عیدانه ثبتنام وام بلاعوض دولتی برای همه دهک های 1 تا 7 | پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض با شرایط آسان برای این شهرها

کد خبر: 1297015

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

عیدانه ثبتنام وام بلاعوض دولتی برای همه دهک های 1 تا 7 | پرداخت وام ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض با شرایط آسان برای این شهرها

نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد در حاشیه بازدید از روستای سیل زده قطرم گفت: در بررسی اولیه مشاهده شد که ۶ منزل مسکونی تخریب و ۳۵ دیگر نیز دچار آبگرفتگی شدید شده است که نیاز به تعمیرات اساسی دارد.او افزود: اعتبار واحد‌ها از بنیاد مسکن استان تامین و به منظور ترمیم مسائل زیربنایی و راه دسترسی بعد از برگزاری جلسه در استان تصمیم نهایی گرفته می‌شود.

نادریان زاده همچنین از پرداخت تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بصورت قرض الحسنه و ۲۰ میلیون تومان بلاعوض به منازلی که دچار آبگرفتگی شده اند خبر داد و گفت: مالکین منازلی که بصورت کامل تخریب شده است از تسهیلات ۲۵۰ میلیونی قرض الحسنه و ۵۰ میلیون تومانی بلاعوض می‌توانند بهره‌مند شوند.

رحیمی پور بخشدار مرکزی شهرستان بافق در حاشیه این بازدید با اشاره به ارزیابی خوب بارندگی در روستا‌های بخش مرکزی گفت: امیدواریم به دنبال این بارندگی‌ها بند‌های خاکی از نظر منابع آبی غنی شود.

او عنوان کرد: زیر ساخت‌های روستای قطرم از جمله ارتباطات، جاده، دیوار ساحلی و… آسیب جدی دیده است که به منظور مرمت راه‌ها و دیوار ساحلی نیاز به تخصیص اعتبار ویژه دارد.

گفتنی است نادریان زاده مدیر کل بنیاد مسکن استان به همراه رحیمی پور بخشدار مرکزی و روسای ادارات بنیاد مسکن و آب منطقه‌ای بافق از روستای سیل زده قطرم بازدید کردند.

نحوه ثبت نام وام فرزندآوری با موبایل| فرم ثبت نام وام فرزند آوری+ مبلغ دقیق وام فرزند آوری ۱۴۰۳ و شرایط اقساط وام فرزندآوری
ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳، از طریق سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir، و بخش ثبت نام جدید صورت می گیرد. از جمله شرایط نام نویسی و تکمیل فرم ثبت نام این تسهیلات این است که فرزندان متولد ۱۴۰۰/۱/۱ به بعد باشند. از جمله مدارک لازم وام فرزندآوری، نیز می توان به اطلاعات کارت ملی و شناسنامه والدین و نوزاد اشاره نمود. باتوجه به اهمیت دریافت وام نوزادان، برای خانواده هایی که توان مالی برای نگهداری از فرزند را ندارند، در اندیشه معاصر در رابطه با شرایط ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳، مدارک لازم برای نوزاد اول، دوم و سوم، مبلغ وام تولد نوزاد، سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند، نحوه ثبت نام تسهیلات فرزند آوری، ویرایش فرم ثبت نام ۱۴۰۳ و همچنین، نحوه پیگیری و مدت بازپرداخت آن، مطالبی آورده شده است.
نحوه ثبت نام وام فرزندآوری با موبایل
از جمله برنامه های دولت برای برای تحقق جوانی جمعیت، اعطای وام فرزندآوری به زوجین می باشد. این تسهیلات به خانواده های متقاضی دارای نوزاد اهدا شده تا به عنوان کمک هزینه ای در تامین مخارج فرزند، مصرف شود که این امر، با توجه به تورم و ناتوانی مالی خانواده در تامین هزینه ها، امری مهم تلقی می گردد.
مهم ترین هدف از اعطای وام فرزندآوری، تشویق به ازدواج و فرزند آوری زوجین می باشد. با این حال؛ توجه به این نکته ضروری است که متقاضیان به منظور اخذ این وام، می بایست شرایط لازم را در این خصوص دارا بوده و مدارک موردنیاز را فراهم آورند. هم چنین، اطلاع از مراحل و نحوه دریافت این تسهیلات؛ نکته مهم دیگری است که در فرآیند اخذ وام، می بایست مورد توجه واقع شود.
 
نحوه ثبت نام وام فرزندآوری با موبایل
داوطلبان به منظور نام نویسی اخذ تسهیلات فرزند، می بایست به سامانه ثبت نام وام فرزندآوری ۱۴۰۳ به نشانی اینترنتی ve.cbi.ir؛ مراجعه نمایند.
سامانه تسهیلات قرض الحسنه فرزند بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی ve.cbi.ir تنها مرجع رسمی کشور جهت ثبت نام متقاضیان این تسهیلات، می باشد.
فرم ثبت نام وام فرزند آوری
پدران نوزادان متولدشده تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ به بعد و حداکثر تا ۲ سال بعد از تاریخ تولد نوزاد می‌توانند در سامانه وام فرزند آوری ثبت نام کرده و درخواست خود را ارسال کنند.
پرداخت تسهیلات فرزندآوری به پدر، یک بار برای هر نوزاد متولد شده امکان‌پذیر است
تسهیلات تولد فرزند به پدرانی تعلق می‌گیرد که نرخ باروری شهرستان محل زادگان پدر و یا فرزند، بالای ۲.۵ نباشد.
وام فرزند از نوع وام بدون سپرده و کارمزد آن ۴ درصد است.
تسهیلات قرض‌الحسنه تولد فرزند با اخذ یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.
بعد از گذشت دوره تنفس شش ماهه، بازپرداخت اقساط وام شروع می‌شود.
برای شروع ثبت نام تسهیلات فرزندآوری و مشاهده وضعیت (یا پیگیری وام) درخواستی خود به سایت وام فرزندآوری ve.cbi.ir مراجعه کنید.
حتی افرادی که بدهی بانکی دارند و مشمول قانون حمایت از افزایش جمعیت هستند، می‌توانند این وام را دریافت کنند. (اما برای دریافت آن لازم است تا نیمی از بدهی خود را با بانک تسویه کرده باشید.) چنانچه چک برگشتی دارید، بعد از پرداخت اقساط آن می‌توانید وام فرزندآوری را دریافت کنید.
ثبت نام وام فرزند آوری
کلیه متقاضیان وام فرزند که واجد شرایط می‌باشند، ابتدا باید از طریق سامانه ve.cbi.ir ثبت نـام کرده و فرم مربوطه را تکمیل نمایند. در صورت موفقیت آمیز بودن مراحل ثبت نام، کد رهگیری ده رقمی که کاملاً محرمانه بوده و مربوط به متقاضی است به شماره تلفن همراه ثبت شده در فرم ثبت نام از طریق پیامک برای ایشان ارسال می شود.
فرم ثبت نام وام فرزند آوری
مبلغ دقیق وام فرزند آوری ۱۴۰۳
مبلغ وام فرزند آوری ۱۴۰۳ باتوجه‌به اینکه فرزند متولد شده، فرزند چندم خانواده است تعیین می‌شود‌. در جدول زیر مبلغ وام فرزندآوری در سال ۱۴۰۳ برای هر فرزند مشخص گردیده است:
فرزند مبلغ
فرزند اول ۴۰ میلیون تومان
فرزند دوم ۸۰ میلیون تومان
فرزند سوم ۱۲۰ میلیون تومان
فرزند چهارم ۱۵۰ میلیون تومان
فرزند پنجم به بعد ۲۰۰ میلیون تومان
شرایط اقساط وام فرزندآوری
دوره بازپرداخت هر یک از این تسهیلات نیز به ترتیب ۳۶، ۴۸، ۶۰، ۷۲ و ۸۴ ماهه است و با توجه به تنفس ۶ ماهه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری، سررسید اولین قسط ۶ ماه بعد از تاریخ عقد قرارداد است.
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها