مستاجرها بخوانند؛ با این شرایط به شما زمین رایگان تعلق می گیرد | ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی در این لینک

کد خبر: 1296922

معاون مسکن روستایی و بازسازی بنیاد مسکن جزییات واگذاری یک میلیون قطعه زمین رایگان به طور ٩٩ سال اجاره رایگان را به واجدان شرایط تشریح کرد.

مستاجرها بخوانند؛ با این شرایط به شما زمین رایگان تعلق می گیرد | ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی در این لینک

معاون مسکن روستایی و بازسازی بنیاد مسکن جزییات واگذاری یک میلیون قطعه زمین رایگان به طور ٩٩ سال اجاره رایگان را به واجدان شرایط تشریح کرد.

به گزارش پارس نیوز ، مجید جودی، معاون مسکن روستایی و بازسازی بنیاد مسکن در حاشیه نمایشگاه آبادیران در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری یک میلیون قطعه زمین به محرومان روستایی و همچنین متقاضیان برای مهاجرت معکوس اظهار داشت: سهم واگذاری زمین در دو سال ١۴٠٢ و ١۴٠٣ یک میلیون قطعه زمین است که تا کنون ۶٠٠ هزار زمین در سامانه بارگذاری شده که تا کنون ٨۵ هزار قطعه زمین به افراد واجد شرایط یعنی محرومان ساکن در روستا و افرادی که مهاجرت معکوس به روستا داشتند، واگذار شده‌است.

وی تاکید کرد: این اراضی به صورت رایگان یعنی اجاره ٩٩ ساله به واجدان شرایط ارایه می‌شود و این واگذاری‌ها در راستای محرومیت‌زدایی و ساخت مسکن محرومان و طبق تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان و دستگاه‌های حمایتی تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی بلاعوض علاوه بر تسهیلات مسکن روستایی به دهک‌های یک تا ۴ پرداخت می‌شود.

معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: مقاوم‌سازی و بازسازی واحدهای مسکن روستایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های بنیاد مسکن بوده است و در استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان تا کنون حدود ۷۰ درصد از واحدهای مسکونی مقاوم سازی و نوسازی شده است‌ که‌ به همین دلیل در سیل اخیر واحدهای کمتری دچار خسارت شدند.

جودی افزود: برای واحدهای که در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند علی الحساب تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه و ۱۰۰ میلیون تومان هم بلاعوض در نظر گرفته‌ایم که پس از تصویب پرداخت خواهد شد.

همچنین رضا حمیدی، مدیرکل دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن با اشاره به روند پرداخت وام مسکن روستایی گفت: از بهمن سال گذشته که سقف وام به ٣۵٠ میلیون رسید تا به امروز تقریبا ٢٨٠ هزار متقاضی برای دریافت وام به بانک عامل معرفی که ١٨٠ هزار فقره به مرحله انعقاد قرارداد رسیدند.

وی ادامه داد: متاسفانه شعب بانکی استانی که تراز آنها منفی است روند کُندی در پرداخت تسهیلات دارند.

مدیرکل دفتر مسکن روستایی بنیاد مسکن تاکید کرد: مردم از بین وام ٣۵٠ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی و وام ۵۵٠ میلیون تومانی نهضت ملی مسکن اخذ وام ٣۵٠ میلیون تومانی را ترجیح می‌دهند چراکه سود آن بسیار

حمیدی در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه بنیاد تا کنون چه میزان وام بلاعوض پرداخت کرده است، گفت: از سال ٩۴ تا کنون بنیاد مسکن ١١ هزار میلیارد تومان وام بلاعوض برای مسکن محرومان پرداخت کرده‌ و در این مدت زمان از محل تفاهمنامه با دستگاه‌های متعدد ٢۵٠ هزار واحد مسکن برای محرومان ساخته و تحویل شده‌است.

ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی در tem.mrud.ir با موبایل

مستاجران، جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، برای ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir، می بایست مراحلی را طی نمایند.

متقاضیان، دریافت تسهیلات ودیعه مسکن، می توانند در مهلت زمان ثبت نام وام ودیعه مسکن، اقدامات لازم را برای ثبت نام در لینک سایت وام اجاره خانه انجام دهند. همچنین، در پایان این بخش، لازم به ذکر است که سایت tem.mrud.ir اختصاص به ثبت نام وام ودیعه مسکن نداشته، بلکه ثبت نام نهضت ملی مسکن و انجام امور مربوط به آن نیز از طریق این سایت، امکان پذیر می باشد.

ثبت نام وام اجاره مسکن ۳۰۰ میلیونی

افرادی که قصد دریافت وام ودیعه مسکن مستاجران را دارند، می توانند از طریق مراجعه به سامانه tem.mrud.ir، برای بهره مندی از تسهیلات ودیعه مسکن مستاجران، اقدام نمایند. برای راهنمایی بیشتر، در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن مستاجران، به لینک زیر مراجعه نمایید.

ساده ترین روش ثبت نام وام ودیعه مسکن

مستاجران، جهت دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳، برای ثبت نام، در سامانه tem.mrud.ir، می بایست مراحلی را طی نمایند. در ادامه اندیشه معاصر در رابطه با نحوه ثبت نام وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ در سامانه tem.mrud.ir، توضیحات لازم آورده شده است.

۱ جهت ثبت نام وام ودیعه مسکن، می بایست ابتدا، وارد سایت tem.mrud.ir شوید. سپس، از نوار بالای صفحه، گزینه ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه را انتخاب نمایید.

۲ در این قسمت، قوانین و مقررات مربوط به ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن، برای شما نمایش داده می شود؛ پس از مطالعه دقیق، بر روی گزینه سبز رنگ متن بالا را مطالعه کردم و می پذیرم، کلیک کنید.

۳ در این صفحه، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه مرحله بعد را بزنید.

۴ در این مرحله، مشخصات فردی خود را وارد نموده و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایید.

۵ در این مرحله، برای افزودن افراد تحت تکفل، بر روی به علاوه سبز رنگ کلیک نمایید و سپس، گزینه مرحله بعد را انتخاب کنید

۶ سپس، جهت تایید شماره همراه، یک کد تایید برای تلفن همراه شما ارسال می شود که می بایست آن کد را در کادر مربوطه وارد نموده و پس از وارد کردن کد امنیتی، گزینه تایید را بزنید.

۷ در نهایت، شما نمایش داده می شود. که اطلاعات شما با موفقیت ثبت شده باشد، پیغام زیر، برای شما نمایش داده می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها