روایت شنیدنی «نافذ عزام» از دیدار با رهبر انقلاب

کد خبر: 1229303

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی روایت جالبی از دیدار هیئت عالی‌رتبه جهاد اسلامی با رهبر معظم انقلاب بیان کرد.

روایت شنیدنی «نافذ عزام» از دیدار با رهبر انقلاب

همان احساس دیدار حسنین هیکل با امام خمینی(ره) در ما احیا شد

نافذ عزام از شخصیت‌های برجسته جنبش جهاد اسلامی که اخیراً با رهبر معظم انقلاب دیدار کرده، روایت جالبی از سخنان خود خطاب به مقام معظم رهبری در این دیدار دارد. وی می‌گوید:

در دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی من به برخی از سخنان «محمدحسنین هیکل» نویسنده مشهور مصری اشاره کردم که در کتاب مهمی در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی نوشته بود.

حسنین هیکل پیش از بازگشت پیروزمندانه امام خمینی (ره) به تهران در نوفل لوشاتو در حومه پاریس، به دیدار امام خمینی (ره) رفته بود.

استاد محمد حسنین هیکل در کتاب خود، کتاب «مدافع آیت‌الله»، می‌گوید: زمانی که به سخنان امام خمینی(ره) در پاریس گوش می‌کردم احساس کردم که سخنان کسی را می‌شنوم که به تازگی در غار حراء مبعوث شده است؛ گویا او تازه همین الآن از غار حراء آمده است؛ آن زمانی که برای اولین بار وحی بر نبی مکرم اسلام نازل شد.

در فراز دیگری از کتاب خود در مقام توصیف امام خمینی (رحمت الله علیه) می‌نویسد گویا او تیری است که از قرن هفتم میلادی (زمان بعثت پیامبر اسلام) از کمان رها شده تا در قرن بیستم میلادی بر قلب‌ها بنشیند [فطرت‌ها را مخاطب قرار دهد].

من (نافذ عزام) گفتم که ما هم همین نگرش را [نسبت به امام خمینی] داشتیم و الآن هم در این دیدار همین روح را در ایشان (رهبر معظم انقلاب) می‌بینیم؛ «روح اسلام» و «روح راستی و حقیقت» [چنان‌که گویی رسالت پیامبر، احیا شده است].

اسرائیل سعی دارد بین ملت فلسطین تفرقه بیاندازد و تلاش می‌کند با تمرکز بر یک گروه خاص و مثلا عملیات متمرکز علیه جهاد اسلامی و سرایا القدس [و نه بقیه گروه‌های مقاومت] درعرصه فلسطین درگیری و اختلاف ایجاد کند. اما اسرائیل هرگز موفق نخواهد شد؛ یک همپیمانی قدرتمند میان ما و برادرانمان در حماس وجود دارد.

 

حجم ویدیو: 50.86M | مدت زمان ویدیو: 00:21:01 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها