دری نجف‌آبادی: دشمن با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان است

کد خبر: 1181904

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان به دنبال انتقام گیری از اقتدارآفرینی نظام‌ اسلامی و با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان هستند؛ آنها از ایران قوی هراس دارند.

دری نجف‌آبادی: دشمن با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دشمنان به دنبال انتقام گیری از اقتدارآفرینی نظام‌ اسلامی و با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان هستند؛ آنها از ایران قوی هراس دارند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی روز سه شنبه سوم آبان در شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار کرد: حوادث پیش آمده در استان مرکزی جزئی و قابل اغماض بود و برخی کشته سازی ها که در استان های دیگر انجام شد در استان مرکزی وجود نداشت.

وی افزود: ملت بصیر ایران و نیروهای مسلح در مواجهه با حوادث اخیر خوش درخشیدند و حضور آگاهانه و هوشیارانه مردم در صحنه نعمت بزرگی است. ملت با بصیرت ایران تحت تاثیر تبلیغات بیگانگان قرار نگرفتند و اصناف، کارگران، دانشجویان و دانش آموزان و اقشار مختلف مردم عملکرد مطلوبی در این حوادث داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند که ما در اقدامات و پیشرفت کشور موفق نباشیم، قصد دارند کشور ما را از رشد و پیشرفت و تحول بازدارند، در این شرایط، در مقابل آنها ما باید تلاش خود را جهت افزایش راندمان کاری بالا ببریم، نباید شرایط موجود سبب کوتاهی و غفلت در اقدامات شود لذا باید کار مضاعف انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اصافه کرد: دشمنان به دنبال انتقام گیری از اقتدارآفرینی نظام‌ اسلامی و با دروغ پردازی به دنبال تضعیف انگیزه و خودباوری جوانان هستند، آنها از ایران قوی هراس دارند.

دری نجف آبادی با بیان اینکه سهل انگاری و تنبلی گناه است، گفت: همه باید دست در دست هم فعالیت خود را مضاعف کنند تا مسیر به خوبی پیش رود، در استان مرکزی اولویت ها باید مورد توجه باشد و مسکن ملی و تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر بسیار مهم است.

وی در خصوص ارتباط مردم و نهادها و ارگان ها و... بیان کرد: نظام اسلامی از مردم جدا نیست و در بطن مردم بوده و خدمتگذار مردم است و اقتدار و عظمت کشور به سبب پشتیبانی ملت است. خدمت به مردم وظیفه دینی و انقلابی است و ارتباط با مردم توسط مسئولین روز به روز باید تقویت شود چراکه نظام‌ اسلامی جدای از مردم نیست و در بطن مردم است. ستون فقرات نظام‌ اسلامی مردم هستند و در کنار تمامی ارکان مهم کشور مردم نقش مهمی دارند، خلق دستاوردهای عظیم در حوزه های مختلف به برکت حضور مردم است و باید مشارکت و حضور مردم در صحنه تقویت شود.

وی ادامه داد: اقتدار آفرینی نظام‌ اسلامی در عرصه های مختلف به دلیل پشتوانه محکم مردم است و توده مردم ایران پشتیبان و وفادار به آرمان های نظام اسلامی هستند.

دری نجف ابادی اضافه کرد: در حوادث اخیر تعداد بسیار اندکی از افرادی که فریب دروغ سازی های دشمن را خوردند در اغتشاشات شرکت کردند که البته برخورد نظام‌ اسلامی با فریب خوردگان همراه با مهربانی و رافت است، همچنین برخورد قاطع با لیدرهای اغتشاشگران و مواجب بگیران کشورهای غربی و اسرائیلی یک ضرورت مهم است که البته این افراد تعدادشان بسیار کم است و ملت ایران همواره نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ارتباط با بخش های مختلف به ویژه با دانشگاه ها و آموزش و پرورش باید بهتر و محکم تر باشد، اگر کرونا موانع و فاصله ای را ایجاد کرده باید به قبل بازگردیم.

دری نجف آبادی با اشاره به خانواده و بانوان افزود: اسلام جایگاه و عظمتی ویژه برای بانوان مطرح کرده است، نباید اجازه داد برخی مسائل انحرافی را در بین بانوان رواج دهند.

وی افزود: ضمن کار در حوزه بصیرت افزایی باید هوشیار بود که با گفتار و کردارمان آب به آسیاب دشمن نریزیم ، باید همواره حکیمانه و خردمندانه پیش رفت و اجازه سوء استفاده به دشمن نداد. دشمنان می خواهند از هر بهانه ای برای ضربه زدن به کشور استفاده کنند که مردم باید هوشیار باشند.

دری نجف آبادی در خصوص جهاد تبیین گفت: در این راستا همه باید گام بردارند، کارنامه کشور روشن است البته ممکن است نوساناتی نیز وجود داشته باشد اما در مجموع، این کارنامه درخشان است و باید با جهاد تبیین دستاوردهای کشور برای نسل جوان و نوجوان جامعه به خوبی تبیین شود بویژه اینکه دشمنان با بهانه های مختلف دنبال متهم کردن نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: استان مرکزی از ظرفیت ها و منابع خوبی برخوردار است و باید از تمام ظرفیت ها به خوبی در راستای انجام اقدامات بزرگ استفاده کرد تا استان مرکزی به عنوان استان شاخص در کشور مطرح شود./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها