کیهان: عدم مشارکت در انتخابات هیچ تاثیر مثبتی در وضعیت ما ندارد‌

کد خبر: 1277329

کیهان نوشت: عقل می‌گوید عدم مشارکت در انتخابات هیچ تاثیر مثبتی در وضعیت ما ندارد‌، بلکه اثرات منفی و مخرب داخلی و خارجی هم دارد.

کیهان: عدم مشارکت در انتخابات هیچ تاثیر مثبتی در وضعیت ما ندارد‌

گروه سیاست سایت  فردا - با نزدیک شدن به آخرین روزهای منتهی به برگزاری انتخابات بحث بر سر چگونگی شرکت در این آوردگاه گرم‌تر از قبل شده است.

روزنامه کیهان در این خصوص نوشته:  با یک حساب و کتاب منطقی در پاسخ به اینکه شرکت در انتخابات چه فایده‌ای دارد، باید گفت در دوره‌هایی که مشارکت کاهش یافت، آیا با کاهش مشارکت‌، مشکلات مردم برطرف شد؟، یا نه، شخصی مثل حسن روحانی بر مقدّرات اجرائی کشور حاکم شد و وضع آنچه نباید می‌شد، شد؟!

 ۸ یا ۴ سال زودتر اگر به جای اینکه نگاه به دست دشمن باشد، شاهد تلاش‌های صادقه برای حل مشکلات کشور بودیم، آیا اوضاع کشور اکنون چنین بود؟ 

با این نگاه منطقی و عقلانی باید تصمیم بگیریم که در انتخابات شرکت کنیم وضعیت مردم بهتر می‌شود یا شرکت نکنیم؟ کدام‌یک؟ عقل می‌گوید عدم مشارکت در انتخابات هیچ تاثیر مثبتی در وضعیت ما ندارد‌، بلکه اثرات منفی و مخرب داخلی و خارجی هم دارد. اگر در انتخابات شرکت کنیم یا نکنیم‌، در هر حال افرادی انتخاب می‌شوند، پس بهتر است با شرکت کردن و انتخاب پاک‌تر و شایسته‌تر افراد در انتخابات تاثیرگذار باشیم. با رای دادن به چنین افرادی نگذاریم که افراد نالایق بر ما مسلط شوند و باعث وارد شدن خسارات جبران‌ناپذیر به مردم شوند.

ثانیا رای دادن با وحدت مهم است. یکی از کلیدواژه‌های مؤکد اسلام و بزرگان اسلام از رسول اعظم و ائمه اطهار صلوات الله علیهم تا امامین انقلاب‌، وحدت و حضور مردم است و تاکنون نیز همین کلیدواژه رمز مقاومت و پیروزی ملت ایران بوده است. اگر توانستیم نظام طاغوت را سرنگون و تمام توطئه‌ها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنیم و به قله نزدیک شویم و با اقتدار گام دوم انقلاب را آغاز کنیم و زیر سایه ولایت مطلقه الهی به قدرت مطلق منطقه تبدیل شویم، به برکت همین مشارکت و وحدت بوده است.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها