مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

کد خبر: 1212947
مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

 

 

شرکت لنوو یکی از شرکت‌های رایانه‌ای پیشروی جهان در زمینه تولید و توزیع انواع لپ‌تاپ،‌ کامپیوترهای شخصی، موبایل و ... است که فعالیت رسمی خود را از سال 1988 در شهر هنگ‌کنگ کشور چین آغاز کرد. لپ‌تاپ‌های لنوو به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا در ایران محبوبیت زیادی دارند و توسط کاربران حرفه‌ای، گیمرها و دانشجویان مورد استفاده قرار می‌گیرند. شرکت لنوو انواع مدل‌ لپ‌تاپ‌ شامل لپ تاپ لنوو سری IdeaPad، لپ تاپ لنوو سری ThinkPad، لپ تاپ لنوو سری Yoga، لپ تاپ لنوو سری سری ThinkBook، لپ تاپ لنوو سری Legion و لپ تاپ‌های ترکیبی خود را از طریق نمایندگی لنوو درتهران در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. خدمات نمایندگی لنوو درتهران فقط به فروش لپ تاپ و محصولات دیگر این برند محدود نمی‌شود، بلکه در حوزه تعمیر لپ تاپ و محصولات دیگر نیز فعالیت دارد. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لنوو در خصوص لپ تاپ‌های این برند بپردازیم.

 

 

در نمایندگی فروش لنوو چه خدماتی به مشتریان ارائه می‌شود؟

افرادی که به دنبال خرید لپ تاپ لنوو هستند، باید این محصول را از نمایندگی فروش لنوو خریداری کنند تا از خدمات پیش از فروش و خدمات پس از فروش نیز بهره‌مند شوند. در نمایندگی فروش لنوو کارشناسان خبره و باتجربه‌ای حضور دارند تا راهنمایی‌های لازم را قبل از خرید به مشتریان ارائه دهند. در نمایندگی لنوو درتهران مشتریان تمام اطلاعات مورد نیاز درباره انواع لپ تاپ را از کارشناسان فروش نمایندگی لنوو دریافت خواهند کرد، تا متناسب با نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارند، مناسب‌ترین لپ‌ تاپ را انتخاب و خریداری کنند. مشاوره پیش از فروش برای افرادی که هیچ اطلاعاتی درباره مدل‌های مختلف لپ تاپ‌های لنوو ندارند، بسیار سودمند و مفید خواهد بود. البته در نمایندگی فروش لنوو علاوه بر لپ تاپ محصولات دیگری مانند تبلت، موبایل، کامپیوتر، سرور، آل این وان، تجهیزات جانبی کامپیوتر و ... نیز به همراه گارانتی و تضمین کیفیت کالا با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت به فروش می‌رسد.

 

دریافت تخصصی‌ترین خدمات تعمیر لپ تاپ از نمایندگی لنوو درتهران

در نمایندگی لنوو درتهران تخصصی‌ترین خدمات تعمیر مدل‌های مختلف لپ تاپ لنوو ارائه می‌شود. لپ تاپ‌های لنوو نیز مانند هر محصول دیگری بعد از مدتی استفاده، ممکن است به تعمیر نیاز داشته باشند. در نمایندگی تعمیرات لنوو تکنسین‌های مجرب و حرفه‌ای خدمات عیب‌یابی و تعمیر انواع لپ تاپ لنوو را با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات انجام می‌دهند و در صورت تعویض قطعات معیوب لپ تاپ از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند. در ادامه با مهم‌ترین خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی تعمیرات لنوو آشنا خواهید شد.

تعمیرات مربوط به کارت گرافیک لپ تاپ Lenovo

یکی از خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو درتهران تعمیرات مربوط به کارت گرافیک لپ تاپ Lenovo است. هرگاه سیستم لپ تاپ روشن بود؛ اما هیچ تصویری مشاهده نکردید، گرافیک لپ تاپ آسیب دیده است. به هم ریختن رنگ صفحه، رستر شدن تصاویر، به هم ریختگی تصاویر و سیاه و سفید شدن تصویر نیز علائم خراب شدن گرافیک به شمار می‌روند. برای برطرف کردن مشکلات ناشی از خراب شدن کارت گرافیک لپ تاپ تکنسین‌های متخصص نمایندگی لنوو کارت گرافیک معیوب را تعمیر می‌کند و اگر امکان تعمیر وجود نداشت، آن را با یک کارت گرافیک جدید تعویض می‌کنند.

تعویض LCD لپ تاپ Lenovo

یکی از مشکلات شایع که در لپ تاپ‌های برند لنوو به وجود می‌آید؛ مشکلات مربوط به صفحه LCD لپ تاپ است. در صورت مشاهده هر گونه شکاف یا ترک در بخش‌های مختلف LCD، تغییر پیدا کردن رنگ صفحه ال سی دی، وجود یک لکه رنگ سیاه و بزرگ در صفحه ال سی دی یا ال ای دی لپ تاپ، ایجاد خطوط عمودی یا افقی سیاه رنگ در تصویر لپ تاپ، سوختن پیکسل‌های صفحه ال سی دی، کاهش نور ال سی دی، شکستن کامل صفحه LCD و ... هر چه سریع تر با نمایندگی لنوو درتهران تماس بگیرید تا تکنسین‌های مجرب برای تعویض ال سی دی معیوب با یک ال سی دی جدید و باکیفیت اقدام کنند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

 

تعویض کیبورد معیوب لپ تاپ Lenovo با کیبورد جدید

یکی دیگر از مشکلاتی که بعد از استفاده طولانی در لپ‌تاپ‌های برند لنوو ایجاد می‌شود، از کار افتادن دکمه‌های کیبورد است. کار نکردن دکمه‌های کیبورد گاهی اوقات به دلیل مشکلات نرم افزاری ناشی از درست نصب نشدن ویندوز یا دارایورها، خرابی برنامه BIOS و ... است و گاهی اوقات یک مشکل سخت افزاری محسوب می‌شود. تکنسین‌های نمایندگی لنوو درتهران که در زمینه تعمیر کیبورد تخصص دارند، برای عیب‌یابی و تعمیر این قطعه به آدرس مشتری ارسال می‌شود تا اگر لازم بود برای تعویض کیبورد معیوب با یک کیبورد جدید و سالم اقدام کنند.

تعمیرات مربوط به تاچ پد یا صفحه لمسی لپ تاپ Lenovo

از کار افتادن و خرابی تاچ پد یا صفحه لمسی لپ تاپ لنوو یکی از مشکلات رایج این دستگاه است که به تعمیرات تخصصی نیاز دارد. در صورت بروز هر گونه مشکلی در تاچ پد لپ تاپ با نمایندگی تعمیرات لنوو در تهران تماس بگیرید. در اکثر مواقع علت خرابی تاچ پد ویروس‌ها و بدافزارهای موجود در سیستم لپ تاپ هستند. تکنسین‌های نمایندگی لنوو درتهران بعد از انجام بررسی‌های لازم و عیب‌یابی لپ تاپ تاچ پد آن را تعمیر می‌کنند.

تعمیرات مربوط به فلت لپ تاپ Lenovo

هرگاه کاربران به لپ تاپ لنوو فشار زیادی وارد کنند، فلت لپ تاپ دچار مشکل می‌شود‌. فلت یکی از قسمت‌های بسیارحساس و آسیب‌پذیر لپ تاپ لنوو به شمار می‌رود و وارد شدن هر گونه ضربه به فلت باعث آسیب دیدن نمایشگر ال سی دی، تصویر یا مادربرد لپ تاپ می‌شود. کاربران برای تعویض فلت آسیب دیده بهتر است با نمایندگی لنوو درتهران تماس بگیرند و خدمات تخصصی مربوط به تعمیرات فلت را دریافت کنند.

تعمیرات مربوط به مادربرد لپ تاپ Lenovo

هرگاه لپ تاپ لنوو به طور کامل خاموش شد و به هیچ وجه روشن نشد، مطمئن باشید که مشکل از مادربرد لپ تاپ است و هر چه سریع‌تر با نمایندگی لنوو درتهران تماس بگیرید. البته علائم دیگری مانند عدم نمایش تصویر در نمایشگر لپ تاپ با وجود روشن شدن دستگاه و خاموش شدن لپ تاپ به صورت خودکار نیز به خرابی مادربرد مربوط است. نوسانات برق، ورود گرد و غبار به داخل لپ تاپ و نفوذ رطوبت به داخل لپ تاپ به مادربرد آن آسیب وارد می‌کند. تکنسین‌های نمایندگی لنوو با تخصصی که دارند، می‌توانند مادربرد لپ تاپ لنوو را تعمیر کنند.

تعمیرات مربوط به کاهش سرعت سیستم لپ تاپ Lenovo

یکی دیگر از مشکلات رایج در لپ تاپ‌های لنوو که توسط تکنسین‌های ماهر نمایندگی لنوو درتهران برطرف می‌شود، مشکل کند بودن سرعت سیستم لپ تاپ است. بروز این مشکل باعث پایین آمدن سرعت پردازش‌ها و تاخیر در اجرای دستورالعمل‌ها می‌شود. اولین راهکار برای برطرف کردن این مشکل تعویض ویندوز است. راهکارهای بعدی ویروس‌کشی و آپدیت درایورهاست. اگر با این اقدامات هم سرعت سیستم بهبود پیدا نکرد؛ با نمایندگی تماس بگیرید تا تکنسین‌ها با بررسی کامل لپ تاپ مشکل اصلی را پیدا کرده و رفع کنند.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

 

استفاده از خدمات نمایندگی لنوو درتهران چه مزایایی دارد؟

مشتریان برند لنوو با استفاده از خدمات تعمیر لپ تاپ در نمایندگی لنوو درتهران از مزایای زیر بهره‌مند می‌شوند.

مقرون‌به‌صرفه‌ بودن هزینه تعمیرات لپ تاپ Lenovo

یکی از مزایای مهم استفاده از خدمات نمایندگی لنوو درتهران مقرون‌به‌صرفه بودن هزینه تعمیرات لپ تاپ برند لنوو است. تکنسین‌های نمایندگی ابتدا همه بخش‌های لپ تاپ را به خوبی مورد بررسی قرار می‌دهند تا قطعه آسیب‌دیده را پیدا کنند. سپس با توجه به میزان مشکلات موجود در قطعه برای تعمیر یا تعویض آن تصمیم می‌گیرند. خوشبختانه هزینه تعمیرات لپ‌ تاپ برند لنوو نسبت به برندهای دیگر مناسب‌تر است. البته هزینه تعویض نسبت به تعمیر بیشتر است.

استفاده از قطعات اصل و اورجینال

یکی دیگر از مزایای تعمیر لپ تاپ در نمایندگی لنوو در تهران این است که تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات در صورت تعویض قطعات معیوب از قطعات اصل و اورجینال استفاده می‌کنند. تمام قطعات لپ تاپ لنوو بدون واسطه و به صورت مستقیم از شرکت لنوو خریداری می‌شود و خیال مشتریان از کیفیت و اصل بودن قطعات مطمئن خواهند بود.

ارائه خدمات تعمیر لپ تاپ به همراه گارانتی

نمایندگی لنوو درتهران بعد از ارائه خدمات تعمیر لپ تاپ به مشتریان گارانتی و ضمانت‌نامه کتبی معتبر ارائه می‌دهد‌. در صورتی که در مدت زمان اعتبار گارانتی تعمیرات مجددا لپ تاپ لنوو با مشکل مواجه شد، لپ تاپ به صورت رایگان توسط تکنسین‌های نمایندگی تعمیر خواهد شد.

استخدام تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای

نمایندگی لنوو درتهران برای ارائه خدمات تعمیر لپ تاپ و سایر محصولات برند لنوو تکنسین‌های متخصص و حرفه‌ای را استخدام کرده است تا باکیفیت‌ترین خدمات تعمیرات را به مشتریان خود ارائه دهد. همه تکنسین‌های نمایندگی تعمیرات لنوو در دوره‌های تخصصی شرکت کرده‌اند و دارای مدارک معتبر هستند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ مشتریان

با توجه به اینکه قطعات لپ تاپ لنوو به صورت مستقیم و بی‌واسطه وارد کشور می‌شود، نمایندگی لنوو درتهران آن‌ها را با قیمت ارزان‌تری در اختیار مشتریان قرار می‌‌دهد. تکنسین‌های نمایندگی نیز با توجه به مهارت بالایی که دارند، خدمات تعمیر لپ تاپ را با سرعت بالایی در محل انجام می‌دهند. به این ترتیب در وقت و هزینه‌های مشتریان صرفه‌جویی خواهد شد.

مرکز تعمیرات لپ تاپ لنوو در تهران

 

جمع‌بندی

در این مقاله ابتدا به معرفی خدمات ارائه شده در نمایندگی لنوو درتهران پرداختیم و سپس مزایای استفاده از خدمات نمایندگی این برند را توضیح دادیم. در سایت نمایندگی لنوو درتهران کارشناسان باتجربه و ماهر همواره آماده پاسخگویی به سوالات کاربران هستند و به آن‌ها مشاوره پیش از فروش ارائه می‌دهند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد