معرفی تشک رویال

کد خبر: 1120374

این روزها همه ی ما با پشت سر گذاشتن روزی پر مشغله، به دنبال این هستیم که بتوانیم خوابی راحت و به دور از هرگونه دردسر و فکر و خیالی داشته باشیم.

درست است که نمی توانیم تمامی افکار خود را کنترل کنیم تا در شب راحت بخوابیم، اما انتخاب یک تشک راحت و فراهم آوردن شرایط فیزیکی ایده آل برای خواب، یکی از مهم ترین قدم ها برای داشتن خوابی راحت است.

یکی از مهم ترین بخش های خواب، خوابیدن در شرایط مناسبی است که در روز بعد، احساس کمر درد و گردن درد به سراغتان نیاید؛ پس باید تشک مناسبی را انتخاب کنید که بدن شما در طول شب احساس آرامش کافی را برای خواب داشته باشد.

یکی از پرطرفدارترین تشک ها در بین خانواده های ایرانی از چندین سال قبل تا کنون، تشک های رویال بوده است.

ما در این مقاله سعی داریم تشک های رویال را به شما معرفی کنیم و شما را با انواع مختلف و مزایا و معایب آن ها آشنا نماییم.

پس تا انتهای این مقاله همراه ما بمانید!

تشک رویال چیست؟

اغلب افراد تصور می کنند تشک رویال، به دلیل نام کارخانه ی تولید کننده ی آن رویال، نام گذاری شده و به نوعی رویال نام برند تشک است.

راحت باشید زیرا من نیز تا مدتی قبل همین فکر را می کردم.

اما حالا باید خدمتتان عرض کنم که رویال، به نوع خاصی از تشک ها گفته می شود که دارای ویژگی های خاصی هستند و خود نیز انواع مختلفی دارند.

در واقع لغت رویال در زبان بیگانه (!) به معنی شاهانه و سلطنتی است و این روزها طراحی و فروش تشک های رویال توسط برندهای مختلفی انجام می پذیرد.

تشک رویال یکی از پرطرفدارترین و راحت ترین انواع تشک است که از چندین سال پیش جای خود را در بین خانواده های ایرانی باز کرده است و به هر نوع تشک راحت و با کیفیتی تشک رویال نسبت داده می شود.

 

1

چرا باید از تشک رویال استفاده کنیم؟

در گذشته و بیشتر در بین خانواده های ایرانی، برای خوابیدن همه تشکی پنبه ای زیر خود پهن می کردند و با یک بالش معمولی به خواب می رفتند.

این همه هم از درد های کمر، گردن و آرتروزی که ما امروزی ها از آن گله و شکایت داریم، شکایت نمی کردند.

اما فرقی که بین ما و آن زمان ها وجود دار این است که در زمان های قدیم تر، مردم این همه از زمان شبانه روز خود را به نشستن اختصاص نمی دادند.

به طور متوسط من و شمایی که یک زندگی کارمندی داریم و اغلب زمان سر کار رفتن خود را (که یک سوم طول شبانه روزمان را تشکیل می دهد و حتی بیشتر!) بدون تحرک و در پشت میز نشسته ایم و انواع و اقسام دردهای موضعی، گردن درد، کمر درد و غیره و غیره به سراغمان می آید چون اکثرا نحوه ی نشستن استانداردی هم نداریم!

آن وقت شب را هم اگر شرایط مناسبی برای استراحت ستون فقرات و گردن خود فراهم نکنیم احتمالا پس از چند سال باید فاتحه ی یک زندگی سالم و بدون درد را بخوانیم.

به همین دلیل باید برای زمان خواب خود، با فراهم کردن تشک و بالش استاندارد و طبی، شرایطی مناسب را فراهم کنیم.

اینگونه مواقع انتخاب بیشتر توده ی جامعه، تشک های رویال هستند که کیفیت بالایی دارند و هم از لحاظ سطح قیمتی قیمت مناسب و استانداردی دارند.

پس اگر شما هم به فکر خرید تشک های رویال افتاده اید، باید در مورد انواع آن و مزایا معایب هر یک اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با دست باز تصمیم بگیرید و بهترین انتخاب را داشته باشید!

اهمیت استفاده از تشک های رویال

تشک های رویال با سابقه ی طولانی و درخشانی که دارند، جواب خود را از لحاظ سطح کیفیت و کارایی به مشتریان خود پس داده اند.

استفاده از تشک های رویال برای افرادی که از مشکلات کمر، گردن و انواع درد های موضعی رنج می برند توصیه می شود و سطح دوام این تشک ها هم با توجه به سابقه ی طولانی ای که از خودشان نشان داده اند کاملا قابل تایید است.

به صورت کلی تشک های رویال به علت ساختار و طراحی بی نظیری که دارند گزینه ی مناسبی برای استفاده ی تمامی افراد خواهند بود.

نمایندگی رویال

همان طور که گفتیم امروزه تشک رویال، توسط شرکت ها و برندهای مختلفی طراحی و فروخته می شود که البته در این بین سود جویانی هم وجود دارند که به اسم تشک رویال و با کیفیت و دوام بالا، تشک های قلابی خود را به مشتریان می فروشند.

پس اگر شما به عنوان یک خریدار به دنبال خرید یک تشک رویال با کیفیت هستید که هم کیفیت بالایی داشته باشد و هم عمری طولانی، لطفا از نمایندگی های متفرقه خرید نکنید و بدانید که هر جنس ارزانی به شما می فروشند، بی علت نیست.

ما در فروشگاه خواب شاپ (نمایندگی اصلی و رسمی کالای خواب)  آماده ی ارائه ی خدمات مشاوره ی رایگان تلفنی و راهنماییی کامل شما برای خرید تشک های رویال هستیم.

پس اگر سوالی در خصوص خرید تشک دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا کارشناسان متخصص ما، شما را برای خرید این تشک ها راهنمایی کنند.

انواع تشک های رویال

حالا که فهمیدیم تشک های رویال به چگونه تشک هایی گفته می شوند وقت آن است که با انواع مختلفی از آن ها آشنا شویم.

در ادامه شما را با تعدادی از انواع تشک های رویال آشنا می کنیم:

  1. تشک فنری

یکی از ساده ترین و ارزان ترین انواع تشک های رویال، تشک ها فنری هستند.

این تشک ها به دلیل خاصیت ارتجاعی که دارند معمولا برای افرادی که از مشکلات ستون فقرات و کمردرد رنج می برند توصیه نمی شوند. معمولا این گونه افراد باید از تشک هایی که کمی سفت تر هستند استفاده کنند.

تشک های فنری رویال به دو نوع منفصل و متصل تقسیم می شوند که قبلا در مقاله ی معرفی انواع تشک ها آن ها را به شما معرفی کردیم. 

تشک های فنری رویال، به علت ساده بودن متریال، یکی از ارزان ترین انواع تشک های رویال هستند و معمولا برای افرادی که به دنبال تهیه ی تشک های ارزان با کیفیت مطلوب می گردند گزینه ی مناسبی به شمار می آیند.

پس اگر شما هم به دنبال یک تشک ارزان با سطح کیفیت نسبتا خوب هستید تشک های فنری رویال، گزینه ی مناسبی برای شما هستند.

فقط حواستان باشد که برای دردهای موضعی باید فکر چاره ی دیگری باشید و اگر کمردرد یا گردن درد دارید از نوع دیگری از تشک استفاده کنید.

2

 

  1. تشک طبی

تشک های طبی رویال، یکی از پرکاربردترین انواع تشک های رویال هستند که معمولا برای اکثر افراد گزینه ی ایده آلی هستند.

در ساختار این نوع تشک ها از یونولیت و اسفنج استفاده می شود و ساختار این تشک ها فاقد هر گونه فنری است.

این ساختار سبب شده که تشک بافتی سفت و محکم داشته باشد و برای افرادی که از کمردرد یا گردن درد رنج می برند گزینه ی مناسبی باشد.

البته لازم به ذکر است که تشک های طبی رویال معمولا در کنار خاصیت طبی و تمام ویژگی های مثبتی که دارند، قیمت نسبتا بالاتری نیز دارند و طول عمر آن ها نیز به دلیل وجود اسفنج و یونولیت کوتاه تر از تشک های دیگر است.

پس اگر به دنبال خرید تشک های طبی رویال هستید این نکات را در هنگام خرید مد نظر داشته باشید.

 

  1. تشک های طبی و فنری

یکی از انواع پرکاربرد و پرطرفدار تشک های رویال، تشک های طبی و فنری رویال است که از هر دو خاصیت طبی و فنری تشک های رویال در کنار یکدیگر استفاده کرده است و همین ویژگی سبب پرطرفدار شدن این تشک ها در بین مصرف کنندگان شده است.

جالب است بدانید اگر از تشک های مناسبی در هنگام خواب استفاده نکنید، در گذر زمان و در طی یک مدت زمان طولانی، دچار مشکل در ستون فقرات تان خواهید شد.

پس اگر الان از تشک های ارزان و بدون کیفیت استفاده می کنید این را بدانید و آگاه باشید که ممکن است در مدت زمانی کوتاه در پول تشک خود صرفه جویی کرده باشید اما در دراز مدت و پس از گذشت سالیان، باید چندین برابر همان پولی را که باید برای خرید تشک خوب صرف می کردید، خرج دوا و درمان دردهای موضعی خود کنید!

تشک های طبی و فنری رویال به صورت کامل کمر گردن و ستون فقرات شما را تحت پوشش قرار می دهند و استفاده از این نوع تشک ها علاوه بر این که دوام و طول عمر بالایی دارند، از بروز مشکلات و دردهای موضعی در گردن و ستون فقرات شما جلوگیری خواهد کرد.

 

3

  1. تشک های سوپر طبی رویال

تشک های سوپر طبی رویال، تقریبا یکی از بهترین مدل های تشک های رویال هستند و با این که قیمت نسبتا بالاتری از سایر انواع تشک های رویال دارند اما شرکت های تولید کننده ی این نوع تشک ها، از بهترین فناوری ها و متریال ها برای تولید این تشک ها استفاده می کنند و نتیجه این است که این تشک ها هم از لحاظ طبی بودن کاملا مورد تایید هستند، هم از لحاظ دوام طول عمری طولانی را بر خلاف تشک های طبی معمولی به شما تضمین می دهند.

در حال حاضر بهترین نوع تشک های رویال از لحاظ قیمت، صرفه ی اقتصادی و استاندارد بودن همین تشک های سوپر طبی هستند.

تشک های سوپر طبی معمولا در ابعاد مختلفی طراحی و تولید می شوند و پاسخگوی هر گونه نیاز و خواسته ی مشتریان خود هستند.

قیمت تشک رویال

همان طور که در بالا هم با همدیگر بررسی کردیم، انواع مختلف تشک های رویال بسته به نوع متریال به کار رفته در آن ها و سایز و اندازه ای که شما مد نظر دارید برای تهیه ی تشک کاملا متفاوت هستند.

اما در بین دسته بندی های بالا همان طور که گفتیم، تشک های فنری معمولی قیمتی پایین تر از سایرین دارند و معمولا برای افرادی که به دنبال خرید یک تشک ارزان و مقرون به صرفه هستند گزینه ی مناسبی به شمار می آیند.

اما ممکن است از لحاظ فاکتور های استاندارد و طبی بودن،ویژگی های لازم را نداشته باشند.

ما به عنوان کارشناسان خواب شاپ، معمولا به مشتریانی که هم به دنبال کیفیت هستند و هم طول عمر و دوام بالا و هم قیمت مناسب تشک های فنری طبی یا سوپر را معرفی می کنیم که درست است که در نگاه اول گران تر از تشک های فنری به نظر می آیند ولی عمری بسیار با دوام و طولانی دارند و شما دارید با خرید آن ها یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید که تا سالیان سال شما را از خرید تشک های دیگر بی نیاز خواهد کرد.

در کل شما هر مان که تمایل داشته باشید می توانید با کارشناسان خواب شاپ تماس بگیرید تا استعلام قیمت روز تمامی انواع تشک را به همراه توضیحات کامل خدمت شما ارائه دهند.

ویژگی های منحصر به فرد تشک رویال

در این قسمت از مقاله می خواهیم تعدادی از ویژگی های منحصر به فرد تشک رویال را با یکدیگر بررسی کنیم که معمولا در کمتر تشکی با این حدود قیمت و این سطح کیفیت می توانید آن ها را پیدا کنید:

  1. رویه ی تشک های رویال

رویه ی تشک به علت تماس مستقیمی که با پوست بدن دارد، اهمیت زیادی هم از لحاظ زیبایی و راحت بودن دارد.

رویه ی تشک های رویال با بافت آنتی باکتریال و پوشش پنبه ای علاوه بر این که ظاهری منحصر به فرد به تشک ها داده است؛ بسیار هم راحت و نرم است و هر فردی با هر گونه حساسیتی که داشته باشد، با خوابیدن بر روی تشک های رویال هیچ مشکلی برایش پیش نخواهد آمد.

  1. تهویه و گردش هوا در تشک های رویال

تشک های خوابی که ما از آن ها استفاده می کنیم، اگر خاصیت تهویه و گردش هوا در آن ها به خوبی وجود نداشته باشد پس از مدتی راکد شده و وجود باکتری ها در تشک هم منجر به بوی نامطبوع و لکه در تشک می شود و پس از گذشت مدتی به دستگاه تنفسی و پوست ما آسیب خواهد رساند.

این مورد ممکن است در تشک های بی کیفیت و معمولی برای شما پیش بیاید اما با خرید تشک های رویال می توانید مطمئن باشید که به دلیل گردش هوای مطلوب این اتفاق رخ نخواهد داد.

  1. شکل نگرفتن تشک های رویال

یکی از مهم ترین ویژگی های منحصر به فرد تشک رویال  با سایر تشک ها، شکل نگرفتن و خم نشدن تشک رویال در مقابل وزن فرد است.

تشک های بی کیفیت و متفرقه پس از گذشت مدت زمانی از خوابیدن فرد بر روی آن، شکل می گیرند و با فشار وزن بدن فرو می روند.

بدن نیز در اثر ساعت های طولانی خوابیدن بر روی آن ها، فرم اصلی خود را از دست می دهد و دچار مشکلات ستون فقراتی می شود.

اما تشک های رویال با استفاده از بهترین متریال های فنر و نوع جنس خاصی که در این تشک ها مورد استفاده قرار می گیرد دچار این تغییرات نمی شوند و می توانند تا مدت های طولانی همان تشک ایده آل روز اول شما باقی بمانند.

4

 

کلام پایانی

ما در این مقاله تلاش کردیم تا تشک رویال را  به صورت کامل به شما معرفی کنیم و با شما درباره ی ویژگی های منحصر به فردی که این تشک نسبت به سایر تشک ها دارد صحبت کنیم و با معرفی انواع مختلف تشک رویال، مزایا و معایب هر کدام را نیز به شما بشناسانیم.

در نهایت هم سعی کردیم با یک مقایسه ی کوچک، میان قیمت و کیفیت انواع مختلف تشک رویال بهترین گزینه را برای شرایط شما در نظر بگیریم.

در کل فراموش نکنید که همکاران پرتلاش ما در فروشگاه خواب شاپ، همواره در تلاش هستند تا به سوالات شما پاسخ دهند و بتوانند کمکی هر چند کوچک برای خرید کالای خواب به شما انجام دهند.

امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید :)

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد