معرفی انواع کرکره برقی پارکینگ و سایبان برقی حیاط

کد خبر: 1217979
معرفی انواع کرکره برقی پارکینگ و سایبان برقی حیاط

 

 

انواع کرکره برقی پارکینگ و سایبان برقی حیاط برای استفاده شخصی، مکان های تجاری و صنعتی که امنیت در اولویت قرار دارد، استفاده می شود. کرکره ها معمولا از جنس فولاد و آلومینیوم ساخته شدند. این وسایل علاوه بر افزایش امنیت، باعث ایجاد سهولت در استفاده می شود. کرکره برقی در شرایط قطعی برق، امکان باز و بسته شدن به صورت دستی را دارند.

تنوع بالایی که در طراحی و تولید انواع کرکره و سایبان های برقی وجود دارد؛ که مجموعه ها، مجتمع ها، هتل ها و غیره، بر اساس نیاز خود، از آن ها استفاده می کنند. پیشنهاد می کنیم اگر با انواع و کاربرد سایبان ها و کرکره های برقی آشنا نیستید، در پایان این نوشته با ما همراه باشید.

سایبان برقی حیاط یا پاسیو چیست؟

در مورد سایبان برقی پاسیو باید گفت که معمولا از این محصول برای فضای باز استفاده می شود، احتمالا انواع سایبان های حیاط را در گذشته دیده باشید، تفاوت آن ها با این مدل در کارکرد آن است که به صورت برقی و بدون نیاز به کنترل با دست کار می کند. علاوه بر اینکه از یک فضای بدون استفاده، فضایی شخصی، زیبا و جذاب می سازد، قابلیت افزایش امنیت و آرامش را در مکان های مختلف پشتیبانی می کند.

متین هوشمند اولین تولید کننده سایبان های برقی حیاط، مغازه، فروشگاه، روف گاردن و غیره، این محصولات را در سبک ها، اندازه ها و متریال های مختلفی تولید می کند و به صاحبان خانه این امکان را می دهند تا فضای باز خود را مطابق با سلیقه و سطح نیاز خود طراحی کنند. سایبان های برقی حیاط از پارچه، فلز یا مواد دیگر ساخته می شوند؛ همچنین آنها می توانند به گونه ای طراحی شوند که بر اساس شرایط آب و هوایی یا علاقه صاحب خانه باشد. پارچه هایی که در تولید این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد، انواع گوناگونی دارند؛ این پارچه ها باید در برابر باد و باران و هوای سرد و گرم کاملا مقاوم باشند.

انواع سایبان برقی حیاط

سایبان برقی پاسیو یا حیاط چطور کار می کند؟

سیستم موتوری سایبان برقی پاسیو به گونه ای است که از طریق یک سوئیچ یا کنترل از راه دور باز و بسته می شوند. این مدل می توانند موقعیت و سطح سایه سایبان ها را آسان کنند. برخی از مدل های حرفه ای می توانند در طراحی و ساخت خانه های هوشمند کمک کننده باشند. شما میتوانید این سایبان ها را از طریق تلفن هوشمند یا دیگر دستگاه ها کنترل کنند. پیشنهاد میکنیم پیش از اینکه اقدام به خرید سایبان های برقی کنید، با متخصصان و کارشناسان فنی نصب متین هوشمند در انتخاب اندازه، سبک و ویژگی های مناسب در فضای بیرونی مشاوره و کمک دریافت کنید.

انواع سایبان برقی حیاط

انواع مختلفی از سایبان برقی پاسیو در بازار موجود است که هر کدام ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند. در اینجا به برخی از رایج ترین انواع سایبان برقی حیاط یا پاسیو اشاره می کنیم:

سایبان های تاشو پاسیو

سایبان های تاشو، محبوب ترین نوع سایبان های برقی حیاط هستند. این وسیله دارای یک سیستم موتوری است و به افراد این اجازه می دهد تا در صورت نیاز به راحتی آن را باز یا جمع کنند. سایبان های حیاط جمع شونده در اندازه ها و سبک های مختلف تولید می شوند و می توان از آنها برای ایجاد یک فضای شخصی آرام استفاده کرد. هنگام بارندگی یا وزش باد شدید و گرد و غبار، سایبان را باز کنید تا از کثیف شدن مکان مورد نظر خود جلوگیری کند.

سایبان های پاسیو مستقل

این نوع از سایبان ها به ساختمان یا دیوار متصل نمی شوند و بر روی تکیه گاه خود قرار می گیرند. ساختارهای ثابت میله ای قابلیت نصب و راه اندازی سایبان های پاسیو مستقل را دارند. این میله ها سنگین و از آهن ساخته شدند تا از حرکت یا افتادن سایبان جلوگیری کند. برخی از خریداران برای سنگین تر شدن این سایبان ها از تکه های بتنی استفاده می کنند. برای ایجاد سایه و سرپناه برای قسمت های نشیمن در فضای باز، عرشه استخر و غیره، از این دسته محصولات استفاده کرد.

سایبان آلاچیق

ای نوع از سایبان ها برای نصب در بالای آلاچیق یا سایر سازه های بیرونی طراحی شده اند. آنها می توانند سایه و سرپناهی در فضاهای بزرگ ایجاد کنند.

سایبان های بازویی

سایبان های بازویی به گونه ای طراحی شده اند که به صورت عمودی در کنار یک ساختمان یا سازه نصب شوند و دارای بازوهایی هستند که برای ایجاد سایه و سرپناه پایین می آیند. آنها معمولاً در پنجره ها، بالکن ها و سایر مکان هایی که ممکن است سایبان حیاط جمع شونده کاربردی نباشد، استفاده می‌شوند.

کرکره برقی پارکینگ چیست؟

کرکره برقی پارکینگ چیست؟

کرکره برقی پارکینگ نوعی کرکره غلتکی است که به طور خاص برای استفاده در پارکینگ ها و سایر مکان های تجاری یا صنعتی که امنیت در اولویت قرار دارد، طراحی شده است. این کرکره‌ها معمولاً از مواد بادوام مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته می‌شوند و برای سهولت در استفاده و راحتی به صورت برقی و با ریموت کنترل کار می کنند.

انواع کرکره برقی پارکینگ

در اینجا برخی از رایج ترین انواع کرکره برقی پارکینگ آورده شده است:

کرکره های دستی

این کرکره ها به گونه ای طراحی شده اند که به صورت برقی کار می کنند اما امکان باز و بسته شدن به صورت دستی برای افراد فراهم می کنند. در این صورت، در مواقع قطعی برق به راحتی می توانید کرکره ها را باز و بسته کنید.

کرکره های سوراخ دار

این کرکره ها دارای سوراخ های کوچک هستند و امکان تهویه و نفوذ نور را فراهم می کند. این نوع از کرکره ها، سطح بالایی از امنیت را فراهم می کنند.

کرکره های توری

این کرکره ها دارای الگوی مشبک مانند میله ها یا لت ها هستند که سطح بالایی از امنیت را فراهم می کنند و در عین حال امکان دید و تهویه را فراهم می کنند.

کرکره های جامد

این کرکره ها از مواد جامد و مات مانند فولاد یا آلومینیوم ساخته شدند و بالاترین سطح امنیت و حریم خصوصی را فراهم می کنند.

کرکره های عایق

این کرکره ها با عایق اضافه برای کمک به تنظیم دما و کاهش هزینه های انرژی در پارکینگ ها و سایر مکان های تجاری یا صنعتی طراحی شده اند.

انواع کرکره برقی پارکینگ

هنگام انتخاب کرکره برقی پارکینگ، مهم است که نیازهای امنیتی و عملیاتی خاص خود و همچنین اندازه و طرح گاراژ پارکینگ یا سایر امکانات را در نظر بگیرید. مشاوره با یک فروشنده و نصاب معتبر می تواند به شما در انتخاب کرکره برقی پارکینگ کمک کند.

جمع بندی

ما در این نوشته سعی داشتیم شما را با کاربرد و انواع سایبان برقی حیاط و کرکره برقی پارکینگ راهنمایی کنیم. پیشنهاد میکنیم اگر قصد خرید و انتخاب هر یک از آنها را داشتید، به وب سایت متین هوشمند (https://matinhooshmand.com) مراجعه کنید. متین هوشمند یکی از قدیمی ترین، بهترین و معتبرترین تولید کننده های انواع کرکره و سایبان است که در فرایند خرید، نصب و تعمیر، می تواند شما را یاری کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد