوم قیمت مناسب‌تری دارد و از تقاضای بیشتری نیز برخوردار است.
رحیمی با اشاره به اینکه سازمان مدیریت میادین در واقع به عنوان یک واسط بین تولیدکننده یا واردکننده و مصرف کننده عمل می‌کند و سعی دارد کار توزیع را با قیمت مصوب و با کیفیت مطلوب انجام دهد، اظهار داشت: قیمت انواع گوشت در میادین و بازار‌های میوه و تره بار ۲۵ تا ۳۵ درصد پایین‌تر از قیمت سطح شهر است. رحیمی گفت: قیمت میوه در میادین و بازار‌های میوه و تره بار به مراتب کمتر از قیمت سطح شهر است و به همین دلیل شاهد استقبال روزافزون مردم از این مراکز هستیم. وی تاکید کرد: یکی از دلایل اقبال عمومی به میادین میوه و تره بار، کنترل قیمت‌ها و اقدامات کیفی همچون امکان جدا کردن میوه در قالب طرح دستچین است. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین سرمای ناگهانی فصل بهار و گرمای بالای تابستان را موجب آسیب رسیدن به محصولات کشاورزی و در پی آن کاهش عرضه و افزایش قیمت میوه در فصل تابستان عنوان کرد. به گزارش ایرنا، بیش از ۲۴۰ میدان و بازار میوه و تره بار در سطح شهر تهران وجود دارد و این میادین نقش ویژه‌ای را در تامین سبد مایحتاج خانوار دارا هستند.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد