مدارس این استان ها فردا تعطیل است

کد خبر: 1139820

بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی، مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه مشهد فردا تعطیل است.

مدارس این استان ها فردا تعطیل است

 به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، بر اساس مصوبه کارگروه اجرایی و اضطراری کاهش آلودگی هوای استان خراسان رضوی و با توجه به استمرار و شدت آلودگی هوا، کلیه مهدهای کودک، مراکز پیش دبستانی، تمام مقاطع تحصیلی مدارس استثنایی و مدارس دوره ابتدایی و متوسطه دوره اول  در نواحی هفتگانه مشهد و مناطق احمد آباد، تبادکان و رضویه فردا یک شنبه ۲۱ فروردین ماه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است.

گفتنی است برگزاری فعالیت های ورزشی در مدارس متوسطه دوم در فضاهای روباز ممنوع است./فارس

مدارس ابتدایی کرمانشاه و شهرستانهای غربی استان، فردا(یکشنبه) تعطیل است

 مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستانهای کرمانشاه، قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو و اسلام آباد، فردا(یکشنبه) در نوبت صبح به علت آلودگی هوا تعطیل است.

امیر ظهرابی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تداوم شرایط جوی و نفوذ ذرات گرد و غبار به جو استان، بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، فردا (یکشنبه، ۲۱فروردین) مدارس مقاطع پیش دبستانی و دبستان  در شهرستانهای قصرشیرین، گیلانغرب ،سرپل ذهاب، دالاهو ، اسلام آباد و کرمانشاه در نوبت صبح تعطیل است.

ظهرابی گفت: در این اطلاعیه توصیه شده مبتلایان به بیماری‌های ریوی، قلبی، سالمندان و کودکان تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

وی افزود: توصیه می شود افراد در زمان آلودگی شیشه های خودرو را بالا نگهدارند و اگر بیماری زمینه ای تنفسی دارند و نشانه های کوتاهی تنفس و سرفه بر طرف نشد، با پزشک خود مشورت کنند .

ادارات و مدارس خوزستان یکشنبه با ۲ ساعت تاخیر آغاز می‌شود

به دلیل تداوم بحران گرد و خاک در خوزستان، مدارس و ادارات فردا یکشنبه با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود و دبستان و پیش دبستانی‌ها هم تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر و بنا بر مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، فردا یکشنبه ۲۱ فروردین ماه جاری مقاطع پیش دبستانی و دبستانی تعطیل هستند.

بر اساس این گزارش، سایر مقاطع تحصیلی و دانشگاهی و کلیه ادارات در سراسر استان با دو ساعت تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.

در صورت پایداری پدیده گرد و غبار متعاقباً تصمیمات لازم اتخاذ و اطلاع رسانی خواهد شد.

آلودگی هوا مدارس سردشت را تعطیل کرد

آموزش و پرورش طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل پدیده گرد و غبار و آلودگی بیش از حد هوای سردشت فردا یکشنبه مدارس نوبت صبح این شهرستان تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد، با توجه به تصمیم مدیریت بحران شهرستان سردشت به جهت بروز پدیده گرد و غبار و ریز گردهای بیش از حد استاندارد، تمامی مدارس دوره‌های تحصیلی شهری و روستایی و پیش دبستانی و آموزشگاه‌های علمی آزاد این شهرستان فردا یکشنبه در نوبت صبح تعطیل اعلام می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید، لازم به ذکر است در صورت تداوم شرایط جوی گرد و غبار تعطیلی نوبت بعد از ظهر متعاقباً اعلام خواهد شد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد