اخبار درگیری های حزب الله | نظامیان صهیونیست در ۲۰ دقیقه، ۴ بار موشک‌باران شدند

کد خبر: 1323361

حملات موشکی حزب‌الله لبنان علیه نظامیان صهیونیست در فاصله‌های زمانی کوتاه، همچنان ادامه دارد.

اخبار درگیری های حزب الله | نظامیان صهیونیست در ۲۰ دقیقه، ۴ بار موشک‌باران شدند

به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان بیانیه‌هایی را در خصوص حملات رزمندگان مقاومت اسلامی به نظامیان و تأسیسات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر روز چهارشنبه بیست‌وسوم اکتبر ۲۰۲۴، تجمع نظامیان دشمن در باغ‌های المناره را با چندین موشک هدف قرار دادند.

علاوه بر این رزمندگان حزب‌الله در فاصله ساعت‌های ۲:۱۰ تا ۲:۲۰ به وقت محلی نیز تجمعات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شرق شهرک «الطیبه»، اطراف شهرک «رب الثلاثین» و موضع صهیونیستی «مسکاف عام» هدف حملات موشکی قرار دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که پایگاه صنایع نظامی «زولوفون» واقع در شمال شهرک صهیونیست‌نشین «حیفا» را با چندین موشک هدف قرار داده است.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت ۵ موشک به مرکز شهرک صهیونیست‌نشین «کریات شمونه» و ورود خسارات مالی سنگین به این منطقه خبر دادند.

المیادین نیز اعلام کرد که به هواخاستن دود از این منطقه اشغالی را رصد کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که در حال حاضر ۸ تیم آتش‌نشانی در تلاش هستند که حریق رخ‌داده در کریات شمونه را خاموش کنند.

این رسانه‌ها اعلام کردند که از صبح امروز تاکنون ۸۰ موشک از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک‌شده که بیشترشان «حیفا»، «کریوت» و «صفد» را هدف قرار داده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی بیان کردند که یک موشک به ساختمانی در منطقه اشغالی «نهاریا» اصابت کرده و یک صهیونیست نیز در نتیجه این حمله موشکی زخمی شده است.

حملات پی در پی موشکی حزب‌الله

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای از حملات متعدد حزب‌الله لبنان به مناطقی در شمال فلسطین اشغالی و به ویژه شهرک «کریات شمونه» و وقوع آتش‌سوزی در آن خبر دادند.

به نقل از شبکه المیادین، منابع صهیونیستی در این باره از شلیک دست‌کم ۳۰ موشک از لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی از جمله «حیفا» و «الجلیل علیا» خبر دادند.

تعدادی از موشک‌های حزب‌الله نیز به شهرک کریات شمونه اصابت کرد و باعث آتش‌سوزی گسترده در آن شد.

حزب‌الله لبنان نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در دفاع از لبنان و ملتش، مجاهدین مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۱۰ تجمع سربازان دشمن اسرائیلی در پایگاه «مسکاوعام» را با تعداد زیادی موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در یازدهمین عملیات امروز خود، پایگاه صنایع نظامی زوفولون در شمال حیفا را نیز با تعدادی موشک مورد اصابت قرار داد.

حزب‌الله همچنین ساعت ۱۴:۱۵ به وقت محلی، محل استقرار نظامیان صهیونیست در اطراف روستای «رب الثلاثین» را موشک باران کرد.

مقاومت لبنان در ۲ عملیات دیگر محل استقرار نظامیان اشغالگر در شرقی روستای «الطیبه» و بوستان‌های «المناره» را با چند موشک مورد اصابت قرار داد.

همزمان منابع خبری صهیونیستی نیز اذعان کردند: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ نظامی اسرائیل زخمی شدند که از این تعداد ۲۰ در نفر در جبهه شمال و ۲ نفر نیز در غزه زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، ارتش رژیم صهیونیستی صبح دوشنبه دوم مهر حملات گسترده به مناطق مختلف جنوب لبنان را آغاز کرد که تا این لحظه همچنان ادامه دارد.

طبق گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات تاکنون ۲ هزار و ۵۴۶ شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرده است؛ حزب الله از همان دقایق اولیه، عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد و طی روزها و ساعت های گذشته با پرتاب صدها موشک، مواضع رژیم صهیونیستی را موشک باران کرده است و همچنین به شکار نظامیان و ادوات زرهی اشغالگران در نبرد زمینی ادامه می‌دهد.

هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله به نهاریا

منابع رسانه‌ای رژیم صهیونیستی از هلاکت یک صهیونیست در حمله موشکی حزب‌الله لبنان به «نهاریا» خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از اصابت موشک‌های مقاومت به منطقه اشغالی «نهاریا» خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که در پی حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شهرک صهیونیست‌نشین «نهاریا» یک شهرک‌نشین صهیونیست به هلاکت رسیده است.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال چند نظامی صهیونیستِ زخمی‌شده در نبردهای نوار غزه به بیمارستان صهیونیستی «سوروکا» خبر دادند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد