تظاهرات برای برکناری نتانیاهو همچنان ادامه دارد

کد خبر: 1259718

در حالی که عصر امروز اعتراض صهیونیست‌ها به ادامه حضور نتانیاهو در قدرت منجر به درگیری و دستگیری ۶ معترض شده بود، این تظاهرات علاوه بر قدس محل اقامت اصلی نتانیاهو در قیساریه، حیفا و تل‌آویو هم ادامه پیدا کرد.

 تظاهرات برای برکناری نتانیاهو همچنان ادامه دارد

در حالی که عصر امروز اعتراض صهیونیست‌ها به ادامه حضور نتانیاهو در قدرت منجر به درگیری و دستگیری ۶ معترض شده بود، این تظاهرات علاوه بر قدس محل اقامت اصلی نتانیاهو در قیساریه، حیفا و تل‌آویو هم ادامه پیدا کرد.

وای نت پایگاه برخط روزنامه یدیعوت آحارانوت در خبری در این رابطه اعلام کرد بیش از هزار نفر با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز در حیفا خواهان استعفای فوری بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری شدند.

در این تظاهرات که از مرکز کرمل به سوی چهارراه حوریف این شهر برگزار شد، تظاهر کنندگان با سر دادن شعارهای مختلف و با حمل پارچه نوشته‌‌هایی خواهان روی کار آمدن کابینه‌ای مسئولیت پذیر شدند که نسبت به امنیت شهروندانش احساس وظیفه کرده و بتواند جای کابینه فساد و خودمگی را که صرفا در تویتر فعال بوده و حاضر است همه را جهت حفظ رهبر این کابینه فدا کند، بگیرد.

در همین راستا شماری از صهیونیست‌ها در مقابل ویلای محل اقامت بنیامین نتانیاهو در شهر قیساریه واقع در سواحل مدیترانه تجمع کرده و خواهان استعفای فوری وی هستند.

این افراد از صبح امروز در این محل تجمع کرده و به گفته رسانه‌های عبری زبان چند بار نیز با نیروهای امنیتی موجود در اطراف آن درگیر شدند.

شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی کان هم در این رابطه خبر داد، دست کم 6 نفر از تظاهرات کنندگان که در مقابل ویلای نتانیاهو تحصن کرده بودند، بازداشت شدند.

نتانیاهو به همراه خانواده‌اش به رغم وقوع جنگ، به این شهر ساحلی آمده و مشغول گذراندن تعطیلات آخر هفته خود بود.

یدیعوت آحارانوت در این رابطه خبر داد، ده‌ها نفر از معترضین به سیاست‌های نتانیاهو در مقابل ویلای نتانیاهو تجمع کرده و با سردادن شعارهای مختلف خواهان استعفای فوری وی شدند.

معترضین اعلام کردند، امشب نیز تظاهرات مشابهی را برای برکناری نتانیاهو به دلیل شکست‌ها و ناکامی هایش در این جنگ ترتیب خواهند داد.

گفتنی است طی هفته‌های اخیر معترضین به شکل مستمری در مقابل محل اقامت نتانیاهو در خیابان غزه در قدس دست به تظاهرات زده و این اعتراضات حتی به درگیری با پلیس هم منجر شد.

شهر تل‌آویو نیز همچنان یکی از کانون‌های اعتراضات علیه نتانیاهو و سیاست‌های وی و نیز ائتلاف محسوب می‌شود.

در این شهر تظاهرات کنندگان با حمل نوشته‌‌هایی خطاب به نتانیاهو گفتند ما به خاطر اشتباهات تو می‌میریم، از زندگی ما برو بیرون./تسنیم

 تظاهرات گسترده خانواده اُسرای غزه در تل‌آویو

خانواده اُسرای صهیونیستی که در غزه هستند، امشب در حال برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در تل‌آویو هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خانواده اُسرای صهیونیستی که در نوار غزه هستند امشب  در حال برگزاری تظاهرات گسترده‌ای در تل‌آویو هستند.

قرار است که برای نخستین بار یکی از اُسرایی که از غزه آزاد شده در این تظاهرات سخنرانی کند.

روز جمعه در پنجاه و ششمین روز از آغاز تجاوز صهیونیستها به نوار غزه رژیم صهیونیستی پس از آتش‌بسی که یک هفته به طول انجامید، حملات خود را به این منطقه از سر گرفت.

یک روز قبل‌تر (پنجشنبه) هفتمین مرحله از تبادل اسرا بین حماس و رژیم صهیونیستی صورت گرفت که در جریان آن، صهیونیستها ۳۰ فلسطینی را آزاد کردند و هشت اسرائیلی هم آزاد شدند.

صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که هم اکنون، بر سر آتش‌بس، هیچ مذاکره‌ای با رژیم صهیونیستی در جریان نیست.

العاروری به شبکه خبری الجزیره گفت: تا زمان پایان حملات و آتش‌بس کامل، هیچ تبادل اسیری در کار نیست. اسرائیل اصرار دارد که هنوز زنان و کودکان [اسرائیلی نزد حماس] هستند، ولی ما گفتیم که تمامی زنان و کودکان را تحویل دادیم».

وزارت بهداشت غزه خبر داد که در جریان حملات روز جمعه رژیم صهیونیستی، ۱۷۸ نفر شهید و ۵۸۹ نفر نیز زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که از ابتدای حملات رژیم اسرائیل به غزه تاکنون ۱۵۲۰۷ نفر به شهادت رسیده و ۴۰۶۵۲ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین خبر داد که طی ساعات گذشته رژیم اسرائیل با ارتکاب دهها جنایت، موجب شهادت ۱۹۳ نفر و زخمی شدن ۶۵۲ نفر دیگر شده است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها