لیست آپارتمان‌های خوش قیمت تهران در کیلید به‌روز شد

کد خبر: 1090090
لیست آپارتمان‌های خوش قیمت تهران در کیلید به‌روز شد

درحالی‌که بسیاری از متقاضیان خرید و اجاره مسکن در انتظار معرفی دولت جدید و معرفی کابینه برای ارزیابی اقتصاد و آینده بازار مسکن هستند. بسیاری از کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بر این باورند که شرایط تحریم‌ها، تورم روزافزون، ناکارآمدی بخش تولید و همچنین معلق بودن برجام درگذشته فشار بسیاری را بر اقتصاد کشور وارد کرده و باتوجه‌به نبود منابع آن‌چنانی دولت جدید حداقل در کوتاه‌مدت نمی‌توان به بهبود اوضاع اقتصادی کشور امیدوار بود.

صاحب‌نظران حوزه مسکن معتقدند که فروکش کردن حجم تقاضای سرمایه‌ای در بازار مسکن در اواخر سال گذشته باعث ثبات قیمت‌ها شد زیرا به دلیل کاهش قدرت خرید شهروندان تقاضای واقعی برای خرید به بازار صورت نگرفت و جلوی تقاضای سرمایه‌ای نیز گرفته شد به همین دلیل پیش‌بینی می‌شود که با استقرار دولت جدید از شهریورماه به بعد بازار مسکن اندکی تحرک یابد.

این در حالی است که حسن محتشم عضو هیئت‌مدیره انجمن انبوه‌سازان استان تهران با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور جدید اعلام کرده که سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته خواهد شد به این مسئله تاکید کرده که در حال حاضر حدود 400 هزار واحد به‌وسیله بخش خصوصی ساخته می‌شود که انتظار می‌رود تا رئیس‌جمهور جدید سیاستی را اتخاذ کند که بدون دخالت مستقیم دولت 600 هزار واحد نیز سالانه ساخته شود.

محتشم بر این باور است که با برنامه‌ریزی دولت و فعالیت بخش خصوصی قیمت‌ها خودبه‌خود کنترل می‌شود و تا حد زیادی تقاضای بازار حتی تقاضای سرمایه‌ای نیز پاسخ داده می‌شود. این در حالی است که با فعال‌شدن حوزه ساخت‌وساز مسکن به طور طبعی اشتغال‌زایی نیز رونق یافته و اقتصاد نیز وضعیت مناسب‌تری را می‌یابد.

 اما اگر به بررسی وضعیت بازار مسکن در تیرماه سال جاری بپردازیم به‌وضوح مشاهده می‌شود که متوسط قیمت یک مترمربع مسکن در شهر تهران 30 میلیون و 44 هزار تومان بوده که در مقایسه با خردادماه 3/1 درصد و نسبت به تیرماه سال گذشته 7/43 درصد افزایش را داشته است که این امر باتوجه‌به کمبود نقدینگی شهروندان باعث شده که تقاضا برای خرید مسکن به میزان چشمگیری کاهش یابد.

بر پایه داده‌ها و آمارهای بانک مرکزی تعداد معاملات انجام شده در این ماه معادل 1/5 هزار فقره بوده که این میزان نسبت به خردادماه 6/0 درصد و حتی نسبت به تیرماه سال گذشته 9/63 درصد کاهش را داشته است که تمامی این آمارها بیانگر شرایط نامناسب حاکم بر بازار مسکن است.

در چنین شرایطی به‌صراحت می‌توان گفت که بسیاری از شهروندان برای فرار از مهاجرت به مناطق حاشیه‌ای کلان‌شهر تهران به سمت خرید آپارتمان‌های ریز متراژ سوق یافته‌اند که بر اساس آمارها بیشترین میزان از معاملات در تیرماه سال جاری را آپارتمان‌های با زیربنای 50 تا 60 مترمربعی با سهم 4/15 درصدی داشته‌اند که این امر نشان دهند افزایش تقاضا برای خرید آپارتمان 50 متری در تهران و حتی آپارتمان‌های 60 متری است.

در چندساله گذشته که بازار مسکن با بحران کنونی مواجه نبود بیشتر افرادی که تنها زندگی می‌کردند، دانشجویان و افرادی که برای کار به تهران مهاجرت می‌کردند متقاضیان اصلی اجاره و خرید آپارتمان 50 متری در تهران بودند و با خرید و اجاره این آپارتمان‌ها در نزدیکی محل کار یا تحصیل خود سعی می‌کردند که زندگی آرامی را سپری کنند.

اما این روزها با افزایش قیمت‌ها هنجارهای زندگی در تهران نیز تغییر چشمگیری را داشته و خانه اولی‌ها و خانواده‌های 2 تا 3 نفره نیز بر شمار متقاضیان خرید آپارتمان 50 متری در تهران افزوده شده‌اند تا با سکونت در این آپارتمان‌ها ناچار به زندگی در حاشیه شهر تهران نشوند.

بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان 50 متری در تهران معتقدند که زندگی در آپارتمان‌های کوچک در تهران که دسترسی به‌تمامی امکانات آسان‌تر است بر زندگی در آپارتمان‌های بزرگ‌تر حاشیه کلان‌شهر تهران ارجعیت داشته و به همین دلیل اقدام به خرید آپارتمان 50 متری در تهران و حتی اجاره آنها می‌کنند.

به همین دلیل خانه اولی‌ها و خانواده‌های 2 تا 3 نفره با به‌کاربردن وسایل خانگی در اندازه‌های کوچک‌تر و کم جا و همچنین انتخاب رنگ‌های مناسب در دیزاین آپارتمان خود سعی می‌کنند تا بهترین استفاده را از فضا برده و حتی با خرید آپارتمان 50 متری در تهران زندگی آرام و سرشار از آرامشی را داشته باشند.

اما باتوجه‌به افزایش شمار متقاضیان خرید آپارتمان 50 متری در تهران اگر شما هم جزو علاقه‌مندان خرید این آپارتمان‌ها هستید برای انتخابی مناسب و مقرون‌به‌صرفه در تمامی مناطق تهران بهتر است که سری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید زده و ضمن انتخاب نام محله موردنظر خود و واردکردن متراژ به مشاهده آگهی‌های کارشناسی شده در این و بسایت بپردازید و با ارزیابی آنها موردی مناسب با بودجه و انتظارات خود را بیابید.

در این میان برخی از شهروندان سعی می‌کنند که در محله‌های خوب و پر طرف‌دار حتی در آپارتمان‌های ریز متراژ سکونت کنند به همین دلیل اگر شما هم از جمله این افراد هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که همراه با ما گشت و گذاری به دو محله پرطرف‌دار تهران داشته باشید تا شاید این مناطق را برای سکونت خود مناسب بدانید.

یکی از محله‌هایی که امروز به شناسایی آن می‌پردازیم در مرز بین مناطق 7 و 3 شهرداری تهران قرار گرفته و یکی از محله‌های قدیمی تهران به شمار می‌رود. محله سیدخندان که به‌وسیله پل سیدخندان مناطق 3 و 7 را به یکدیگر متصل می‌کند به دلیل سرزنده بودن یکی از مناطقی محسوب می‌شود که شمار زیادی از شهروندان علاقه‌مند به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان هستند.

اگر مروری به گذشته محل سیدخندان داشته باشیم به این مسئله پی خواهیم برد که این محله روستایی جذاب و خوش‌آب‌وهوا در شمال شرق تهران بوده که به‌مرورزمان بافت آن تغییریافته و با افزایش ساخت‌وسازها شکلی شهری را به خود گرفته است اما هنوز هم آثاری روزگار گذشته در این محله باقیمانده است که این ویژگی محله سیدخندان را برای افرادی که دوستدار زندگی در محله‌ای قدیمی هستند جذاب کرده است به همین دلیل اگر شما هم از دوستداران و علاقه‌مندان این محله‌ها هستید با اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان می‌توانید حس و حال زندگی در یک محله اصیل و قدیمی را داشته باشید.

محله سیدخندان که شاهراه ارتباطی بین غرب و شرق تهران است امکان تردد به‌تمامی نقاط کلان‌شهر تهران را فراهم کرده زیرا این محله از شمال به بزرگراه رسالت، از جنوب به ستاد فرماندهی نیروی انتظامی، از شرق به بزرگراه صیاد شیرازی و از غرب به خیابان سهروردی شمالی دسترسی دارد که این ویژگی باعث شده که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان در یکی از خوش‌مسیرترین محله‌ها به سکونت بپردازند.

همان‌طور که گفته محله سیدخندان یکی از مناطق پرتردد شهر تهران است زیرا در هر گوشه و کناری از این خیابان فروشگاه‌ها و مغازه‌های متنوع قرار دارد که هرآنچه که برای یک زندگی لازم است را می‌توان از این فروشگاه‌ها خریداری کرد به همین منظور روزانه شمار زیادی از شهروندان خریدهای خود را از این محله انجام می‌دهند با این ویژگی متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان در بیشتر ساعات روز شاهد ترافیک در این محله خواهند بود.

اما در کنار مغازه‌ها و فروشگاه‌های متنوعی که در حاشیه‌های این خیابان وجود دارد مرکز خرید اندیشه و فروشگاه‌های جانبو و کوروش زمینه‌های یک خرید ایده‌آل را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان و حتی علاقه‌مندان به پاساژ گردی و خرید فراهم کرده است.

باتوجه‌به اینکه محله سیدخندان درگذشته بافتی روستایی و سرسبز را داشته است هنوز هم بوستان‌هایی در این محله وجود دارد که فضای این محله را زیبا و جذاب کرده. در این منطقه بوستان معروف و صاحب‌نام اندیشه، بوستان مادران و پارک رسالت حس و حال بافت روستایی گذشته را در ساکنان و علاقه‌مندان به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان حفظ کرده و بستری را ایجاد کرده شهروندان از اقصی‌نقاط تهران نیز به این بوستان‌ها مراجعه کنند و با استفاده از طبیعت زیبای آنها لحظات خاطره انگیزی را برای خود، دوستان و خانواده به ثبت برسانند.

 محله سیدخندان برای رستوران گردان نیز محله جذاب و هیجان‌انگیز است زیرا بازار رستوران‌ها در این منطقه بسیار گرم است و هدر هر گوشه و کناری از این محله یک رستوران جذاب به فعالیت می‌پردازد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر مسیرتان به سمت سیدخندان رسید و یا اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان کرده‌اید سری به یکی از رستوران و فست‌فودهای بنیس، ضیافت، چوگان، ماهی سفید، ممتاز، سالار، نیزار، محمدیه و پدر خوب زده و طعم خوش غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران‌ها تجربه کنید.

اما اگر گذرتان به محله سیدخندان بیفتد به طور حتم شلوغی در بخش از این محله توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. وجود آبمیوه و بستنی‌فروشی معروف و مشهور پالیزی در این خیابان شرایطی را ایجاد کرده که علاوه بر ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان شهروندان بسیاری از نقاط مختلف تهران برای خوردن آبمیوه‌ها و بستنی‌های پالیزی به این خیابان مراجعه کنند و در کنار این آبمیوه‌فروشی همیشه صف‌های طولانی و ترافیک‌های زیادی در این محدوده دیده شود.

در کنار این امکانات در محله سیدخندان مراکز تاریخی و فرهنگی نیز به چشم می‌خورد. موزه رضا عباسی، فرهنگسرای معروف و مشهور ارسباران و سرای محله سیدخندان در این محله شرایطی را ایجاد کرده که خانواده‌های بسیاری با برنامه‌ریزی برای فرزندان خود در این مراکز فرهنگی اوقات پرباری را برای آینده آنها رقم زنند و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان هیچ نگرانی را در خصوص خالی بودن اوقات بیکاری فرزندان خود نداشته باشند.

اما دوستداران ورزش نیز در این محله زندگی خوبی را خواهند داشت زیرا علاوه بر فرهنگسرای ارسباران و سرای محله سیدخندان که از کلاس‌های ورزشی متنوعی برخوردار است باشگاه صیاد شیرازی و استخر پیام نیز شرایطی را ایجاد کرده که ساکنان و افرادی که اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان می‌کنند در صورت تمایل به این مراکز ورزشی مراجعه کرده بیش از گذشته به‌سلامت خود و خانواده اهمیت دهند.

افرادی که اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان می‌کنند در صورت نیاز به استفاده از خدمات پزشکی و درمانی نیز با سکونت در این محله نگرانی را دراین‌رابطه نخواهند داشت زیرا بیمارستان قمر بنی‌هاشم، بیمارستان امام علی و درمانگاه پگاه این امکان را فراهم کرده‌اند که ساکنان در صورت نیاز به این مراکز مراجعه کرده و از خدمات تخصصی و ویژه این مراکز بهره‌مند شوند.

اما آنچه که برای اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان ضروری است توجه به این مطلب است که در کنار خانه‌های قدیمی این محله آپارتمان‌های مدرن و لوکسی وجود دارد که قدرت انتخاب برای علاقه‌مندان به سکونت در این محله را افزایش داده است به همین دلیل اگر زندگی در آپارتمان‌های لوکس را می‌پسندید نیز در این محله می‌توانید به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید.

به‌طورکلی قیمت اجاره و خرید آپارتمان در سیدخندان بالاست بنابراین اگر تمایل به سکونت در این محله را دارید در خیابان‌های جلفا، ارسباران و خرمشهر باید از سطح درآمدی بیشتری برخوردار باشید.

ازآنجاکه بسیاری از شهروندان محله سیدخندان را منطقه‌ای اعیان‌نشین می‌دادند بر پایه داده‌های سامانه هوشمند کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع آپارتمان در این محله حدود 47 میلیون و 100 هزار تومان است و هر فردی برای تهیه یک واحد مسکونی متوسط به‌صورت تخمینی باید هزینه‌ای بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان بپردازند. در این شرایط اگر شما هم قصد خرید آپارتمان در سیدخندان را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که در اولین فرصت سری با استفاده از تلفن همراه و رایانه خودسری به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید بزنید و به بررسی فایل‌های ثبت شده در این سامانه بپردازید.

477

 اما یکی دیگر از محله‌هایی که امروز به بررسی آن می‌پردازیم محله جذاب و خوش‌آب‌وهوای باغ فیض است که در شمال غرب تهران و منطقه 5 شهرداری قرار گرفته است.

محله باغ فیض که درگذشته شکلی روستایی را داشته است مملو از درختان توت بوده و به دلیل باغ‌های فراوان یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای غرب تهران بوده است اما رفته‌رفته با افزایش ساخت‌وسازها این باغ‌های زیبا جای خود را به ساختمان‌ها و آپارتمان‌های لوکس و مدرن داده که این مسئله باعث شده بسیاری از شهروندان تمایل به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض داشته باشند.

وقتی وارد محله باغ فیض می‌شوید در بخش شمالی اتوبان همت، در بخش جنوبی اتوبان شهید حکیم، در غرب اتوبان ستاری و در شرق به اتوبان اشرفی اصفهانی را خواهید دید به همین دلیل باتوجه‌به دسترسی‌های مناسب این محله به افرادی که اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض را می‌کنند با استفاده از بزرگراه‌ها و اتوبان‌های این محله امکان تردد آسان به هر نقطه از شهر تهران را دارند.

همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد محله باغ فیض منطقه‌ای سرسبز و خوش‌آب‌وهوا است که هنوز هم نشانه‌هایی از باغ‌های گذشته در این محله به‌یادگارمانده است. بوستان‌های شمشاد، فرشته، نوید، میخک، مهتاب و همچنین پارک بزرگ کاج در این محله علاوه بر زیبایی بخشیدن و سرسبز کردن این محله این امکان را فراهم کرده که ساکنانی که اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض کرده‌اند به همراه دوستان و خانواده ساعاتی از روز را در این بوستان‌ها گذرانده و ضمن استشمام هوای فرح‌بخش به تجدید قوا بپردازند.

محله باغ فیض به لحاظ برخورداری از مراکز تجاری و خرید نیز در وضعیت مناسبی قرار دارد زیرا مرکز خرید آرمان در اشرفی اصفهانی، مجتمع تجاری کوروش در بزرگراه ستاری، مجتمع تجاری مهر و پیامبر و همچنین مرکز خرید بزرگ و مشهور تیراژه در بزرگراه اشرفی اصفهانی زمینه‌ای را فراهم کرده که علاوه بر ساکنان و افرادی که اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض می‌کنند شهروندان بسیاری نیز از نقاط مختلف تهران به این مراکز خرید مراجعه کرد و علاوه بر خرید از فروشگاه‌ها از سینما، مراکز تفریحی و رستوران‌های این مراکز استفاده کنند.

علاوه بر امکانات رفاهی و تفریحی در محله باغ فیض بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی مناسبی نیز ایجاد شده است که ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض که نیاز به برخورداری از مراقبت‌های پزشکی و درمانی دارند به‌سهولت به این مراکز رفته و از خدمات آنها استفاده کنند که از جمله این مراکز می‌توان به بیمارستان آفتاب، بیمارستان فردا، مرکز چشم‌پزشکی باغ فیض و مرکز خدمات درمانی فروغ درمان اشاره کرد.

 محله باغ فیض برای ورزش دوستان نیز منطقه‌ای مناسب برای زندگی محسوب می‌شود زیرا در این محله باشگاه‌های ورزشی متعددی چون مجموعه ورزشی آرمان، آکادمی ورزشی نهج‌البلاغه، باشگاه ورزشی راستی و همین‌طور مجموعه ورزشی ایسیله به فعالیت می‌پردازند که زمینه سپری کردن یک زندگی سلامت را برای ساکنان و متقاضیان اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض که علاقه‌مند به ورزش هستند فراهم کرده‌اند.

در محله باغ فیض ساختمان‌های بلند و برج‌ها نیز توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند پس اگر شما هم جزو علاقه‌مندان به زندگی در برج‌های لوکس هستید در 6 برج مسکونی که در این محله وجود دارد و همچنین برج بلند آرمان می‌توانید اقدام به اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض کنید. 

قیمت اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض متوسط رو به بالاست اما متقاضیان برای سکونت در خیابان‌های مطرحی همچون اشرفی اصفهانی، زارع، قانع، طالقانی و ابراهیم باید هزینه به نسبت بالاتری را در نظر بگیرند.

بر مبنای داده‌های سامانه هوشمند کیلید قیمت تخمینی یک مترمربع واحد مسکونی در محله باغ فیض 35 میلیون و 100 هزار تومان است که متقاضیان خرید آپارتمان در باغ فیض برای خرید یک واحد مسکونی متوسط به طور تخمینی باید هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 148 میلیون تومان بپردازند.

باتوجه‌به تنوع قیمتی و امکانات آپارتمان‌ها در محله باغ فیض اگر شما هم قصد اجاره و خرید آپارتمان در باغ فیض را دارید برای یک انتخاب مناسب به شما پیشنهاد می‌کنیم که در این روزهای سخت کرونایی به‌جای مراجعه پی‌درپی به آژانس‌های املاک این محله با چند کلیک ساده به سامانه هوشمند و تخصصی کیلید مراجعه کنید و ضمن انتخاب نام محله باغ فیض به جستجوی ملک موردنظر خود بپردازید.

 با بهره‌گیری از سامانه هوشمند و تخصصی کیلید شما پس از انتخاب نام محله موردنظر می‌توانید تمامی آگهی‌ها و فایل‌های کارشناسی شده را مشاهده کنید و با دریافت اطلاعات جامعی همانند موقعیت مکانی، متراژ، طبقه، تعداد اتاق‌های خواب، متراژ انباری، آسانسور، پارکینگ، سیستم گرمایشی و سرمایشی، نوع کف‌پوش و حتی نوع کابینت‌ها به رؤیت تصاویر واقعی از آپارتمان‌ها پرداخته و انتخابی مناسب را داشته باشید.

با برخورداری از این اطلاعات شما بدون اتلاف زمان می‌توانید با بازدید غیرحضوری ضمن تصویرسازی ذهنی چیدمان منزل خود را صورت داده و پس از انتخاب با شماره درج شده در بخش انتهایی آگهی ثبت شده تماس بگیرد و درخواست بازدید حضوری را داشته باشید.

 در این حالت و پس از بازدید حضوری اگر تصمیم به خرید و حتی اجاره آپارتمان را داشتید ضمن هماهنگی و توافق با مالک می‌توانید مراتب عقد قرارداد نهایی را صورت دهید با این اقدام علاوه بر اینکه باتوجه‌به شرایط پاندمی کرونا مجبور به جستجوی آپارتمان با مراجعه حضوری در آژانس‌های املاک نمی‌شوید و اصول قرنطینه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را زیر پای نمی‌گذارید بلکه در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هزینه اضافی به بازدید غیرحضوری از شمار بیشتری آپارتمان پرداخته و ضمن حفظ سلامت خود و خانواده متناسب باسلیقه و بودجه خود آپارتمانی مناسب را انتخاب می‌کنید.  

اما خدمات سامانه هوشمند و تخصصی کیلید تنها محدود به ارائه فایل‌ها و آگهی‌های ثبت شده نیست بلکه اگر شما با مشاهده آگهی‌ها فایل‌های ثبت شده در این سامانه گزینه‌ای متناسب با بودجه و سلیقه خود را نیافتید این امکان را خواهید داشت که ضمن واردکردن مشخصات ملک موردنظر، محله و حتی بودجه خود در این سامانه درخواست جستجو دهید تا سامانه هوشمند کیلید با ارسال این اطلاعات به آژانس‌های محله موردنظر امکان انتخاب ملکی متناسب با شرایط شما را فراهم کند.

 در این صورت اگر آپارتمانی متناسب با شرایط شما در محله موردنظر یافته شود از طریق سامانه هوشمند کیلید به شما اطلاع داده می‌شود تا در صورت تمایل به بازدید نهایی پرداخته و در صورت انتخاب و توافق با مالک اقدام به عقد قرارداد خرید و حتی اجاره آپارتمان کنید علاوه‌برآن با استفاده از بلاگ ین سامانه می‌توانید اطلاعات جامعی را در خصوص محله‌های مختلف کسب کرده و با دانشی کامل به جستجوی ملک موردنظر خود و خانواده بپردازید.

اما پس از خرید و اجاره آپارتمان این امکان را نیز خواهید داشت که با استفاده از بلاگ سامانه هوشمند کیلید اطلاعاتی در خصوص دیزاین و دکوراسیون آپارتمان ها کسب کرده و با بکار گیری آنها در آپارتمان خود محلی زیبا، جذاب و مملو از آرامش را برای زندگی خود در کنارخانواده خلق کنید.

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها