وام | وام قرض الحسنه |وام قرض الحسنه رسالت | وام قرض الحسنه فرزند آوری | وام قرض الحسنه مهر ایران

بدون معطلی از بانک تجارت و سرمایه وام 200 و 300 میلیونی بگیرید | فرصت طلایی دریافت وام فوری با فیش حقوقی

کد خبر: 1297306

سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت برحسب مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا شش یا 23 درصد است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند.

بدون معطلی از بانک تجارت  و سرمایه وام 200 و 300 میلیونی بگیرید | فرصت طلایی دریافت وام فوری با فیش حقوقی

خبرنگار شکیبا بقال زاده: افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی این طرح با سود متفاوت هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده جاری داشته باشند.

 سود تسهیلات 300 میلیون تومانی بانک تجارت برحسب مدت بازپرداخت و ضریب تسهیلات متفاوت بوده و چهار یا شش یا 23 درصد است. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید اعتبار شغلی مورد نظر بانک را داشته باشند.

همچنین به منظور دریافت این وام داشتن فیش حقوقی صادره از شرکت و سفته مورد نیاز بوده و کارمندان به منظور ضمانت امکان ضامن شدن به شکل ضربدری را دارند. پس از دریافت تسهیلات مذکور با توجه به قرارداد وام مدت زمان بازپرداخت آن مشخص خواهد شد. افرادی که تسهیلات مذکور را براساس قرارداد قرض الحسنه دریافت کرده باشند حداکثر ظرف 18 ماه و اشخاصی که وام را طبق قرارداد مرابحه گرفته باشند، حداکثر طی 36 ماه امکان بازپرداخت را خواهد داشت.

با در نظر گرفتن مبلغ مذکور، حداکثر مدت زمان 36 ماه و سود 23 درصدی، میزان هر قسط 11 میلیون و 612 هزار و 916 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 118 میلیون و 64 هزار و 993 تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 418 میلیون و 114 هزار و 993 تومان است.

لازم به ذکر است افرادی که قبلا نزد بانک تجارت حسابی دارند، به افتتاح حساب جدید نیازی نداشته و می‌توانند از طریق سپرده قبلی خود برای دریافت وام مذکور اقدامات لازم را به عمل آورند.

دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه با سود 15 درصدی

افرادی که در بانک سرمایه سپرده جاری داشته و به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی طرح «نسیم» درخواست بدهند. این وام با سودی کمتر از حداکثر مصوب، 15 درصد، به مشتریان اعطا می‌شود.

به نقل از رده، افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه علاقمند هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. همچنین به منظور دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی لازم از متقاضی به عمل می‌آید و سپس تسهیلات مذکور ارائه می‌شود. ضمنا افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید حداقل سه ماه کارکرد حساب داشته باشند. بعد از دریافت وام افراد طی 36 ماه امکان پرداخت قسط دارند. لازم به ذکر است که افراد حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارند منتهی سقف وام برای آن‌ها حداکثر تا 500 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

با در نظر گرفتن مبلغ این تسهیلات برای افراد حقیقی، مقدار هر قسط 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان است. میزان هر قسط برای اشخاص حقوقی نیز به 17 میلیون و 332 هزار و 664 تومان می‌رسد. کل سود وام اشخاص حقیقی 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان بوده و میزان آن برای افراد حقوقی 123 میلیون و 975 هزار و 913 تومان اعلام شده است.

بانک سرمایه یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که توانسته از سال 1384 درخصوص انواع خدمات پولی و بانکی فعالیت داشته باشد. انواع حساب‌های ریالی، انواع کارت بانکی، انواع تسهیلات ریالی، صدور انواع چک تضمین شده، خرید و فروش ارز، حوالجات ارزی، بروات اسناد، نحوه خرید و فروش سهام و … از خدمات ارائه شده توسط این مجموعه است./کاماپرس

مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه باید توجه داشت که از آنجایی تعداد مشمولان این وام بسیار زیاد است نمی‌توان سقف آن را به طور قابل توجه بالا برد، گفت: در حال حاضر بیش از ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار بازنشسته داریم که هر یک از این افراد مشمول دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی می‌شوند که هر سال ۱۰ درصد از این جمعیت وام بازنشسته‌ها را دریافت می‌کنند.

لـله‌گانی در پاسخ به این سوال که آیا علت عدم افزایش سقف وام عدم توانمندی بازنشسته‌ها در پرداخت اقساط آن است، اظهار داشت: موضوع پرداخت اقساط نیست، در بحث افزایش سقف وام بازنشسته‌ها موضوع این بوده که سقف منابع قرض‌الحسنه بسیار محدود است و قانون هم تاکید کرده که این وام قرض‌الحسنه بیشتر به فرزندآوری و ازدواج اختصاص پیدا کند و منابع قرض‌الحسنه هم عمده به این دو مقوله تخصیص داده می‌شود.

وی افزود: بانک رفاه را از اولویت برای ارائه وام به این دو موضوع فرزندآوری و ازدواج خارج نکردند و در کنار تکالیف بانک رفاه برای پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری و سایر تکالیف سهمی هم برای وام به بازنشسته‌ها تعیین شده است.

مدیرعامل بانک رفاه تاکید کرد: وام ۳۰ میلیون تومانی را می‌توانیم برای بازنشسته‌ها تا ۳ سال هم قسط بندی کنیم و سقف پرداخت اقساط هم در ماه کمتر از یک میلیون تومان خواهد بود.

معاون توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام فوری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

یدالله راشدی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های صورت گرفته تفاهم‌نامه‌ای با بانک ملی منعقد شد تا حدود ۲۹ هزار بازنشسته‌ای که حساب حقوقی آن‌ها در بانک ملی است وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی با کارمزد ۴ درصد و اقساط ۲۴ ماهه دریافت کنند.

وی افزود: بازنشستگان واجد شرایط می‌توانند از روز اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت صندوق فولاد، به نشانی www.irsbf.ir برای دریافت وام به صورت الکترونیکی ثبت‌نام کنند.

آن دسته از مشتریان بانک ملت که به دریافت وام فوری ۵۰۰ میلیون تومانی این بانک تمایل دارند باید حداقل ۱۰ میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول داشته باشند.

مشتریان بانک ملت که میانگین حساب یک تا ۱۲ ماهه نیز دارند، می‌توانند برای وام ۵۰۰ میلیون تومانی طرح «شایان» این مجموعه درخواست دهند.

شرایط دریافت وام فوری شایان

متقاضی وام باید اعتبار شغلی داشته باشد.

متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند.

مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین ۱۲ تا ۶۰ ماه اعلام شده است.

سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است.

سود این وام از ۱۸ درصد بیشتر نخواهد شد.

میزان هر قسط به ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۷۱۴ تومان می‌رسد.

کل سود تسهیلات، ۲۶۱ میلیون و ۸۰۲ هزار و ۸۲۳ تومان می باشد.

مجموع رقم وام و سود آن، ۷۶۳ میلیون و ۵۳۲ هزار و ۸۲۳ تومان اعلام شده است.

متقاضی وام می تواند برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برطرف نمودن نیازهای خرد و روزمره بانوان خدمتی نو با عنوان اندوخته بانوان مهر ایران ارائه کرده است.

بانوان متقاضی این وام فوری، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها