بازار طلا و سکه کاهشی شد

کد خبر: 1002444

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت طلا و سکه در بازار روند نزولی داشت.

بازار طلا و سکه کاهشی شد

باشگاه خبرنگاران جوان: محمد کشتی آرای نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر ، با اشاره به آخرین وضعیت بازار طلا، گفت: از دیروز عصر تا اوایل صبح امروز قیمت طلا و سکه روند کاهشی داشت و شاهد افت قیمت ها بودیم چرا که قیمت ارز رو به کاهش بود اما از ظهر به بعد شاهد روند افزایشی قیمت ها بودیم.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به علت افزایش مجدد قیمت ها، بیان کرد: امروز قیمت اونس جهانی افزایش یافت و در کنار آن داد و ستدها نیز کاهش یافت و تقاضا برای خرید طلا و سکه کم شد.

به گفته کشتی آرای قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نسبت به دیروز ۲۵۰ هزار تومان کاهش یافته است.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر با اشاره به قیمت اونس طلا، گفت: امروز قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی یک هزار و ۷۷۳ دلار بود. سکه طرح قدیم ۸ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۸ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان، نیم سکه ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، سکه یک گرمی یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

کشتی آرای بیان کرد: هر مثقال طلا ۱۷ عیار، ۳ میلیون و ۵۸۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۸۲۷ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد.

نائب رئیس دوم اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: مشخص نیست که در هفته آینده وضعیت خرید و فروش طلا چطور باشد. بازار طلا اگر داد و ستد داشته باشد کاهش قیمت خواهد داشت.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد