فروش اقساطی کرمان موتور ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه | با ماهی 6 میلیون جک بخرید

کد خبر: 1252201

دور جدید فروش نقد و اقساط پیکاپ T۸ و جک جی۴ ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از سوی کرمان موتور آغاز شد.

فروش اقساطی کرمان موتور ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه | با ماهی 6 میلیون جک بخرید

فروش اقساطی کرمان موتور  آغاز شد

شرایط فروش نقد و اقساط پیکاپ T۸ و جک جی۴ ویژه آبان ۱۴۰۲ با موعد تحویل ۴۵ روزه از سوی کرمان موتور اعلام شد.

بر اساس اعلام کرمان موتور در این طرح فروش اعتباری قیمت قطعی پیکاپ تی ۸ یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و خودرو جی ۴ ، ۷۶۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان می باشد.

همچنین بر اساس شرایط اعلام شده خودرو تی ۸ به‌ صورت نقدی و اقساطی تا ۳۶ قسط و خودرو جی ۴ تا ۴۸ قسط قابل خرید است.ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﻫﺮ ﺳﻪ ماه ﻳﻚ ﭼﻚ ﻣﺤﺎﺳﺒﻪ شده ﻭ ﺗﺎﺭﻳﺦ ﭼﻚ نخست برای هر دو خودرو ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ است.

ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺳﻨﺪ این دو خودرو تا زمان پرداخت کامل اقساط ﺩﺭ ﺭﻫﻦ شرکت کرمان موتور است. ﺳﻮﺩ ﻣﺸﺎﺭﻛﺖ و ﺳﻮﺩ ﺍﻧﺼﺮﺍﻑ (ﺳﺎﻟﻴﺎﻧﻪ) به این طرح تعلق نخواهد گرفت. جریمه ﺗﺎﺧﻴﺮ ﺩﺭ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۳ درصد ﻣﺎﻫﻴﺎﻧﻪ در نظر گرفته شده است و ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺤﻮﻳﻞ ﺧﻮﺩﺭﻭ ۴۵ ﺭﻭﺯ ﻛﺎﺭی اعلام شده است.

ﺭﻧﮓ قابل انتخاب برای خودرو کی ام سی تی ۸ رنگ های ﺳﻔﻴﺪ، مشکی، ﻣﻴﻜﺎ، ﻗﺮﻣﺰ، ﺁبی ﺯﻧﮕﺎﺭی و برای خودرو جک جی ۴ نیز رنگ های سفید، مشکی و خاکستری طوسی روشن متالیک است. ﺧﻮﺩﺭﻭﻫﺎ ﺑﺪﻭﻥ ﺑﻴﻤﻪ ﺑﺪﻧﻪ ﻭﺍﮔﺬﺍﺭ نمی‌شود ﻭ ﻫﺰﻳﻨﻪ ﺁﻥ ﺑﻪ ﻣﺒﻠﻎ ﺍﻗﺴﺎﻁ ﺍﺿﺎﻓﻪ شده ﺍﺳﺖ.

با مراجعه به سایت کرمان موتور https://sales.kermanmotor.ir امکان خرید تی ۸ و جک جی ۴ بدون اعمال محدودیت مقدور خواهد بود.

مشخصات جک جی 4 کرمان موتور

جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با رقبای چینی‌اش، یعنی بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند. جک J4 در سال ۲۰۱۲ با نام Heuye A30 در نمایشگاه گوانژو رونمایی شد و سال ۲۰۱۳ به دست مشتریان چینی رسید، اما رانندگان ایرانی ۳ سال بعد توانستند پشت فرمان ارزان‌ترین سدان کرمان موتور بنشینند. سری جدید جک J4 از تابستان ۱۴۰۱ با امکانات بیشتری شامل سیستم کنترل پایداری، ترمز عقب دیسکی، چراغ روز و نشانگر دنده وارد بازار می‌شود.

مزایا و معایب

+ زنجیر تایم

+ سواری نرم

+ گیربکس اقتصادی

– کیفیت پایین رنگ

– آپشن‌های کمتر از رقبا

مشخصات فنی جک J4 کرمان موتور

جک J4 از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری استفاده می‌کند که قبلا زیر کاپوت جک J5 قرار داشت و بدین ترتیب کرمان موتور توانست در هزینه‌هایش برای استفاده از یک موتور جدید صرفه‌جویی کند. یک گیربکس CVT اقتصادی که دارای حالت‌های رانندگی در برف و اسپرت است، قدرت ۱۰۳ اسب بخاری موتور را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

سری اول جک J4 که از سال ۹۷ تولید می‌شود، در مقایسه با رقبا از آپشن‌های کمتری برخوردار است و در چرخ‌های عقب ترمز کاسه‌ای دارد.

اما با توجه به اجباری بودن استانداردهای ۸۵گانه خودرویی، سری جدید جک J4 با آپشن‌های بیشتری از تابستان ۱۴۰۱ روانه بازار خواهد شد. مدل جی۴ جدید، به سیستم کنترل پایداری (ESC) مجهز می‌شود که وظیفه جلوگیری از انحراف خودرو را دارد.

ترمزهای چرخ‌های عقب در سری جدید این سدان جمع و جور، دیسکی خواهد شد و بدین ترتیب هر چهار چرخ دارای ترمز دیسکی می‌شود.

چراغ روز یا دی‌لایت آپشن دیگری است که به فهرست امکانات جک J4 اضافه می‌شود تا سیستم روشنایی این خودرو را در کنار اتولایت کامل کند.

همچنین با توجه به اضافه شدن نشانگر دنده (GSI)، احتمالا پنل کیلومترشمار نیز دچار تغییراتی خواهد شد.

کرمان موتور

مشخصات کلی

نوع موتور

خطی بنزینی

حجم موتور

۱.۵ لیتر

سیلندر / سوپاپ

۴ / ۱۶

تنفس موتور

طبیعی

قدرت

۱۰۳ اسب بخار

گشتاور

۱۴۶ نیوتن.متر

گیربکس

اتوماتیک CVT

محور محرک

دیفرانسیل جلو

شتاب

۱۱ ثانیه

سرعت

۱۸۰ کیلومتر بر ساعت

یک کلیک تا وام 200 میلیونی کالا

مصرف سوخت

۶.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر

استاندارد آلایندگی

یورو ۵

فرمان

برقی

بدنه

سدان

کرمان موتور

نوع رینگ

آلومینیومی

طراحی ظاهری

طراحی جک J4 کرمان موتور

جک J4 شکل و شمایلی ساده و معمولی دارد. طرح چراغ‌ها و جلوپنجره ظاهری ساده برای چهره این خودرو ایجاد کرده و یک خط اشکی برجسته نیز تا دریچه هوای سپر ادامه پیدا کرده است. قاب‌های مه‌شکن نیز باعث شده تا نمای جلوی جک جی ۴ کمی خشن شود. ترفندهای حجم‌پردازی روی پروفیل‌های بدنه و درپوش موتور نیز در این خودرو مورد استفاده قرار گرفته تا سادگی طراحی بدنه کمتر به چشم آید.

چراغ‌های عقب نیز به صورت دو تکه و با حالتی بیضی شکل ظاهری آشنا و غیراسپرت را برای نمای پشت این سدان جمع و جور پدید آورده‌اند. نوار کرومی بین دو چراغ اصلی و چراغ‌های مه‌شکن روی سپر نیز جزو شاخص‌ترین تزیینات قسمت پشت این خودرو به شمار می‌روند.

در مجموع باید گفت که ظاهر جک J4 گرچه مدرن‌تر از تولیدات هم‌رده داخلی نظیر پارس تندر، سمند سورن و پژو پارس به نظر می‌رسد اما آنطور که باید زیبا نیست و شاید حتی در برابر محصولات سنتی بازار نیز نتواند خود را با سلیقه برخی از مشتریان همراه سازد./دیجی سرگرمی

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها