وحیدی: خسارات سیل در آستارا پیگیری می‌شود

کد خبر: 1245922

وزیر کشور: مشکلات مردم و خسارات سیل در مناطق سیل‌زده شهرستان آستارا بررسی و برای رفع آن پیگیری خواهیم کرد.

وحیدی: خسارات سیل در آستارا پیگیری می‌شود

وزیر کشور با تأکید بر اینکه خسارت مناطق سیل زده غرب گیلان به صورت ملی جبران می‌شود از ساخت زودهنگام پل تخریب شده سیبلی آستارا خبرداد.

احمد وحیدی عصر پنجشنبه در بازدید از مناطق سیل زده غرب گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش بی سابقه باران در غرب گیلان بویژه آستارا مشکلاتی را برای ساکنین منطقه فراهم کرد.

وی با تاکید بر سرعت بخشی در حل مشکلات مناطق سیل زده آستارا، افزود: پل سیبلی در محور تالش به آستارا تخریب شده و باید هرچه زودتر عملیات احداث این پل جهت تسهیل در عبور و مرور آغاز شود.

وزیر کشور با بیان اینکه از نزدیک مشکلات، چالش‌ها و نیازهای منطقه سیل زده غرب گیلان بررسی شد، گفت: حل زودهنگام مشکلات مناطق سیل زده گیلان دستور مؤکد آقای رئیس جمهور بوده و بر ما تکلیف است که چالش‌ها و مشکلات را برطرف کنیم.

وحیدی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در حل مشکلات مناطق سیل زده توسط مسئولان استانی و شهرستانی، بیان کرد: حل مشکلات و چالش‌های مناطق سیل زده غرب گیلان به صورت ملی هم پیگیری و دنبال می‌شود.

وی از ساخت زودهنگام پل تخریب شده سیبلی آستارا خبر داد و افزود: پس از ارزیابی خسارات وارد شده به منازل مسکونی، مغازه‌ها و باغات کشاورزی مناطق سیل زده گیلان، جبران خسارت می‌شود./مهر

حجم ویدیو: 10.72M | مدت زمان ویدیو: 00:02:08 دانلود ویدیو
۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها