وام قرض الحسنه | وام قرض الحسنه دولت | وام قرض الحسنه مردم

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن | وام قرض الحسنه عالی دولت با سود ۴ درصد برای همه متقاضیان

کد خبر: 1313178

وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت در طرح تسهیلاتی «نیک وام» با کارمزد چهار درصدی به واجدان شرایط پرداخت می‌شود.

وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی بانک ملت بدون ضامن | وام قرض الحسنه عالی دولت با سود ۴ درصد برای همه متقاضیان

بانک ملت در طرح قرض الحسنه‌ نیک وام قرض الحسنه به ارائه تسهیلات 300 میلیون تومانی به مشتریان واجد شرایط خود اقدام کرده است. مشمولان این وام قرض الحسنه اشخاصی هستند که در حساب خود سپرده‌گذاری کرده‌اند. اما این طرح تسهیلاتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

جزئیات وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت

متقاضیان دریافت طرح نیک وام بانک ملت، ابتدا باید در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کنند و مبلغی را در آن به عنوان سپرده قرار دهند و سپس اقدام به ایجاد میانگین حساب حداقل چهار ماهه کنند تا بتوانند تا 110 درصد از میزان سپرده خود وام با سررسید حداقل 12 ماهه دریافت کنند. البته ضریب تسهیلات در این طرح برای دارندگان معدل حساب 12 ماهه با مدت بازپرداخت 36 ماهه به 320 درصد خواهد رسید.

نکته قابل توجه طرح نیک وام بانک ملت این است که این تسهیلات فقط به اشخاصی تعلق خواهد گرفت که حداقل دارای رتبه اعتبارسنجی C باشند و افراد با رتبه اعتباری پایین‌تر مشمول این وام نخواهند شد. اشخاصی حقیقی نیز قادر به انتقال امتیازات این تسهیلات به اقوام درجه یک خود خواهند بود.

مبلغ هر قسط وام قرض الحسنه 300 میلیون تومانی بانک ملت چقدر است؟

چنانچه متقاضی موفق به دریافت تسهیلات تا سقف 300 میلیون تومان شد، باتوجه به دوره 36 ماهه بازپرداخت باید ماهانه مبلغ 9 میلیون تومان به بانک ملت پرداخت کند. هزینه‌های جانبی این وام نیز برای تشکیل پرونده و اعتبارسنجی 300 هزارتومان تعیین شده است.

جهت کسب  اطلاعات بیشتر از این طرح، گزارش وام پویا بانک تجارت را در تجارت‌نیوز بخوانید.

طرح پارسا بانک گردشگری مختص اشخاصی است که در این بانک حساب قرض الحسنه افتتاح کرده‌ و موفق به سپرده‌گذاری و ایجاد میانگین حساب حداقل چهار تا 12 ماهه شده‌اند. سقف مبلغ این وام 300 میلیون تومان، مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر 36 ماه و دو تا چهار درصد نیز کارمزد برای آن تعیین شده است.

شایان ذکر است که وجه سپرده در بانک مسدود نخواهد شد اما متقاضی تنها درصورتی قادر به دریافت وام 300 میلیون تومانی بدون سود بانک گردشگری خواهد شد که دارای ضامن رسمی باشد و عدم بدهکاری به بانک و عضو لیست سیاه بانک مرکزی نبودن او با اعتبارسنجی اثبات شود. بانک گردشگری همچنین درصد افزایش مبلغ تسهیلات را به نسبت میزان سپرده 300 درصد یا به عبارتی سه برابر اعلام کرده است. ارزش هر قسط وام پارسا با احتساب کارمزد چهار درصدی و 36 ماه فرصت برای بازپرداخت اقساط، 9 میلیون و 90 هزارتومان به دست می‌آید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از این طرح، گزارش وام پارسا بانک گردشگری را در تجارت‌نیوز بخوانید.

متقاضیان برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه و بدون سود «احسان» بانک کشاورزی به ایجاد میانگین حساب حداقل یک ماهه نیازمند هستند. حساب مورد تایید بانک نیز برای این پرداخت این وام قرض الحسنه بوده که وام‌گیرنده باید مبلغی را در آن سپرده‌گذاری کند تا بتواند 190 درصد از میزان سپرده خود وام دریافت کند.

با احتساب کارمزد چهار درصدی و مدت 36 ماهه بازپرداخت تعیین‌شده برای این طرح، وام‌گیرنده باید در هر قسط مبلغ 9 میلیون تومان به بانک کشاورزی پرداخت کند.

طرح احسان بانک کشاورزی شامل 100 هزارتومان هزینه جانبی می‌شود که می‌توان از آن به عنوان دیگر پرداختی‌های وام‌گیرنده به بانک نام برد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد