علی کریمی به داور بازی جنجالی چه گفت؟

کد خبر: 196845

وقتی تیم داوری مسابقه گل آفساید داماش را صحیح دانست و مازیار زارع را از زمین مسابقه اخراج کرد، رفته رفته شعارهای تماشاگران محمود رفیعی را نشانه رفت. در این بین فحاشی هواداران سرخپوش زمانی شدت گرفت که داور خطای آشکار زنیدپور روی ...

علی کریمی به داور بازی جنجالی چه گفت؟

شفاف: رای دیدار جنجالی پرسپولیس و داماش خیلی زودتر از آنچه اهالی فوتبال انتظار داشتند صادر شده و پرسپولیس تنها تیمی بود که از اتفاقات ورزشگاه آزادی متضرر شد. کسر 2 امتیاز از سرخپوشان و اعلام نتیجه 3 برصفر بازی به سود داماشی ها از یک سو و پاداش گرفتن علی کریمی و محرومیت محمود رفیعی از داوری تا اطلاع ثانوی از سوی دیگر، مجموع آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص این مسابقه بود. در این بین آنچه که در آرای صادر شده جالب توجه به نظر می رسید و مدیر عامل باشگاه آن را تناقض در رفتار کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می دانست، اعلام پرداخت پاداش 5 میلیون تومانی به علی کریمی به خاطر حسن رفتار در ورزشگاه آزادی بود.

وقتی تیم داوری مسابقه گل آفساید داماش را صحیح دانست و مازیار زارع را از زمین مسابقه اخراج کرد، رفته رفته شعارهای تماشاگران محمود رفیعی را نشانه رفت. در این بین فحاشی هواداران سرخپوش زمانی شدت گرفت که داور خطای آشکار زنیدپور روی حمید علی عسگر را اعلام نکرد و چند ثانیه بعد محمد نصرتی را هم از زمین اخراج کرد. این اتفاقات سبب شد تا در ابتدای وقت های اضافی مسابقه شدت شعارهای تماشاگران افزایش یافته و محمود رفیعی را مجاب به توقف بازی کند. در این لحظات بود که علی کریمی و داور با یکدیگر دقایقی به گفتگو پرداختند. كريمي كه به عنوان كاپيتان پرسپوليس مي‌كوشيد تا به نحوي از دلخوري رفعيي بكاهد و تماشاچيان شاكي را به آرامش دعوت كند، در اولين گفت‌وگويش با داور بازي از او خواست كه كارش را با قدرت انجام دهد و مثل بازيكنان پرسپوليس كه در اكثر مواقع خيلي سختي‌ها را تحمل مي‌كنند، دست از لجبازي بردارد. در يكي از صحنه‌هاي اين بازي كريمي به سوي رفيعي رفت و با انگشت‌هاي اشاره دو دستش به زمين اشاره مي‌كرد و گفت:آقاي داور، بازي بايد تموم بشه. همين‌جا و در همين استاديوم. مگر چقدر مونده كه مي‌خواي بازي رو نيمه‌كاره بذاري؟ بايد مديريت كني و بازي رو تموم كني. رفيعي از علي كريمي به خاطر صحبت‌هايش تشكر كرد و به جادوگر گفت كه به خاطر جو عجيب ورزشگاه و اعتراض شديد تماشاگران نمي‌تواند كار را ادامه دهد و به همين دليل بود كه كريمي بار ديگر صحبت‌هايش را با رفيعي، آن هم در شرايطي كه به شدت از سوي هواداران پرسپوليس تشويق مي‌شد ادامه داد: اين مشكلاتي كه شما الان مي‌بينيد، همه‌جا براي ما وجود داره. اگه اين فحش‌ها رو به ما در يكي از شهرستان‌ها مي‌دادن، تيم حريف رو 50، 60 هزار تومن جريمه مي‌كردن و هيچي تموم مي‌شد! هر چند كه رفيعي در اولين مرحله به خاطر كريمي تصميم گرفت تا بازي را ادامه دهد، ولي بازگشت رفيعي به ميدان با توجه به دلخوري تماشاچيان از او فايده‌اي نداشت و داور مسابقه در حالي كه فقط يكي، دو دقيقه تا پايان بازي زمان مانده بود، قيد ادامه كار را زد و ميدان را ترك كرد. كريمي كه به شدت از اين اتفاق‌ها دلخور بود، پس از پايان بازي با دوربين خبرساز به گفت‌وگو پرداخت و در اين مورد گفت: حتي شما دوربين‌هاي تلويزيوني هم در بعضي از شهرستان‌ها همراه ما نيستين و نمي‌دونين چه اتفاق‌هايي مي‌افتد. نمي‌دونين كه همين بازيكن‌هاي پرسپوليس در بعضي از بازي‌ها چقدر فحش مي‌خورن و به بازي ادامه مي‌دن. 90 دقيقه بازي مي‌كنن و حرفي هم نمي‌زنن، اما حالا فقط يكي، دو دقيقه تا پايان بازي مونده بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها