«فردا» گزارش می‌دهد

انتصاب علی‌عسگری و حواشی

کد خبر: 1122145

رئیس پیشین صداوسیما یک سمت جدید گرفته و این موضوع با واکنش‌ها و انتقادات بسیاری همراه شده است.

انتصاب علی‌عسگری و حواشی

گروه سیاست سایت فردا - دیشب معلوم شد که علی عسگری رئیس سابق سازمان صداوسیما به عنوان مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس منصوب شده و این موضوع با واکنش‌ها و انتقاداتی همراه شد. انتقاداتی که عمدتا بر نداشتن سابقه و تجربه کاری مرتبط وی متمرکز شده بود. نکته دیگر اینکه این انتقادات از هر سو و فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی روان شد. 

مثلا روزنامه اصلاح‌طلب «آفتاب یزد» او را عکس یک کرده و با جمع‌آوری مجموعه‌ای از انتقادات در شبکه‌های اجتماعی این انتصاب را به یک دوربین مخفی تشبیه کرد. 

محمد سرشار، مدیرشبکه پویا تلویزیون نیز یک استوری توام با کنایه در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت: «هلدینگ پتروشیمی کودک و نوجوان سراغ ندارید؟!»

محمدسرافراز، رئیس اسبق صداوسیما نیز از جمله منتقدان بود و در صفحه توییتر خود نوشت: «جناب علی‌عسگری همانطور که رسانه ملی را با کمک خانواده و دو مرجع تصمیم ساز، از فروپاشی نجات داده و مخاطب آن را به پیش از هشتاد درصد رساند و معضلات کشور را یکجا حل کرد، اکنون در تراست خصولتی پتروشیمی خلیج فارس، مشکل مالی دولت را هم حل خواهد کرد!»

حمید رسایی، فعال سیاسی عضو جبهه پایداری نیز در نقد این انتصاب توییت کرد: «همان کسانی که با لابی پنهان خود، علی عسگری را به ریاست صداوسیما رساندند و تمام تلاش‌شان را کردند تا اشتباه ترین رئیس سازمان صداوسیما باز هم ابقا شود، همانها او را به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رساندند.»

شبکه‌های اجتماعی و به خصوص توییتر هم پر بود از واکنش‌ها و انتقادات کاربران. در اغلب موارد اما آنچه یادآوری شده این بود که پیش‌تر نیز شاهد انتصاباتی شوکه کننده بوده و دیده‌ایم که فردی بدون تخصص در جایگاهی قرار گرفته و مسئول شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها