تعطیلی مدارس این استان فردا دوشنبه

کد خبر: 1124791

آموزش و پرورش آذربایجان غربی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: آموزش حضوری مدارس برخی شهرهای استان فردا دوشنبه به دلیل بخیندان و برودت هوا در نوبت صبح تعطیل است.

تعطیلی مدارس این استان فردا دوشنبه

روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان غربی در این اطلاعیه آورده است، به جهت برودت شدید هوا، وجود یخبندان و حجم بارش برف، وضعیت تعطیلی آموزش حضوری مدارس در برخی مناطق استان روز دوشنبه در نوبت صبح به شرح زیر است:

پیرانشهر، تمامی مدارس شهری و روستایی

بوکان: ابتدایی شهری و روستایی

سردشت: ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی

تکاب: شروع مدارس ابتدایی و دوره اول متوسطه به یک ساعت تأخیر

آموزش‌ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد./مهر

 مدارس کدام مناطق استان اردبیل تعطیل شد؟

براساس اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، به‌دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس در برخی شهرهای استان تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، روز دوشنبه، ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰ به‌دلیل بارش برف و برودت هوا در برخی شهرهای استان مقاطع تحصیلی تعطیل و آموزش به‌صورت مجازی تداوم خواهد داشت.

در شهر اردبیل، دوره ابتدایی شهری و روستایی و متوسطه دوره اول روستایی و مدارس استثنایی فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد و متوسطه دوره اول و دوم شهری با یک ساعت تاخیر در نوبت صبح و بعد از ظهر به صورت حضوری خواهد بود.

در نمین، کلیه دوره‌های تحصیلی روستایی و ابتدایی شهری فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد بوده و دوره‌های اول و دوم متوسطه شهری فعالیت آموزشی با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری است.

در هیر و نیر کلیه دوره‌های تحصیلی فعالیت غیرحضوری و در شبکه شاد و در گرمی فعالیت کلیه مدارس با یک ساعت تاخیر به صورت حضوری انجام خواهد شد.

همچنین آزمون المپادهای علمی کشوری طبق برنامه و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد