شارژ یارانه معیشتی 880 هزار تومانی تا ساعاتی دیگر در حساب یارانه بگیران | نحوه استعلام مبلغ یارانه تشویقی رمضان

کد خبر: 1283648

حساب یارانه کالابرگ این افراد از امروز شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ شارژ می شود.

شارژ یارانه معیشتی 880 هزار تومانی تا ساعاتی دیگر در حساب یارانه بگیران | نحوه استعلام مبلغ یارانه تشویقی رمضان

خبرنگار شکیبا بقال زاده: طرح کالابرگ الکترونیک از اوایل سال جاری در قالب یارانه کالابرگ اجرا شده است.استقبال مردم از طرح یارانه کالابرگ نشان می‌­دهد که طرح فوق توانسته است بر معیشت مردم اثرگذار باشد. طرح یارانه کالابرگ به سه ماه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد. مرحله اول یارانه کالابرگ در 17 بهمن ماه به مناسبت فرارسیدن 22 بهمن ماه شارژ شد. مرحله دوم یارانه کالابرگ در 17 اسفند ماه همزمان با هلول ماه مبارک رمضان شارژ شد و زمان شارژ مرحله سوم یارانه کالابرگ در فروردین 1403 اعلام شد.

در فروردین ماه هم مانند سال قبل مبلغی با عنوان یارانه برای خانوارها واریز خواهد شد که این مبلغ بسته به دهک‌بندی خانوارها مبلغ و زمان متفاوتی دارد.

به گزارش سلام نو، عبدالله دارایی روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای مرحله سوم طرح کالابرگ الکترونیک اظهار کرد: در این طرح «شرط ۲۰۰ هزار تومان حداقل خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان به ازای هر نفر از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: برنامه کالا برگ الکترونیکی از طریق سایت و یا اجرای کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* قابل دریافت است. شماره تلفن «۶۳۶۹» برای اعلام شکایت و انتقاد از محل‌های اجرای طرح کالابرگ تعیین شده است.

این مسئول تصریح کرد: برای استفاده از این طرح، دولت شبکه ملی اعتبار (شما) را بر اساس هر کدملی راه‌اندازی کرده تا با استفاده از آن، سرپرستان خانواده بتوانند مانده اعتبار یارانه خود را مشاهده کنند و همچنین از موقعیت مکانی ۲۱۱ هزار فروشگاه‌ متصل به طرح و لیست اقلام مطلع شوند.

وی گفت: مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک تا ۱۷ فروردین ماه ادامه دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها