خودروی پلیس و دنده عقب در خیابان یک طرفه + فیلم

کد خبر: 125355

این خودرو که به جهت نوع و مدل ماشین متعلق به یکی از فرماندهان ارشد راهور است به راحتی و بدون توجه به قوانینی که سازمان متبوع وی از اساس برای اجرای آن تاسیس شده، در خلاف جهت خیابان به صورت یک‌طرفه حرکت می‌کند.

سرنشینان یک خودرو پلیس پس از آنکه در انتخاب مسیر خود دچار اشتباه شدند برای تغییر مسیر قسمتی از خیابان شهید بهشتی تهران قبل از ورودی بزرگراه مدرس را به صورت دنده عقب طی کرده و سپس وارد بزرگراه مدرس می شوند. به گزارش خبرنگار اجتماعی «فردا» این خودرو که به جهت نوع و مدل ماشین احتمالا متعلق به یکی از فرماندهان راهور شهر تهران است به راحتی و بدون توجه به قوانینی که سازمان متبوع وی از اساس برای اجرای آن تاسیس شده، در خلاف جهت خیابان به صورت یک‌طرفه حرکت می‌کند. خیابان شهید بهشتی یکی از محور های شلوغ و پر ترافیک شهر تهران است که سالها است خودرو ها به صورت یک طرفه در آن تردد دارند و خودروی پلیس مورد اشاره بر خلاف مسیر خیابان ، به صورت دنده عقب در آن حرکت می کند.

فایل با کیفیت این فیلم در دفتر «فردا» موجود است.

این در حالی است که هیچ صدای آژیر و هشداری به نشانه در مأموریت بودن خودروی پلیس پخش نمی شود و ماشین پلیس مذکور به آرامی خیابان را در جهت عکس و به‌صورت دنده‌عقب طی می‌کند. عمل صورت گرفته می تواند به وجه نیروی راهور پلیس که وظیفه اجرا و نظارت بر قوانین این حوزه را به عهده دارد لطمه وارد کند. حرکت با دنده عقب در بزرگراه ها و خیابان های اصلی و بر خلاف جهت حرکت خودروها همواره یکی از تخلفات حادثه سازی است که مورد اشاره پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته و همواره متخلفان توسط راهور جریمه می‌شوند. در این بین همواره ، رفتار مجریان قانون و نیروهای پلیس می تواند به عنوان یک الگو مورد توجه افراد جامعه قرار بگیرد و ارتقای فرهنگ ترافیک و احترام به قانون نیز از این قائده مستثنی نیست.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها