قرائت گزارش تحقیق و تفحص ازسرخابی‌های پایتخت فردا در مجلس

کد خبر: 994872

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: گزارش تحقیق و تفحص از منابع و مصارف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس فردا به عنوان پنجمین دستور کار صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

قرائت گزارش تحقیق و تفحص ازسرخابی‌های پایتخت فردا در مجلس

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، گفت: متن گزارش تحقیق و تفحص از منابع و مصارف باشگاه‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس فردا در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.

وی افزود: این گزارش به عنوان پنجمین دستور کار جلسه علنی فردا سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در صحن قرائت خواهد شد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: علاوه بر این گزارش تحقیق و تفحص از شرکت‌های خودروسازی در مورد قیمت، کیفیت و نحوه فروش و خدمات پس از فروش خودروها فردا به عنوان ششمین دستور کار جلسه علنی مجلس در صحن قرائت خواهد شد.

گزارش اقدامات نظارتی مجلس فردا ارائه می‌شود

یک عضو هیئت رئیسه مجلس از قرائت گزارش اقدامات نظارتی مجلس در جلسه علنی فردا خبر داد.

علی اصغر یوسف نژاد اظهار کرد: قرار است معاون نظارت مجلس در جلسه علنی فردا (سه‌شنبه) گزارش اقدامات نظارتی مجلس در سال چهارم را به نمایندگان ارائه کند.

وی افزود: لایحه یک فوریتی ایجاد هشت منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی و دوازده منطقه ویژه اقتصادی، گزارش تحقیق و تفحص از منابع و مصارف نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر، تحقیق و تفحص از علل ناکارآمدی شرکتهای خودروسازی، طرح ایجاد مناطق ویژه اقتصادی اعاده شده از شورای نگهبان، طرح ارتقای اعتبار اسناد رسمی و طرح تشکیل استان اصفهان شمالی از دیگر دستور کارهای جلسه علنی فردا (سه شنبه) مجلس خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها