خبر خوب وزیر نفت برای مردم؛ اختصاص پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز

کد خبر: 1300295

وزیر نفت بیان کرد: حدود ۶۰ درصد مشتریان گاز که ۱۴۰۲ مصرف گاز را مدیریت کردند شناسایی شدند و از دیروز به پرداخت روی آورده ایم یا به حساب پرداخت می شود یا کالاخانگی دریافت میکنند و یا در قبوض ماه آینده بستانکار می‌شوند.

خبر خوب وزیر نفت برای مردم؛ اختصاص پاداش ۳۸۰۰ میلیارد تومانی برای ۱۷ میلیون مشترک گاز

«جواد اوجی» وزیر نفت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به ناترازی گاز و افزایش شدت مصرف انرژی خاطر نشان کرد: وزارت نفت دو اقدام اساسی انجام داد؛ یکی افزایش تولید برای کاهش رفع ناترازی و دیگری هم بحث بهینه سازی و مدیریت مصرف سوخت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: ۲۵ میلیون مشترک گاز داریم در محاسبات انجام شده و براساس آیین نامه دولت ۱۷ از میلیون مشترکان پاداش صرفه جویی می گیرند.

وزیر نفت بیان کرد: حدود ۶۰ درصد مشتریان گاز که ۱۴۰۲ مصرف گاز را مدیریت کردند شناسایی شدند و از دیروز به پرداخت روی آورده ایم یا به حساب پرداخت می شود یا کالای خانگی دریافت می کنند یا در قبوض ماه آینده بستانکار می‌شوند.

اوجی ادامه داد: صدور گواهی صرفه جویی در بورس انرژی دیروز در بورس انرژی اعلام شد و خیلی از واحدهای صنعتی گواهی صرفه جویی گاز را خریداری کردند. شرکت گاز مکلف و موظف است هر وقت صاحب این گواهی صرفه جویی اراده کند، آن گاز را باید تحویل دهد و پیش بینی ما این است تا هشت میلیارد مکعب خواهد رسید.

اوجی گفت: در راستای بهینه سازی مصرف گاز و سوخت پرداخت پاداش 3 هزار و هشتصد میلیارد تومانی از دیروز شروع شد و داریم و صدور گواهی صرفه جویی در بورس انرژی کمک بسیار شایانی در کاهش شدت مصرف انرژی و رفع چالش ناترازی گاز و سوخت می کند./ ایرنا

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها