اتمام مهلت ثبت نام 14 خودرو وارداتی تا پایان امشب | چه کسانی مجاز به ثبت نام شدند؟+ قیمت

کد خبر: 1291691

ثبت نام برای انتخاب 14 مدل خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه تا پایان امروز 29 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

اتمام مهلت ثبت نام 14 خودرو وارداتی تا پایان امشب | چه کسانی مجاز به ثبت نام شدند؟+  قیمت

ثبت نام برای انتخاب 14 مدل خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه تا پایان امروز 29 اردیبهشت 1403 تمدید شد.

به گزارش کاماپرس، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد مهلت ثبت نام برای خودروهای وارداتی تا 29 اسفند‌ماه تمدید شد.  پیش از این ثبت نام خودروهای وارداتی تا ساعت 24 روز 26 اردیبهشت ماه مجاز شده بود.

در این مرحله از ثبت نام خودروهای وارداتی 14 مدل خودرو عرضه شده است. 4 خودروی تویوتا لوین، تویوتا لوین هیبرید، هیوندای کونا و هوندا وزل دارای قیمت قطعی هستد. البته قیمت‌های اعلام شده در سامانه خودروهای وارداتی بدون در نظر گرفتن هزینه بیمه شخص‌ثالث، مالیات ارزش‌افزوده، هزینه شماره گذاری، اقساط خودرو و… است. به همین دلیل در زمان تحویل خودرو این هزینه‌ها به قیمت نهایی خودرو اضافه می شود و از خریدار دریافت می‌گردد.

خودروهای وارداتی

خودروهای وارداتی 2

 

همچنین چند خودروی دیگر از بندهای تویوتا لوین، تویوتا کرولا، کیا 5،  اسکودا و نیسان با قیمت علی الحساب عرضه شده‌اند. برای این خودروها هزینه‌های پس از ترخیص در زمان تکمیل وجه اعمال می‌شود. به همین دلیل خریداران پس از پرداخت 50 درصد از قیمت علی الحساب می‌توانند ثبت نام خودرو را انجام دهند. سپس در مرحله دوم قیمت در سامانه یکپارچه بارگذاری می‌شود و متقاضیان می‌توانند تکمیل وجه کنند.

براساس ضوابط ثبت‌نام خودروهای وارداتی اگر بعد از ثبت نام اولیه فرد به مدت 5 روز تکمیل وجه نکند به منزله انصراف از خرید خودرو است. همچنین در صورتی که تحویل خودرو طبق ضوابط اعلام شده در مرحله اولیه انجام نشود شرکت مشمول پرداخت جریمه به متقاضیان خواهد شد.

ثبت نام این دوره تنها برای افرادی مجاز خواهد بود که در اسفند سال 1401 مبلغ 500 میلیون تومان را بلوکه کرده‌بودند. همچنین براساس ماده 19 آیین‌نامه اجرایی ماده 14 الحاقی قانون مبارزه با پولشویی و طرح مالیات بر عایدی‌سرمایه، اطلاعات ثبت نام کنندگان در اختیار دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها