کریمی اصفهانی در گفتگو با فردا مطرح کرد:

محاسن ورود مستقل پایداری به انتخابات

کد خبر: 1233395

فعال سیاسی اصولگرا گفت: تمام مجموعه ها، تشکل ها و گروه های مختلف سیاسی این دوره اجازه دهند که پایداری به تنهایی وارد میدان انتخابات شود؛ این اتفاق دو حسن دارد، نخست آنکه وزن پایداری مشخص می شود و ثانیا برای همیشه بزرگ بینی خودش را کنار می گذارد.

محاسن ورود مستقل پایداری به انتخابات

گروه سیاسی فردا: فصل انتخابات مجلس دوازدهم کم کم از راه می رسد و گروه های سیاسی تلاش می کنند تا در قالب ائتلاف های انتخاباتی شانس خود را برای ورود به پارلمان افزایش دهند. در این میان انتقادهایی به رویکرد جبهه پایداری وارد می شود؛ به عنوان نمونه محمدرضا باهنر اعلام کرد «پایداری نصف لیست تهران را خواسته وگرنه مستقل می‌آید».

احمد کریمی اصفهانی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره نقش و تأثیر پایداری در جریان اصولگرایی گفت: نخستین مرتبه نیست که پایداری برای ورود به ائتلاف انتخاباتی سهم خواهی می کند و آخرین مرتبه هم نخواهد بود. اساسا روش و رویکرد سیاسی پایداری بر مبنای سهم‌خواهی است.

وی افزود: جبهه پایداری وزنی در عرصه سیاسی کشور ندارد که بخواهد لیست مستقل دهد به همین دلیل وارد ائتلاف می شود. این مجموعه اگر راست می گوید در انتخابات پیش رو وارد ائتلاف با سایر گروه ها نشود چون بالاخره برای رقم زدن مشارکت حداکثری مردم رقابت سیاسی نیاز است.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تأکید کرد: پایداری یک بار برای همیشه خودش را امتحان کند تا وزن سیاسی اش در جامعه و نظام مشخص شود اما پایداری می داند بدون ائتلاف با سایر گروهای اصولگرا هیچ شانسی حتی برای رأی آوری یکی از اعضایش در انتخابات مجلس ندارد بنابراین هر زمان فصل انتخابات می شود شروع به سهم خواهی می کند و برای رسیدن به خواسته اش هم لابی گری می کند.

وی افزود: تمام مجموعه ها، تشکل ها و گروه های مختلف سیاسی این دوره اجازه دهند که پایداری به تنهایی وارد میدان انتخابات شود؛ این اتفاق دو حسن دارد، نخست آنکه وزن پایداری مشخص می شود و ثانیا برای همیشه بزرگ بینی خودش را کنار می گذارد.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه نمی توان با محدودنگری، کشورداری کرد، اظهار کرد: پایداری فقط خودش را مسلمان، انقلابی و پیرو ولایت می داند حال آنکه مشی پایداری با هیچ کدام از این مولفه ها نمی خواند. اگر بنا به محدودنگری بود که اسلام در جهان فراگیر نمی شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها