آقای روحانی، نمی توانید نقش خود را در پایین آمدن مشارکت پاک کنید

کد خبر: 1267974

حسن روحانی در سالگرد مرحوم هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران مدعی مشارکت زیر پنجاه درصد در انتخابات سال ۹۸ و ۱۴۰۰ شد و بدون آنکه اشاره ای به نقش عملکرد دولت خود در این وضعیت داشته باشد به نهادهای نظارتی حمله کرد.

آقای روحانی، نمی توانید نقش خود را در پایین آمدن مشارکت پاک کنید

سرویس سیاسی فردا: حسن روحانی در سالگرد مرحوم هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران مدعی مشارکت زیر پنجاه درصد در انتخابات سال ۹۸ و ۱۴۰۰ شد و بدون آنکه اشاره ای به نقش عملکرد دولت خود در این وضعیت داشته باشد به نهادهای نظارتی حمله کرد. حسن روحانی در حالی به توصیف دلایل مشارکت زیر ۵۰ درصدی در دو انتخابات اخیر پرداخته که عملکرد دولت دوازدهم مخصوصا از سال ۹۷ تا ۱۴۰۰ به دلیل انفعال دولت او در مقابل دولت های غربی متعهد به برجام و بی عملی و بی برنامگی، منجر به افزایش چند برابری قیمت دلار، تورم بالای ۴۰ درصدی و کاهش رشد اقتصادی و ناملایمات اقتصادی و اجتماعی گردید و در نهایت به نارضایتی افکارعمومی از دولت او در پیمایش های انجام شده منجر شد.

این نارضایتی البته هنوز هم به پایان نرسیده و در جدیدترین پیمایش ها درصد نارضایتی از حسن روحانی همچنان از بالاترین عددهاست که به تعبیری ادعای او درباره انتخابات های سال ۹۸ و ۱۴۰۰  را زیر سوال می برد. حسن روحانی نمی تواند نقش خود و دولتش را در مشارکت پایین ۵۰ درصد در این دو انتخابات به راحتی پاک کند.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها