اسلامی: ایران به ونزوئلا در حوزه فناوری هسته‌ای کمک می‌کند

کد خبر: 1291694

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: ونزوئلا در بیمارستان‌های خود تعدادی شتاب‌دهنده دارد که به‌خاطر تحریم کشورهای غربی و امریکا متوقف شده بود و نیاز به پشتیبانی داشت، برای همین با توجه به درخواست دول‍ت ونزوئلا، متخصصین ما این را در در دستور کار خودشان دارند و کمک خواهیم کرد.

اسلامی: ایران به ونزوئلا در حوزه فناوری هسته‌ای کمک می‌کند

محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی درباره توسعه همکاری‌های ایران و ونزوئلا در حوزه فناوری هسته‌ای گفت: ما در حوزه بین‌المللی همیشه اعلام کردیم که هم در محورهای آموزشی، هم پژوهشی، هم خدماتی و هم فناورانه با کشورهای هم‌سو و هر کشوری که با جمهوری اسلامی ایران تعامل داشته باشد، همکاری خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: ونزوئلا در بیمارستان‌های خود تعدادی شتاب‌دهنده دارد که به‌خاطر تحریم کشورهای غربی و امریکا متوقف شده بود و نیاز به پشتیبانی داشت، برای همین با توجه به درخواست دول‍ت ونزوئلا متخصصین ما این را در در دستور کار خودشان دارند و کمک خواهیم کرد.

تاکید ونزوئلا بر ضرورت همکاری تهران و کاراکاس در حوزه هسته‌ای

معاون وزیر علوم ونزوئلا و رئیس انستیتوی تحقیقات علمی این کشور اخیرا با تاکید بر ضرورت همکاری تهران و کاراکاس در حوزه هسته‌ای با هدف کمک به صنایع پزشکی و دارویی گفته بود که پیشرفت قابل توجه برنامه‌های هسته‌ای صلح آمیز ایران در حوزه پزشکی هسته‌ای، رادیوداروها و نانوتکنولوژی می‌تواند کمک قابل ملاحظه‌ای برای درمان بیماری‌های خطرناک مانند سرطان باشد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها