با اولودنیز فتحیه ترکیه بیشتر آشنا شوید

کد خبر: 1299071

با از راه رسیدن فصل سفر، تعداد قابل‌توجهی از گردشگران ایرانی به‌سراغ شهرهای مختلف ترکیه می‌روند. استانبول، آنکارا، ازمیر، کوش آداسی و آنتالیا از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری این کشور به شمار می‌روند و همیشه پرازدحام هستند؛ اما دیدنی‌های ترکیه فقط به چند ساحل شلوغ و بناهای باستانی همچون ایاصوفیه و کاخ توپکاپی خلاصه نمی‌شود. اگر به‌دنبال کسب تجربه‌های جدید و پر از هیجان هستید، در این سفر، اولودنیز فتحیه ترکیه را انتخاب کنید. این دهکده ساحلی، در کنار مناظر شگفت‌انگیز، بهترین امکانات تفریحی و رفاهی را دارد. با سفر به اولودنیز، شیفته این منطقه رویایی خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با آب‌وهوای اولودنیز، تفریح‌ها، امکانات و نحوه دسترسی به آن حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

با اولودنیز فتحیه ترکیه بیشتر آشنا شوید

 

اولودنیز کجاست؟

اولودنیز (Oludeniz) یا دریای مرده، در جنوب غرب ترکیه، میان دریای اژه و مدیترانه قرار گرفته است. این دهکده ساحلی روی مرداب آبی قرار دارد. از آنجا که تالاب اولودنیز طبیعی است، امکان ساخت‌وساز در اطراف آن وجود ندارد. اولودنیز یکی از پنج ساحل برتر دنیا به شمار می‌رود و پرچم آبی نیز دارد. وجود این پرچم در هر ساحل، نشان‌دهنده استانداردهای بالای آن ساحل است.

برای رسیدن به اولودنیز باید به استان موعلا، منطقه فتحیه بروید. از آنجایی که شهر فتحیه‌ ترکیه اخیرا در میان گردشگران ایرانی محبوبیت زیادی پیدا کرده است، بسیاری از آژانس‌های مسافرتی اقدام به برگزاری تور فتحیه کرده‌اند؛ پس برای دیدن طبیعت تماشایی و تفریح‌های آبی این دهکده ساحلی مسیر شما از همیشه هموارتر است.

آب و هوای شهر اولودنیز ترکیه

بدون شک بهترین زمان برای سفر به شهرهای ساحلی فصل تابستان است. پس اگر می‌خواهید در سواحل بکر و آرام اولودنیز شنا کرده، آفتاب بگیرید و از انجام تفریحات آبی مانند غواصی لذت ببرید، خرید تور فتحیه تابستان 1403 این رؤیا را برای شما محقق می‌کند. در حقیقت، در سفر به اولودنیز یک پکیج تفریحی عالی در اختیار خواهید داشت. در این دهکده ساحلی، برای چند روز از هیاهوی شهر دور می‌شوید و در دل طبیعت به آرامش می‌رسید.

12

تفریحات اولودنیز

اولودنیز علاوه‌بر بر طبیعت زیبا، تفریح‌های هیجان‌انگیزی نیز دارد. اگر می‌خواهید سفر اولودنیز به خاطره‌ای فراموش‌نشدنی تبدیل شود، حتما از تفریح‌های این شهرک ساحلی نهایت استفاده را کنید. در ادامه این بخش با برخی امکانات تفریحی اولودنیز آشنا خواهید شد.

  • پاراگلایدر: از اصلی‌ترین تفریحات در الودنیز پاراگلایدر است. از آنجا که این دهکده ساحلی مناظر خیره‌کننده‌ای دارد، یکی از بهترین مکان‌ها برای پاراگلایدینگ محسوب می‌شود.
  • غواصی: آب دریا در اولودنیز بسیار شفاف و تمیز است؛ همچنین غارهای متعددی در این منطقه وجود دارد؛ ازاین‌رو منطقه‌ای محبوب برای غواص‌ها به شمار می‌رود. اگر تجربه غواصی ندارید، آموزش‌های لازم به شما داده خواهد شد.
  • قایق‌رانی: تورهای قایق‌رانی اولودنیز همه روزه توسط لیدرهای مجرب برگزار می‌شوند. قایق‌سواری یکی از تفریح‌های پرطرفدار و هیجان‌انگیز این منطقه است.
  • فرا ماراتن: مسابقه بین‌المللی فرا ماراتن از سال ۲۰۱۰ در اولودنیز برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان باید در زمان مشخص، فاصله‌ای بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ کیلومتر را از اولودنیز تا آنتالیا طی کنند.

13

امکانات ساحل اولودنیز ترکیه

اولودنیز یک دهکده توریستی در استان موعلا است که امکانات رفاهی کاملی دارد. هتل‌ها و خانه‌های درختی این محدوده برای اقامت بسیار ایده‌آل هستند. کافه‌ها و رستوران‌های اولودنیز نیز خوشمزه‌ترین غذاها و گواراترین نوشیدنی‌ها را برای مشتریان آماده می‌کنند. در سفر به اولودنیز، به‌هیچ‌وجه نگران کیفیت غذاها و اقامتگاه‌ها نباشید. امکانات رفاهی و تفریحی ویژه، به‌علاوه مناظر تماشایی و بکر، اولودنیز را به یک مکان گردشگری محبوب در ترکیه تبدیل کرده‌اند. 

بهترین هتل های نزدیک ساحل اولودنیز در ترکیه

اولودنیز یکی از زیباترین دهکده‌های ساحلی ترکیه و از معروفترین مکان‌های دیدنی فتحیه است و گردشگران متعددی به آن رفت‌وآمد دارند. از‌این‌رو، هتل‌ها و اقامتگاه‌های رنگارنگی در این دهکده به چشم می‌خورند. در ادامه تعدادی از این هتل‌ها که گزینه مناسبی برای اقامت هستند را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • بوتیک هتل کاساندرا
  • هتل لیبرتی لیکیا
  • هتل مری اولودنیز
  • هتل لافت اولودنیز
  • هتل اسلسیا اولودنیز
  • هتل ساندیا بای لیبرتی اولودنیز
  • بوتیک هتل اولودنیز بلو لاکچری

همه این هتل‌ها در اولودنیز و در فاصله کمتر از یک کیلومتری ساحل قرار دارند. مناظر تماشایی و امکانات رفاهی کامل، از نقاط مشترک هتل‌های این لیست هستند. هنگام رزرو تور اولودنیز ترکیه حتما به نوع اقامتگاه و امکانات آن توجه کنید.

مسیر دسترسی به ساحل اولودنیز

ساحل اولودنیز در جنوب غربی ترکیه، استان موعلا واقع شده است و ۱۴ کیلومتر با جنوب فتحیه فاصله دارد. بهترین راه برای دسترسی به این دهکده ساحلی، خرید تور اولودنیز ترکیه است. اگر علاقه‌ای به سفر با تورهای گردشگری ندارید، در ابتدا خود را به فرودگاه شهر دالامان در ۱۲۰ کیلومتری فتحیه برسانید، سپس با استفاده از تاکسی یا اتوبوس به اولودنیز بروید.

تجربه خاص سفر به اولودنیز فتحیه با آژانس مسافرتی شباویز

در این مقاله ساحل اولودنیز فتحیه ترکیه، یکی از بهترین سواحل دنیا را به شما عزیزان معرفی کردیم. این ساحل طبیعت چشمگیر و تفریح‌های بسیار جذابی دارد؛ همچنین امکانات خدماتی و رفاهی آن نیز تکمیل است. اگر می‌خواهید سفری متفاوت به ترکیه را تجربه کنید، اولودنیز را در فهرست اولویت‌های خود قرار دهید.

برای سفر به منطقه کمترشناخته‌شده فتحیه بهتر است به یک آژانس مسافرتی حرفه‌ای با سابقه‌ای درخشان در برگزاری تورهای خارجی مراجعه کنید. آژانس مسافرتی شباویز با در اختیار داشتن کارشناسانی ماهر و با هدف ارائه بهترین خدمات به مسافران در این مسیر همراه شماست. شما می‌توانید تور ترکیه را با مناسب‌ترین قیمت و در برخی شهرها حتی به صورت قسطی خریداری کرده و تابستانی رؤیایی را برای خود رقم بزنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری تورها با شماره 02152916 تماس گرفته یا به سایت www.shabaviztour.com مراجعه کنید.

تابستان امسال خود را متفاوت شروع کنید!

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها