واکنش جوان به ادامه دوقطبی مذموم و ناپسند پس از انتخابات

کد خبر: 1279434

جوان نوشت: ورود نمایندگان مجلس دوازدهم به جبهه بندی‌ها و دعوا‌هایی که این روز‌ها شاهد آن بوده‌ایم، بی‌شک نه به مصلحت نظام، نه به مصلحت مردم و نه به مصلحت مجلس است.

گروه سیاست سایت فردا - رهبر معظم انقلاب اسلامی نمایندگان را به پرهیز جدی از سخنان اختلاف انگیز و دعوا راه انداختن‌ها و ستیزه‌گری‌های دشمن‌پسند متذکر شدند. 

روزنامه جوان در این باره نوشته: در این انتخابات برخی از نامزدها، برای دیده شدن و جذب آرای مردم، پای خود را بر دوش برخی دیگر از نامزد‌های انتخابات گذاشته و با توهین، تخریب و افترا اقدام به تبلیغات انتخاباتی نموده و با راه اندازی دوقطبی‌های «غیراخلاقی»، «غیرشرعی»، «غیرمنطقی» و برخلاف آرمان‌های نظام و نصایح و مطالبات امامین انقلاب اسلامی، محیط اجتماعی را آلوده ساختند. 

بلافاصله پس از پایان رأی‌گیری و مشخص شدن نتایج انتخابات، متأسفانه همان دوقطبی مذموم و ناپسند ادامه یافته و از حذف «کیف کش‌ها» در هیئت رئیسه مجلس و کمیسیون‌ها و... سخن گفتند. رفتار و مواضع پساانتخاباتی برخی برگزیدگان ملت از یک‌سو با استقبال وسیع سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه و امپراتوری رسانه‌ای غرب برای تبدیل شدن مجلس دوازدهم به میدان نبرد گلادیاتور‌ها مواجه شد و از سوی دیگر نگرانی بسیاری از دلسوزان و دغدغه داران نظام و عامه مردم را در پی داشت. 

ورود نمایندگان مجلس دوازدهم به جبهه بندی‌ها و دعوا‌هایی که این روز‌ها شاهد آن بوده‌ایم، بی‌شک نه به مصلحت نظام، نه به مصلحت مردم و نه به مصلحت مجلس است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها