مشاوره انجام پایان نامه ارشد و دکتری

کد خبر: 1061633

نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد برای برخی از دانشجویان یکی از سخت ترین کارهای دانشجویی است. زیرا فکر می کنند توانایی این کار را ندارند و یا فرصتشان محدود است. برخی از دانشجویان هم از مشکلاتی که ممکن است پیش رویشان قرار بگیرد و پایان نامه شان مورد تایید قرار نگیرد، ترس و واهمه دارند. نداشتن فرصت کافی برای نوشتن پایان نامه هم از دیگر مشکلاتی است که باعث می شود برخی از دانشجویان به سمت پایان نامه آماده بروند. اما این کار مشکلاتی را به دنبال دارد. پس بهترین کار کمک گرفتن از مشاوره های یک موسسه انجام پایان نامه است.

گذشته از غیراخلاقی بودن خرید پایان نامه آماده، شایر مشکلات آن عبارتند:

OIajZH5KMqVy

تکراری بودن پایان نامه

برخی از افراد سودجو پایان نامه های آماده را به چندین نفر می فروشند. مثلا یک پایان نامه را ممکن است به چند نفر بفروشند که در ابتدا شاید با مشکلی روبرو نشوید. اما همین که در پایان کار بخواهید آن را در سامانه ایرانداک ثبت کنید، دچار مشکل می شوید.

بی کیفیت بودن محتوای پایان نامه

اگر به سراغ یک پایان نامه آماده بروید، هیچ تضمینی وجود ندارد که محتوای آن درست و اصولی باشد. چه بسا بسیاری از قسمت های آن کپی شده از سایر پایان نامه ها باشد. همچنین ممکن است محتوای پایان نامه از نظر علمی درست نباشد و یا قسمت های مختلف آن ربطی به هم نداشته باشند.

رد شدن پایان نامه توسط داوران

ممکن است استاد راهنما فرصت کافی برای بررسی پایان نامه از نظر اصل بودن را نداشته باشد. اما اگر داوران و یا بخش بررسی پایان نامه در دانشکده متوجه آماده بودن پایان نامه شوند، مدرک تحصیلی شما باطل می شود. در روز دفاعیه شما باید بتوانید به سوالات داوران پاسخ دهید و به آنچه که در متن نوشته اید، مسلط باشید. کمترین اشتباه وضعیت پایان نامه را افشا می کند. پس ریسک نکنید و به سراغ پایان نامه های آماده نروید.

چطور پایان نامه بنویسیم؟

برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد قبل از هر چیز باید به سراغ منابع بروید و مطالعه مختصری بر روی موضوع داشته باشید. متاسفانه بسیاری از دانشجویان موضوع را بدون میل و علاقه و فقط برای تمام کردن تحصیل انتخاب می کنند. تا هر زمانی که پایان نامه ادامه داشته باشد، این موضوع همراه شما باقی می ماند.

بسیاری از دانشجویانی که انجام پایان نامه شان مدت ها طول می کشد، از ابتدا به سراغ موضوعات مورد علاقه شان نمی روند. حتی گفته می شود در شروع پایان نامه کارشناسی ارشدباید برای انتخاب موضوع هم مطالعه مختصری داشته باشید. سپس باید موضوع پایان نامه را انتخاب کرده و بعد هم پروپوزال را بنویسید.

wpwteEwMOaKi

انتخاب موضوع پایان نامه

برای این کار باید به سراغ یک موضوع بکر و جدید بروید. البته بعد از انتخاب موضوع پایان نامه باید به سراغ سایت ایرانداک یا سیلیکا بروید تا تکراری نبودن موضوع را اثبات کنید. سپس موضوع انتخاب شده را به تایید گروه و دانشکده می‌رسانید. توجه داشته باشید برای نوشتن پایان نامه باید موضوعاتی را انتخاب کنید که منابع بیشتری دارند.

اگر موضوعی را انتخاب کنید که هیچ منبع یا رفرنسی نداشته باشد، بعدها برای کار پایان‌نامه نویسی با مشکلات جدی روبرو می‌شوید. زمان زیادی را باید صرف تحقیق و تفحص کنید.

از سوی دیگر در برنامه ریزی برای نوشتن پایان نامه باید موضوعات کاربردی و تاثیرگذار را انتخاب کنید. چرا که بعد از اتمام کار باید از پایان‌نامه خود مقاله استخراج کنید. اگر موضوع پایان‌نامه کاربردی‌تر باشد، در آینده تحصیلی و شغلی شما تاثیر مثبتی برجا می‌گذارد.

پیدا کردن منابع برای نوشتن

برای نوشتن پایان نامه کارشناسی ارشد باید منابع دسته اول را پیدا کنید. در ابتدا باید به سراغ استاد راهنما بروید که ممکن است دو یا سه کتاب خوب و مناسب را به شما معرفی کند. اما این کافی نیست. چه سایت ها و مجلاتی به موضوعی شبیه به پایان نامه شما پرداخته اند؟ کدام کتاب ها برای شروع کار مناسب ترند؟ از چه ژورنال های داخلی و خارجی استفاده کنید.

وقتی با یک موسسه انجام پایان نامه مشورت می کنید این مزیت را دارد تا بتوانید با سرعت بیشتری کار را به پیش ببرید. پیدا کردن منابع از وقت کشی پیشگیری می کند. زیرا مجبور نیستید ماه ها را صرف مطالعه کنید تا بهترین کتاب ها را پیدا کنید. در واقع مشورت با یک موسسه و فارغ التحصیلان هم رشته ای خود این مزیت را دارد تا از تجارب و اطلاعاتشان استفاده کنید.

zgj9zQeMV2gr

ترجمه مقالات و متن های خارجی

بخش مهمی از نوشتن فصل های پایان نامه خوب برای ارشد و دکتری به ترجمه محتواهای خارجی اختصاص دارد. در واقع در روز دفاعیه داوران به این موضوع دقت زیادی دارند. اگر بخواهید فقط از منابع داخلی استفاده کنید، پروژه شما آبکی، تک بعدی و ساده می شود. از سوی دیگر نمره خوبی هم در روز دفاعیه دریافت نمی کنید.

در پایان

یکی از توصیه های ما برای دریافت مشاوره، انتخاب یک موسسه معتبر است. پروژه دونی یکی از این موسسات است که اگرچه شاید فکر قیمت و هزینه مشاوره بالا باشد، اما وقتی کیفیت کار را مقایسه کنید، متوجه تفاوت ها و منصفانه بودن هزینه می شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها