راهنمای جامع سفارش و خرید طراحی سایت و سئو

کد خبر: 1082999

4

اگر شما هم برای رونق کسب و کارتون به دنبال طراحی سایت و یا انجام امور مربوط به سئو سایت خودتون هستید حتما این نوشته را به طور کامل مطالعه فرمایید. در این نوشته تیم نویسندگان آژانس تبلیغاتی آسابرندینگ که یک شرکت تبلیغاتی در مشهد است به بیان نکات مهمی پیرامون طراحی سایت و یا سفارش و خرید سایت می پردازد که مطالعه آنها می تواند به شما بسیار کمک کند.

1.سئو سایت باشرکت طراح سایت است یا نه؟!

سئو مهم ترین مسئله هر سایتی باید باشد تا موفقیتش را به بهترین نحو ممکن برساند. اما سئو با طراح سایت است یا خیر؟! سئو مجموعه کار هایی گسترده ای است که با هم باعث بهبود سایت شما در موتور های جستجو خواهد شد. یک بخش از سئو مربوط به مسائل فنی سایت می شود که این مورد به طور کامل مربوط به طراح سایت می باشد. طراح سایت باید این نکات فنی را در کدنویسی و طراحی سایت رعایت کند تا موضوع سئو تکنیکال یا سئو فنی انجام شود. بخش دیگر سئو به شیوه درج محتوا و خود محتوای سایت مربوط می شود که این مورد به شخصی که قرار است محتوا در سایت درج کند و سایت را مدیریت کند مربوط می شود. طبیعتاً این مورد کار طراح سایت نیست. بخش دیگر سئو تبلیغات در سایت های دیگر و دریافت لینک از سوی سایر سایت ها می باشد که معمولا مدیر سایت یا شخصی که تبلیغات و بازاریابی اینترنتی سایت شما را انجام می دهد، باید این کار را پیش ببرد. پس سئو فنی با طراح سایت است. اما محتوا و تبلیغات با مدیر سایت.البته باید گفت که تیم فنی آسابرندینگ علاوه بر اینکه تمام نکات فنی سئو را در پروژه ها پیاده می کند، در بخش تولید محتوا وتبلیغات هم کار مشتریان خود را راه می اندازد.

2.طراحی تجربه کاربری با شرکت طراح سایت است یا خیر؟!

طراحی تجربه کاربری یا UX به علمی گفته می شود که باعث می شود کاربر در سایت به بهترین شکل رفتار کند و به سمت هدفی که ما در سایت داریم هدایت شود. به عنوان مثال اگر هدف عضویت است، پس باید به ساده ترین شکل ممکن کاربر بتواند عضو شود. یا اگر قرار است محصولی خریداری کند، به ساده ترین شکل ممکن و بهینه ترین حالت سفارش خود را ثبت کند. این موارد مربوط به طراح سایت، و البته اگر اندکی تخصصی تر بگویم، طراح قالب مربوط می شود. این شخص باید المان های صفحات، رنگ بندی، فرم ها و … را به گونه ای در سایت بچیند که به کاربر تجربه خوبی منتقل کند و کار را برای کاربر آسان کند تا شما نتیجه بهتری از سایت بگیرید. شرکت تبلیغاتی آسابرندینگ نیز طراحی سایت و چیدمان آن را بر اساس علم UX انجام می دهد و تجربه موفق کاربران ومشتریان آسابرندینگ نیز خود گواه بر علمی انجام شدن طراحی سایت توسط آسابرندینگ است.

5

3.درج محتوا در سایت با شرکت طراح سایت است یا خیر؟!

شرکت ما تعدادی از محتوای اولیه را در سایت برای مشتریان به صورت رایگان درج می کند. اما این کار وظیفه طراح سایت نمی باشد. طراح سایت بستر مناسب درج محتوا را فراهم می کند و آن مدیر سایت است که باید محتوا را در سایت قرار دهد. البته پس از اتمام کار، تیم فنی ما به صورت کامل شیوه کار نمودن با سایت را به مشتریان خود آموزش می دهد.

4.پشتیبانی فنی سایت با چه کسی است؟

طبیعتاً سایت به پشتیبانی نیاز دارد تا اگر امکانات جدید نیاز بود یا اگر مشکلی پیش آمد، بتوانید در سریع تر زمان ممکن آن را حل کنید. قرارداد پشتیبانی ها معمولاً به صورت سالیانه بسته می شود و طراح وب سایت به ازای دریافت مبلغی، پشتیبانی فنی سایت را قبول می کند. البته پشتیبانی فنی در آسابرندینگ رایگان است.

چند سوال متداول که همیشه از ما معمولا پرسیده می شود:

طراحی سایت چقدر هزینه برای هرکسب و کار دارد ؟

هزینه طراحی سایت بر اساس نوع سایت، امکانات و ابزار های مورد استفاده و نیاز مخاطب محاسبه می شود. به عنوان نمونه هزینه طراحی سایت شرکتی با هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی مقداری متفاوت است. از بخش تعرفه های طراحی سایت در سایت ما می توانید قیمت ها را مشاهده کنید.

طراحی سایت با وردپرس بهتر است یا سیستم اختصاصی؟

پاسخ این سوال بستگی به امکانات مدنظر شما و همچنین بودجه شما دارد. اگر امکانات خاص و پیچیده ای احتیاج ندارید، وردپرس انتخاب معقولانه و اقتصادی است. ولی اگر امکانات خاص و نوینی مد نظر شماست، بهتر است از سیستم اختصاصی استفاده شود. طبیعتاً سی ام اس های اختصاصی به دلیل زمان بر بودن طراحی آن ها، قیمت بیش تری دارند. همچنین هزینه های آتی شما را هم بیشتر افزایش خواهند داد. زیرا برای افزودن هر امکانات و ابزار اضافی بایستی به تیم طراح متوسل شوید و هزینه بپردازید در حالی که این مورد در وردپرس بسیار آسان است.

6

طراحی سایت چقدر طول می کشد؟

باز هم بستگی به امکانات پروژه شما دارد. معمولا می توان طراحی سایت با وردپرس را در حدود 2 هفته انجام داد. اما اگر امکانات پیچیده تری نیاز داشته باشید یا سی ام اس اختصاصی بخواهید، این مدت میتواند بیش تر از یک ماه باشد.

چرا اینقدر قیمت های طراحی سایت از سمت هر شرکت و هر فردی متفاوت است؟

قیمت های بسیار بالا معمولاً به دلیل برند های معروف می باشند. گاهی اوقات کیفیت این برند ها هم از برند های معمولی پایین تر می باشد! قیمت های بسیار پایین هم احتمالا به خاطر کیفیت پایین، هاست های بی کیفیت و عدم طراحی تخصصی انجام می شود و همیشه این گونه سایت ها موقتی هستند و برای مشتری سودمند نیستند. پیشنهاد میکنم تعرفه های سایت آسابرندینگ را مشاهده کنید. سعی کرده ایم قیمتی کاملاً عاقلانه و با کیفیت بالا ارائه دهیم.

سخن پایانی:

ما سعی کردیم تمام آن تجربیاتی که در این سال ها از پروژه ها و مشتریان به دست آورده ایم را با شما به اشتراک بگذاریم تا شما به عنوان مشتری طراحی وب سایت بتوانید با نگاه بهتری به سفارش طراحی سایت بپردازید. در پایان اگر سوال یا ابهامی دارید، خوشحال می شویم که در سایت آسابرندینگ با ما در میان بگذارید تا بتوانیم شما را بیشتر راهنمایی کنیم. همچنین اگر نیاز به مشاوره تلفنی برای طراحی سایت خود دارید، همین حالا تلفن خود بردارید و با شماره ما تماس بگیرید تا بتوانیم بهتر شما را راهنمایی کنیم. اگر ما نیز قرار است سایت شما را طراحی کنیم، لطفا این نکات بیان شده در این مقاله را مد نظر داشته باشید تا مشکلی برایتان پیش نیاید. آژانس مشاوره و تبلیغات آسابرندینگ با در اختیار داشتن تیمی مجرب و متعهد آماده ارائه انواع خدمات تبلیغاتی،طراحی سایت،سئو، بازاریابی، برندینگ، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره است. آسابرندینگ در واقع یک مرکز مشاوره کسب و کار در مشهد نیز می باشد که با ارائه مشاوره های تخصصی شغلی، بازاریابی، تبلیغاتی و سرمایه گذاری می تواند به رونق کسب و کار و درآمد شما بسیار کمک کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد