واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»

کد خبر: 1323364

اعلام رسمی شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله با واکنش گروه‌های مقاومت روبرو شده و آنها بر عزم و اراده پولادین محور مقاومت برای ادامه مسیر جهاد و مبارزه با اشغالگران صهیونیست تا آزادسازی کامل فلسطین و قدس شریف تاکید کردند.

واکنش گروه‌های مقاومت به شهادت «سید هاشم صفی‌الدین»

گردانهای شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است که رهبر جهادی بزرگ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب  الله به همراه جمعی از برادران مجاهدش در تجاوز جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به لبنان در راه قدس به شهادت رسید.

این بیانیه افزود: گردانهای قسام از نقش سید هاشم صفی الدین، در پشتیبانی و یاری ملت فلسطین و مقاومت آن تجلیل به عمل می آورد و نیز سهم و تلاشهای بزرگ وی در شکل گیری جبهه مقاومت و  تقویت آن علیه اشغالگران صهیونیستی در طول سالیان متمادی را یادآو می شود. برای جهاد یا پیروزی است یا شهادت.

واکنش جنبش مجاهدین فلسطین به شهادت سید هاشم صفی‌الدین

جنبش مجاهدین فلسطین هم به مناسبت شهادت سید هاشم صفی الدین بیانیه ای صادر کرد که به این شرح است:

شهادت رهبر جهادی بزرگ، سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را که در راه قدس به همراهی گروهی از مجاهدان در عملیات تروریستی بزدلانه رژیم صهیونیستی به شهادت رسید، تسلیت می گوییم.

تاکید می کنیم که شهادت رهبران بزرگ جهادی در نبرد دفاع از قدس و یاری ملت مقاوم فلسطین در کنار برادران شهیدشان در فلسطین و دیگر رزمندگان امت و محور مقاومت، معانی و مفاهیم وحدت در امت را تقویت و درست بودن راه و وحدت مسیر و سرنوشت را مورد تاکید قرار می دهد.

تاکید می کنیم که سیاست ترورهای صهیونیستی هرگز خللی در راده مجاهدان ایجاد نخواهد کرد و هرگز اراده مقاومت در امت اسلام را درهم نخواهد شکست و هرگز سبب احیای اقتدار و بازدارندگی در رژیم صهیونیستی نخواهد شد.

جنایات بزدلانه ای که رژیم صهیونیستی بزدل مرتکب می شود بیانگر عمق شکست و ناتوانی این رژیم در برابر ایستادگی و جهاد مقاومت و جبهه های پشتیبان شجاع آن و ضعف در برابر ضربات منحصر به فردی است که ارتش صهیونیستی نازی در میدان و در  عمق رژیم غاصب متحمل می شود که به اذن خدا این ضربات  تشدید خواهد شد.

ما اطمینان کامل داریم که رژیم بزدل صهیونیستی، تاوان جنایات پیاپی علیه ملت ما و ملت برادر، لبنان و دیگر ملت های امت را خواهد داد، همچنانکه تاکید می کنیم که خون شهدای ملت و امت، پیروزی شکوهمند را رقم خواهد زد و فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی و ریشه کنی آن از پیکره امت را به یاری خداوند تسریع خواهد بخشید.

گردان‌های قسام شهادت «هاشم صفی الدین» را تسلیت گفت

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) شهادت رئیس فقید شورای اجرایی حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) با انتشار بیانیه‌ای شهادت شهید «هاشم صفی الدین» رئیس فقید شورای اجرایی حزب‌الله لبنان را که همراه شماری از برادران رزمنده خود در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محل حضور آنان به شهادت رسید تسلیت گفت.

همچنین گردان‌های قسام در این بیانیه نقش شهید هاشم صفی الدین در حمایت از ملت و مقاومت فلسطین، ایجاد جبهه مقاومت و تقویت آن علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی طی سال‌های طولانی را مورد ستایش قرار داد.

گفتنی است کمی پیش‌تر حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای شهادت «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله را اعلام کرد. حزب‌الله لبنان بیان کرد که شهید هاشم «صفی الدین» در نتیجه حمله هوایی رژیم صهیونیستی به محل حضور وی و همرزمان شهیدش که در هفته‌های گذشته صورت گرفت به شهادت رسیده است.

انصارالله شهادت صفی‌الدین را تسلیت گفت

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب‌الله را به حزب‌الله و حامیان مقاومت اسلامی شجاع و خانواده آن شهید بزرگ و رزمندگان قهرمان تسلیت گفت.

حماس: ترور رهبران مقاومت آتش خشم و مبارزه مردم ما را شعله ور خواهد کرد

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه شب در بیانیه‌ای به ترور سید هاشم صفی الدین رئیس اجرایی حزب الله لبنان واکنش نشان داد و افزود: جنایت رژیم صهیونیستی در ترور نمادها و رهبران ما هرگز نخواهد توانست که آتش مقاومت را خاموش کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المیادین، حماس تأکید کرد: اسرائیل با ترور رهبران مقاومت همچنین هرگز نخواهد توانست که اراده استقامت و مقابله نیروهای مقاومت با صهیونیست‌ها را نیز سست کند.

به گزارش ایرنا، ساعاتی پیش حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه ای از شهادت رئیس شورای اجرایی خود در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت خبر داد.

در بیانیه حزب الله در این باره آمده است: سید هاشم صفی الدین بیشتر عمر خود را در راه خدمت به حزب الله و مقاومت اسلامی و جامعه آن سپری کرد، در طول سالیان متمادی عمر شریف خود، با مسئولیت پذیری و توانمندی، شورای اجرایی، مؤسسات و یگان‌های آن را مدیریت کرد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد