هزینه سفر به چین تقریبا چقدر است؟

کد خبر: 1301169

شاید سفر به کشور چین از طریق تورهای خارجی یک ایده جذاب برای تجربه یک گردشگردی آسیایی باشد. اما آیا هزینه‌های سفر به چین زیاد است یا کم!؟

هزینه سفر به چین تقریبا چقدر است؟

 

از آنجا که بیشتر هزینه‌های سفر به کشورهای خارجی به دلار است، ما در این مقاله قصد داریم هزینه‌های سفر را به ارز دلار محاسبه کنیم تا شما بتوانید به راحتی از جدول زیر استفاده کرده و هزینه‌های سفر خود را محاسبه نمایید. پس از آن، جزئیات هزینه سفر به چین را به شما ارائه خواهیم داد.

هزینه سفر به چین 

 

نوع هزینه

قیمت به دلار ($)

ویزا

 400 تا 500

بلیط هواپیما

1000 تا 1200

بیمه مسافرتی

3 تا 30

هزینه ترانسفرهای بین فرودگاه و هتل

200

اقامت در هتل (به ازای هر شب)

100

غذا اقتصادی (به ازای هر وعده)

5

حمل و نقل (روزانه)

5

هزینه متوسط بازدید از هر جاذبه گردشگری

10

هزینه‌های ریالی

متغیر

 

منبع اطلاعات جدول: آژانس نیل گشت

اولین نکته‌ای که باید برای ارزیابی هزینه سفر خود به کشور چین در نظر بگیرید، این است که هزینه نهایی سفر به بستگی بسیاری به شهر مقصد شما دارد. شهرهای چین از لحاظ هزینه به سه دسته تقسیم می‌شوند، که شهرهای سطح بالا مانند هنگ کنگ و ماکائو گران‌ترین ها هستند، شهرهای متوسط مانند شانگهای و پکن و شهرهای کمتر هزینه مانند گویلین و چنگدو.

هزینه‌های ثابت شامل هزینه‌هایی است که ثابت و ضروری هستند و با تغییر مقصد شما تغییر زیادی نخواهند کرد. مواردی از جمله هزینه ویزا، هزینه بلیت هواپیما و هزینه اقامت از این دست هستند که اولین هزینه‌هایی هستند که برای سفر به چین باید مد نظر داشته باشید.

برای مثال، هزینه ویزای چین از 400 تا 500 دلار براساس نوع ویزا متفاوت است. همچنین هزینه بلیت هواپیما بستگی به عواملی مانند زمان سفر، مقصد، شرکت هواپیمایی و موجودی بلیت دارد و قیمت آن معمولا حدود 1000 دلار است، اما در زمان‌های پر تقاضا ممکن است تا 1200 دلار افزایش یابد.

هزینه بیمه مسافرتی بستگی به عواملی مانند سن، مدت زمان سفر، نوع پوشش بیمه و شرکت بیمه مربوطه دارد. معمولا هزینه بیمه مسافرتی برای سفر به چین از حدود 150.000 تومان شروع می‌شود.

هزینه اقامت در هتل‌ها نیز بستگی به عواملی مانند مکان، زمان سفر و نوع اسکان دارد. در شهرهای بزرگ مانند پکن و شانگهای، هزینه هتل‌های متوسط حدود 100 تا 150 دلار برای هر شب است. اما در شهرهای کوچک‌تر چین، هزینه هتل‌ها پایین‌تر است و حدود 50 تا 100 دلار برای هر شب در هتل میان‌رده و حدود 10 تا 30 دلار برای هتل‌های اقتصادی و هاستل‌ها می‌باشد.

هزینه گشت و گذار در سفر به چین می‌تواند بر اساس مکان‌های دیدنی مختلف تغییر کند. بهتر است قبل از سفر، برنامه گردشگری خود را مدیریت کنید و هزینه ورود به مکان‌های مختلف را در نظر بگیرید.

 بعضی از جاذبه‌ها بلیت ورودی ندارند و برخی دیگر باید هزینه ورودی آنها را پرداخت کنید. مثلاً برای دیدن دیوار بزرگ چین و شهر ممنوعه شما باید حدود 8 تا 60 دلار هزینه کنید. همچنین می‌توانید از جاذبه‌های رایگان مانند باغ‌ها، پارک‌ها، بازارها و معابد باستانی لذت ببرید. برای داشتن تصور دقیقتر، برخی از هزینه‌های بازدید از جاذبه‌های معروف چین به شما گفته می‌شود. به عنوان مثال، ورود به دیوار بزرگ چین 10 تا 30 دلار و شهر ممنوعه 8 تا 15 دلار است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد