حقوق بازنشستگان| واریز حقوق بازنشستگان| افزایش حقوق بازنشستگان

دستور رئیسی درباره افزایش مجدد حقوق بازنشستگان / رقم جدید حقوق بازنشستگان در مهرماه اعلام شد

کد خبر: 1178656

عضو کمسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام دولت سیزدهم در افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان باتوجه‌به تورم شایسته است.

دستور رئیسی درباره افزایش مجدد حقوق بازنشستگان / رقم جدید حقوق بازنشستگان در مهرماه اعلام شد

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی اظهار داشت: لایحه افزایش درباره معیشت کارمندان و بازنشستگان کشور که دولت سیزدهم به مجلس پیشنهاد داده است نشانگر دغدغه‌مندی دولت در حوزه معیشت است.

وی افزود: این دومین بار است که در طی یک سال افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان کشور را داریم که اقدامی خوب و شایسته است.

عضو کمسیون برنامه‌وبودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متناسب‌سازی حقوق‌ها در مجلس مطرح می‌شود گفت: این لایحه با موافقت مجلس روبرو خواهد شد.

وی تأکید کرد: نظر نمایندگان نسبت به این لایحه مثبت است و از آن استقبال می‌کنیم.

 به گزارش ایرنا، دولت سیزدهم در حالی در اقدامی کم‌سابقه و در اواسط سال برای افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان اقدام کرده است که در حدود یک سال و دو ماه گذشته به انحای مختلف توانمندسازی مالی اقشار مختلف را در کانون توجه قرار داده بدون اینکه استقراضی کرده یا خلق پولی انجام داده باشد.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که با توجه به دغدغه آیت‌الله ابراهیم رئیسی درباره معیشت کارمندان و بازنشستگان کشور، دولت سیزدهم در لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد داده که افزایش جدیدی در حقوق‌ها لحاظ شود که در صورت تصویب از ابتدای شهریور در حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال خواهد شد./ منبع: ایرنا

افزایش تا۲۰ درصدی حقوق کارکنان و بازنشستگان در انتظار تصویب مجلس

معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به آغاز بررسی لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولتی و بازنشستگان کشوری از فردا در مجلس شورای اسلامی، نوشت که این لایحه با تصویب مجلس، از اول شهریور اجرایی و افزایش حقوق در مواردی تا سقف ۲۰٪ انجام می شود.

متن توییت سید محمد حسینی به شرح زیر است:

 لایحه دوفوریتی «متناسب سازی ‎حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری» یکشنبه  هفدهم مهرماه در ‎مجلس اعلام وصول و بلافاصله مورد بررسی قرار می گیرد.

این لایحه که اعضای هیئت علمی و قضات را هم در برمی گیرد با تصویب مجلس از اول شهریور اجرایی و  افزایش حقوق در مواردی تا سقف ۲۰٪ انجام می شود./ ایسنا

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد