برگزاری دوره مدیریت بازاریابی و فروش دانشگاه تهران

کد خبر: 1315164

شرایط رقابتی که در بازار وجود دارد، نیاز به داشتن مهارت در بازاریابی و فروش را چند برابر کرده است. شما با استفاده از روش‌های به‌روز می‌توانید میزان فروش و سود خود را تا چد برابر افزایش دهید. این جریان تغییرات زیادی را در جایگاهی که در بین رقبا دارید را به‌همراه دارد. همچنین با گذراندن دوره mba گرایش بازاریابی و فروش شما قطعا با اصول مهم آشنا خواهید شد.

برگزاری دوره مدیریت بازاریابی و فروش دانشگاه تهران

 

داشتن اطلاعات اساسی در زمینه‌ دوره مورد نظر و فواید آن برای افرادی که نیاز دارند، مهم است. برای بسیاری از موقعیت‌های ناب در بازار مطالب این مقاله مانند کلیدی طلایی برای شما خواهد بود.

دوره های mba دانشگاه تهران

 

زمانی‌که بخواهید در هر زمینه مدیریتی که فعالیت می‌کنید، اطلاعات به‌روز داشته باشید، دوره‌‌های مدیریتی کسب و کار اهمیت دارند. در واقع شما با آشنایی یافتن از دوره‌هایی که دانشگاه‌های معتبر ارائه می‌کنند، بسیاری از نیازهای کاری را برطرف خواهید کرد. دوره‌های mba زمانی مفید هستند که با اساتید مجربی آموزش داده شوند. همین موضوع اهمیت شرکت در آن‌ها را افزایش می‌دهد.

استراتژی‌ها و مطالبی که دوره‌های مدیریت کسب و کار در آن تدریس می‌شود، دیدی متفاوت را به‌شما ارائه می‌کند. در واقع شرایطی فراهم خواهد شد که در بحرانی‌ترین موقعیت‌های بازار اقدامی سودآور داشته باشید. این موضوع برای بهبود برنامه‌ریزی‌های بازاریابی و فروش موثر است. در واقع رقابت‌های موجود در بازارهای هدف اهمیت دوره mba گرایش بازاریابی و فروش را افزایش می‌دهد.

کسب مدرک معتبر MBA و داشتن گواهی با اسم یک مدرسه کسب و کار معتبر، انگیزه مهمی برای برخی از دانشجویان است. بی شک مدرک MBA به سابقه کاری و برند شخصی شما جلای خاصی خواهد داد و به شما اعتماد به نفس بالاتری هم خواهد بخشید. اما آیا تمام کاربرد تحصیل MBA در کسب مدرک آن است؟ پاسخ ما یک نه قاطعانه است.

گرچه مدرک MBA در سرتاسر جهان و برای اکثر کسب و کار ها و شرکت ها در هر ابعاد و زمینه ای معتبر و مفید است، اما هدف اصلی و تمرکز دوره MBA بر افزایش مهارت مدیریتی شما برای مواجهه با مشکلات بزرگ در فضای کسب و کار است. در حالی که اعتبار بالای مدارس کسب و کار معتبر و ارزش بالای تحصیل MBA به مدرک شما اهمیت زیادی می بخشد، اما آنچه که شما در طول دوره تحصیل MBA کسب می کنید چیزی بیشتر از یک مدرک و گواهینامه است.

 دوره mba گرایش بازاریابی و فروش دانشگاه تهران و سرفصل‌های آن

6

یکی از دوره‌هایی که جذابیت زیادی برای مدیران دارد، مدیریت کسب و کار در گرایش بازاریابی و فروش است. زمانی‌که مهارت در یک بیزینش مورد توجه قرار گرفته شود، بسیاری از اصول نیاز به یاد گرفتن دارد. به‌همین‌دلیل دوره‌های مرتبط با آن را باید در بهترین دانشگاه‌ها یا موسسات بگذرانید. در واقع تاثیراتی که در اثر پیشرفت دانش شما اتفاق خواهد افتاد، قدمی متمایز در حیطه کاری می‌تواند باشد.

برای بسیاری از کسب و کارها جذب مشتریان بالقوه و وفادار انگیزه‌ای می‌شود تا روش‌های جدیدی را در فروش به‌کار ببرند. این تغییر رویه در کیفیت محصولات و برخوردهای حرفه‌ای‌تر با مشتریان موثر است. در این دوره‌ها شما با مباحثی مفید که در ادامه بیان می‌شود، آشنایی لازم را پیدا می‌کنید.

  • اصول و فنون مذاکره
  • مبانی سازمان و مدیریت
  • اصول بازاریابی
  • حسابداری برای مدیران غیرمالی
  • مدیریت فروش
  • مدیریت منابع انسانی
  • مدیریت پروژه مقدماتی
  • اقتصاد برای مدیران
  • برنامه ریزی استراتژیک
  • برندینگ
  • مدیریت مالی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تحلیل رفتار مصرف کننده
  • آشنایی با تکنیک های زبان بدن
  • اصول و فن بیان و سخنوری
  • مگاترندهای فناورانه منابع انسانی
  • روش های انتقال فناوری
  • راهبری شرکتی

دوره MBA دانشگاه تهران با گرایش بازاریابی، به شما فرصت می‌دهد تا مهارت‌های حرفه‌ای خود را در زمینه‌های مختلف بازاریابی مانند تجزیه و تحلیل بازار، طراحی استراتژی‌های برندسازی و تبلیغات، مدیریت کمپین‌های بازاریابی و تحلیل داده‌های مشتری ارتقا دهید. این برنامه آموزشی کاربردی به شما کمک می‌کند تا برای مشاغل و مسئولیت‌های سطح بالای بازاریابی در شرکت‌های پیشرو آماده شوید و نقش محوری در موفقیت استراتژیک‌های برند و محصول ایفا کرده و به موقعیت‌های شغلی در کسب و کار دست یابید.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

براساس تغییراتی که در سلیقه‌های مشتریان، روش‌های متنوع فروش وجود دارد، اهمیت دوره mba گرایش بازاریابی و فروش مشخص است. زمانی‌که نیاز داری شرایط‌های موجود در بازار را با یک روش جدید به‌نفع خود تغییر جهت دهید، نیازمند دوره‌هایی مانند دوره mba گرایش بازاریابی و فروش هستید. افرادی که در این دوره‌ها بیشترین سود را می‌برند در ادامه ذکر کرده‌ایم.

  • کارشناسان در بخش های فروش
  • مشاوران در زمینه بازاریابی
  • افراد علاقه‌مند در حیطه کاری بازاریابی و فروش
  • متخصصان فعال در فروش‌های دیجیتالی

اگر به‌درستی از محتواهای درسی در این دوره‌ها استفاده کنید، نتیجه برای شما مطلوب‌تر خواهد بود. به‌همین‌دلیل فواید دوره mba  گرایش بازاریابی و فروش در مقایسه با زمانی‌که گذاشته‌اید، هیچ است. مدیران زیادی هستند که تمایل دارند به بخش بزرگ‌تری از بازار وارد شوند که حضور در این دوره‌ها را واجب می‌کند.

برندهایی که موفقیت را به‌صورت مستمر تجربه می‌کنند برای بالا بردن دانش و مهارت کارشناسان قطعا هر ساله سرمایه‌گذاری دارند. در واقع اعتماد به مفید بودن دوره mba گرایش بازاریابی و فروش را با ارزیابی مطالب و ارتباط آن با نیاز بازار می‌توانید متوجه شوید. افرادی که توانایی تحلیل و ارزیابی مسائل و شرایط موجود در بازارهای مختلف را دارند با این دوره‌ها موفق‌تر عمل خواهند کرد.

جهت ثبت نام در دوره های MBA دانشگاه تهران با گرایش بازاریابی و فروش به وب سایت مرکز دوره های مدیریت کسب و کار به آدرس vla.ir مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۲۲۱۳۶۷۶۴ تماس بگیرید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد